Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in... LSD!

Ontiegelijke trek in... LSD!

169 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Pak Suiker zei:
Ik begin er nu ook wel trek in te krijgen. :grin:
De niet-psychonautische drugs heb ik opgegeven, en dat is goed, want daardoor heb ik extra veel zin in psychedelica. ^^
Eerst over 2 weken nog een leuke paddestoelentrip en de keer daarna denk ik dat ik ready for take off ben voor mijn eerste keer LSD.
Vermoedelijk wordt dat 100 ug, ik zit alleen te denken... ik heb 6 zegels van 100 ug per stuk, maar wil wel delen met 2 mensen, maar als ik ze ieder een zegel geef heb ik er nog maar 3 over. :openmouth:
Niet dat ik gierig ben, maar met weinig voorraad en geen connecties meer, denk ik dat ik wel wat zuinig wil doen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hier ga je al meteen de fout in, je moet niet willen trippen met het idee ojee als ik het nu doe kan het volgende keer niet meer. LSD is er in overvloed, meer dan je op kunt. :wink:
Klik om te vergroten...

Oké Meneer de Rechter. :wink:
Nee, ik vind niet dat ik dat niet MOET denken... LSD is er voor jou misschien wel in overvloed, maar voor mij niet, big difference.
Ik wil graag genieten van leuke en leerzame trips, zolang je voorraad hebt, kun je dat doen, maar dan moet je wel voorraad hebben hè.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet.

Je zou eigenlijk beter niet willen trippen met die intensie. Zoiets dan?

Ik kan me echt scheel ergeren aan mensen die horen/lezen/zien wat ze maar willen en totaal aan de boodschap voorbij gaan.

De boodschap: Hou je niet zo krampachtig vast aan het feit dat je maar een paar zegeltjes hebt, dat komt je trip niet ten goede. Als ze op zijn krijg je van mij wel het adres van het groot LSD-pakhuis van de V&D. :beer:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet.

Je zou eigenlijk beter niet willen trippen met die intensie. Zoiets dan?

Ik kan me echt scheel ergeren aan mensen die horen/lezen/zien wat ze maar willen en totaal aan de boodschap voorbij gaan.

De boodschap: Hou je niet zo krampachtig vast aan het feit dat je maar een paar zegeltjes hebt, dat komt je trip niet ten goede. Als ze op zijn krijg je van mij wel het adres van het groot LSD-pakhuis van de V&D. :beer:
Klik om te vergroten...

Ik ken iemand die werkt bij de V&D! :grin:

Maar goed: ik snap wel wat je bedoeld, maar ik ben het er simpelweg niet mee eens.
Het is niet zo dat ik krampachtig ermee om (wil) ga(an); ik zie het meer als logica "wie wat bewaard heeft nog wat."
Ik zie niet in in hoeverre dit je trip kan beïnvloeden, lijkt me eerder juist wel een fijne gedachte, dat de mogelijkheid er is om over een tijdje nog zo'n mooie ervaring te beleven. :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pak Suiker zei:
DrippTone zei:
Pak Suiker zei:
Ik begin er nu ook wel trek in te krijgen. :grin:
De niet-psychonautische drugs heb ik opgegeven, en dat is goed, want daardoor heb ik extra veel zin in psychedelica. ^^
Eerst over 2 weken nog een leuke paddestoelentrip en de keer daarna denk ik dat ik ready for take off ben voor mijn eerste keer LSD.
Vermoedelijk wordt dat 100 ug, ik zit alleen te denken... ik heb 6 zegels van 100 ug per stuk, maar wil wel delen met 2 mensen, maar als ik ze ieder een zegel geef heb ik er nog maar 3 over. :openmouth:
Niet dat ik gierig ben, maar met weinig voorraad en geen connecties meer, denk ik dat ik wel wat zuinig wil doen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hier ga je al meteen de fout in, je moet niet willen trippen met het idee ojee als ik het nu doe kan het volgende keer niet meer. LSD is er in overvloed, meer dan je op kunt. :wink:
Klik om te vergroten...

Oké Meneer de Rechter. :wink:
Nee, ik vind niet dat ik dat niet MOET denken... LSD is er voor jou misschien wel in overvloed, maar voor mij niet, big difference.
Ik wil graag genieten van leuke en leerzame trips, zolang je voorraad hebt, kun je dat doen, maar dan moet je wel voorraad hebben hè.
Klik om te vergroten...

Suiker,

Ik vind dat je gelijk heb!
Doe zuinig aan met je acid!

