#1
DrippTone zei:Pak Suiker zei:Ik begin er nu ook wel trek in te krijgen.![]()
De niet-psychonautische drugs heb ik opgegeven, en dat is goed, want daardoor heb ik extra veel zin in psychedelica. ^^
Eerst over 2 weken nog een leuke paddestoelentrip en de keer daarna denk ik dat ik ready for take off ben voor mijn eerste keer LSD.
Vermoedelijk wordt dat 100 ug, ik zit alleen te denken... ik heb 6 zegels van 100 ug per stuk, maar wil wel delen met 2 mensen, maar als ik ze ieder een zegel geef heb ik er nog maar 3 over.![]()
Niet dat ik gierig ben, maar met weinig voorraad en geen connecties meer, denk ik dat ik wel wat zuinig wil doen.![]()
Hier ga je al meteen de fout in, je moet niet willen trippen met het idee ojee als ik het nu doe kan het volgende keer niet meer. LSD is er in overvloed, meer dan je op kunt.![]()
Oké Meneer de Rechter.
Nee, ik vind niet dat ik dat niet MOET denken... LSD is er voor jou misschien wel in overvloed, maar voor mij niet, big difference.
Ik wil graag genieten van leuke en leerzame trips, zolang je voorraad hebt, kun je dat doen, maar dan moet je wel voorraad hebben hè.


