#1
Aanstaand weekend dan eindelijk, dan heb ik niks te doen. Dus alle tijd voor een mooie trip. Als het er dan niet van komt eet ik mezelf op.
Psychonaut88 zei:kheb er ook weer ontiegelijke zin in, tis alleen hard to get.. of mijn connecties zijn gewoon niet goed!
Grtz
DrippTone zei:Aanstaand weekend dan eindelijk, dan heb ik niks te doen. Dus alle tijd voor een mooie trip. Als het er dan niet van komt eet ik mezelf op.

DrippTone zei:Eindelijk eindelijk, het is dan zover. 100 mics liggen onder de tong. Weg met die trek!![]()

ExceptionalInsight zei:Gewaagd (:

ExceptionalInsight zei:Cool! Ik ga binnenkort ook op de veluwe trippen met iemand die het voor het eerste gaat doen. Ook op Maya's (:Pikachu zei:Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen![]()
Ik wacht ook nog even op het goede moment. Een mooie zonovergoten dag, geen verplichtingen enzo.. Mn laatste keer is al bijna een jaar geleden. Ongelooflijk. Ik heb zo'n zin!Pikachu zei:Bah het is niet doorgegaan, het weer was te slecht. Hopelijk krijg ik binnenkort weer een herkansing =)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."