In Haarlem is het gewoon bijna niet te krijgen! :grin:

Heel veel plezier, het zal een mooie reis worden!
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#5
:)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
IK WIL OOK!
Zit echt te bedenken wanneer ik weer eens ga, krijg bijna de neiging om ze nu maar gewoon naar binnen te proppe
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pak Suiker zei:
Vermoedelijk wordt dat 100 ug, ik zit alleen te denken... ik heb 6 zegels van 100 ug per stuk, maar wil wel delen met 2 mensen, maar als ik ze ieder een zegel geef heb ik er nog maar 3 over. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Als je 1 keer in de maand tript heb je dus nog 3 maanden om nieuwe acid te vinden. Het feit dat je mensen van DF in real life meet vertelt mij dat het niet moeilijk moet zijn om dope te scoren.

Pak Suiker zei:
ik zie het meer als logica "wie wat bewaard heeft nog wat."
Klik om te vergroten...
Ik ga liever voor; "Eerlijk zullen we alles delen."
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Ik ga liever voor; "Eerlijk zullen we alles delen."
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

That's the spirit dude. Als je zo een trip in gaat komt alles goed. En omdat je zo denkt wil nog niet zeggen dat je het er allemaal doorheen moet jagen.

Pak Suiker zei:
Ik zie niet in in hoeverre dit je trip kan beïnvloeden, lijkt me eerder juist wel een fijne gedachte, dat de mogelijkheid er is om over een tijdje nog zo'n mooie ervaring te beleven. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Die mogelijkheid is er ook als je niet zit te zeveren op je paar kostbare zegeltjes, het is maar drugs. Als je echt begrijpt wat ik bedoel dan laat je dit idee los en trip je gewoon op wat je hebt zonder na te denken dat de zegels die je nu dropt je morge niet meer kunt droppen. :wink:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#9
:)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
mocridhe zei:
Oh jongens het was zo fijn <3
Klik om te vergroten...

vertel (meer)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik moet zeggen.. ik heb op zich al weer zin in de volgende keer. Ik had de laatste keer (vrijdag) 4.5 zegels van 50 ug genomen en de visuals.. serieus die visuals. Ik wist niet eens dat ze zo mooi konden volgensmij.. nou gaat de dosis de volgende keer íetsje om laag omdat die trip op een festival wordt en ik denk dat 225 µg op een festival misschien iets te chaotisch is, maar 150 a 200 wordt het toch zeker weer want die iets hogere dosissen zijn veel te heerlijk :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Ik vind alles tot 300 ug wel recreatief te gebruiken (feestje, met vrienden, etc), daarboven wordt het opeens veel heftiger en spiritueler.
Klik om te vergroten...

zieke geest heb jij
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#13
:)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yep hier ook, ben nou wel weer uit gekeken op de pep eigenlijks... :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
mocridhe zei:
alainalain zei:
mocridhe zei:
Oh jongens het was zo fijn <3
Klik om te vergroten...

vertel (meer)
Klik om te vergroten...
Voor het eerst met een groep LSD gedaan, het was chaossss maar echt heerlijk! Heb in tijden niet meer zo hard gelachen en nog nooit zoveel visuals gehad. Dikke prima (Y)
Klik om te vergroten...

Ik wil ook!!
Kzit te denken aan morgen, overmorgen of 1 van de 2 dagen daarna :)
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#16
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Ik vind alles tot 300 ug wel recreatief te gebruiken (feestje, met vrienden, etc), daarboven wordt het opeens veel heftiger en spiritueler.
Klik om te vergroten...

zieke geest heb jij
Klik om te vergroten...

goedzo, wees trots op jezelf.
:kots:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Ik moet zeggen.. ik heb op zich al weer zin in de volgende keer. Ik had de laatste keer (vrijdag) 4.5 zegels van 50 ug genomen en de visuals.. serieus die visuals. Ik wist niet eens dat ze zo mooi konden volgensmij.. nou gaat de dosis de volgende keer íetsje om laag omdat die trip op een festival wordt en ik denk dat 225 µg op een festival misschien iets te chaotisch is, maar 150 a 200 wordt het toch zeker weer want die iets hogere dosissen zijn veel te heerlijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Maar oh mijn god die visuals. Ik wil heel graag een report schrijven maar ik hoop oprecht dat ik dat kán. Die trip ging zooo diep. Precies wat ik wilde. Ik had zo drie zegels (150 ug) genomen en dacht toen het op kwam. "Dit komt me veel te licht op, wat moet ik daar nou mee..". Op dat moment las ik een oud paddo trip report van een egodood die ik jaren geleden ooit had meegemaakt en dacht 'hmm.. kei maar dan ook keihard trippen.. heee dat klinkt leuk, ik neem gewoon nog wat bij!'. Zo kwam het op 225 ug.. en dat ging heel diep, heel visueel, en heel hard. Maar het was mooi. Heel mooi. De piek was het lekkerst. