Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in... LSD!

Ontiegelijke trek in... LSD!

169 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aanstaand weekend dan eindelijk, dan heb ik niks te doen. Dus alle tijd voor een mooie trip. Als het er dan niet van komt eet ik mezelf op.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychonaut88 zei:
kheb er ook weer ontiegelijke zin in, tis alleen hard to get.. of mijn connecties zijn gewoon niet goed!


Grtz
Klik om te vergroten...

Dat laatste waarschijnlijk... :P
l
lekkerbekjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Aanstaand weekend dan eindelijk, dan heb ik niks te doen. Dus alle tijd voor een mooie trip. Als het er dan niet van komt eet ik mezelf op.
Klik om te vergroten...

acid...zucht... ik wilde dat ik met je mee kon doen :grin:
Ik zal (is beter voor mezelf) nog wat geduld op moeten brengen :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Eindelijk eindelijk, het is dan zover. 100 mics liggen onder de tong. Weg met die trek! :grin:
Klik om te vergroten...

Goede reis! :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eindelijk eindelijk, het is dan zover. 100 mics liggen onder de tong. Weg met die trek! :grin:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#6
zondag was 't zo niiiiiiiice in de zon, op 1,5 zegel
deze zondag zou 't weer eens durven
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een dezer ga ik eens die beertjes temmen! :hearteyes:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#8
vanavond d(r)u(g)s!
...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na die laatste keer heb ik er nu al weer zin in. Het was echt te geniaal voor woorden.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb nog 3 van die beertjes, ze zijn echt geweldig :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb alweer zin in de volgende keer, en de vorige keer was nog net een week terug :P. Ik weet al wanneer de volgende keer gaat worden, op een thuisfeestje ergens binnen 2 maanden (denk ik). Nog een paar weekjes wachten dus..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
ook egt weer zin in lsd:grin:
alice see you soon
:rock:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed verpakt zijn ze buiten de vriezer nog steeds behoorlijk lang houdbaar hoor.
Potentie neemt misschien iets af, maar veel df-leden hebben de ervaring dat dit wel mee valt.

(Met behoorlijk lang bedoel ik toch wel een jaar.)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, ik heb wel weer eens zin een goeie LSD trip in het bos!
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Gewaagd (:
Klik om te vergroten...

ich weiss :)


ben wel wat gewend hoor :) laatste keer trippen was in mijn eentje op 4.5 gram gedroogde paddo's , dus ben niet bang dat ik het niet naar me zin ga hebben

wordt een aparte koninginnenacht :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeker, na afgelopen twee keer helemaal het lijkt wel elke keer dat ik neem dat mijn trips beter worden! Eerste 5 trips wist ik niet goed wat ik ermee aan moest, volgende 10 waren grappig, laatste 5 waren echt briljant :smoke:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Pikachu zei:
Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen :)
Klik om te vergroten...
Cool! Ik ga binnenkort ook op de veluwe trippen met iemand die het voor het eerste gaat doen. Ook op Maya's (:
Klik om te vergroten...

Bah het is niet doorgegaan, het weer was te slecht. Hopelijk krijg ik binnenkort weer een herkansing =)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pikachu zei:
Bah het is niet doorgegaan, het weer was te slecht. Hopelijk krijg ik binnenkort weer een herkansing =)
Klik om te vergroten...
Ik wacht ook nog even op het goede moment. Een mooie zonovergoten dag, geen verplichtingen enzo.. Mn laatste keer is al bijna een jaar geleden. Ongelooflijk. Ik heb zo'n zin! :openmouth:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik geef je 100% gelijk, de vorige keer tripte ik in een minder dan ideale situatie en dat is goed misgegaan. Van nu af aan dus alleen nog maar als het weer meewerkt en de verdere situatie ook ideaal is :)

Voor mij is het ongeveer 3/4e jaar. Sinds Augustus niet meer gedaan.
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga straks om een nieuw voorraadje :grin: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."