Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gelukkig weinig drugsblunders mee mogen maken, maar er is er wel één die me bij is gebeleven. Ik rookte pas wiet en had er nog vrij weinig ervaring mee. Na een grote maaltijd ben ik met een vage kameraad naar een klein pittoresk coffeeshopje gegaan. Die gozer draait dus een pure joint van goede wiet en ik rook onderbewust bijna dat hele ding op en begin kort daarna een beetje vaag te worden... Ik was vrij ziek aan het worden en werd heel erg wazig. Op een gegeven moment sta ik op, kijk om me heen, en kots een drie gangen maaltijd uit. Hier is een reconstructie: Kerel van de coffeeshop knikkert me eruit en ik ben maar naar huis gegaan. Voelde me best verpauperd de rest van de dag. Ik heb wel goed geslapen die nacht."
"Alhocohol, nicotine & caffeine."
"Stoer ventje."
"Lyn zei: Hallo ik weet niet echt waar ik dit moet neerzetten. Ik had eigenlijk een vraag. Mijn stiefvader heeft heel lang een hernia gehad, waar hij veel medicijnen voor moest nemen. nu (5 jaar later) is hij van die hernia af maar hij slikt nog steeds heel erg veel pillen waar onder diazepam, cetirizine en tramadol. (geen kennis van medicijnen) ik weet dat je van sommige medicijnen af moet kicken maar 5 jaar lang lijkt mij een beetje heel erg lang. is hij verslaafd? Klik om te vergroten... Als hij er al vijf jaar van zijn hernia af is, hoe blijft hij dan die medicijnen krijgen?"
"jason- zei: ik heb van een dealer 50 gram hasj gekocht voor 150 euro ik dacht redelijke prijs ik zij laat me er dan een proeven kijken of hij goed is hij zij oke en opeens werd hij gebelt en hij was toen klaar met bellen en zij wacht ff hier 5min ik ben zo trug ik dacht oke ik wacht wel opeens komt hij trug en zij hier proef maar en gaf mee een brokje genoeg voor 1 jointje ik draaide me jointje lekker ik rookte hem op en ik dacht toen ik heb nog nooit zulke goeie hasj op dus toen ik dacht is het deze hasj die koop ik gelijk dus ik kocht die hasj en ik wou toen nog een jointje roken ik pak een beetje hasj KEI HARD net zo hard als een steen kon ik niet verkruimelen me nagels braken en aansteker erbij duurden veel te lang er kwam bijna niks af maar uitijndelijk had ik gedraaid een dikken veel hasj erin ik ging rokken ik voelde NIKS en rookte er nog een BIJNA PUUR MET HASJ ik voelde weer niks en verder heb ik die dealer nooit meer gezien ik weet wat ik fout heb gedaan maar hier heb ik ook een van geleerd. maar ik weet ook 100% zeker dat het wel hasj was. kan iemand mij misschien vertellen wat voor troep hasj dat was? Alvast bedankt voor de reacties Klik om te vergroten... Punten en komma's, goed genaaide man."
"Lord Herbal zei: [ Klik om te vergroten... Bek houwe, wijsneus."
"Nee, rook meer wiet. Mja, bier is ook goed."
"Moet je een handdoek meenemen."
"En zelfs al kwamen ze er achter dat je wiet rookte, wat maakt het uit? Ben je bang dat je ouders er achter komen?"
"Woa, ik lees deze deel van de forums vooral voor de vreemde verhalen, maar die van jouw is echt heel erg aangrijpend. Je hebt echt een heel erg zware periode doorstaan en je hebt er uiteindelijk toch het beste van gemaakt, erg veel respect daarvoor, dat zou menig mens niet lukken, dunkt me. Bedankt voor dit verhaal, uitstekend leesvoer en erg interresant."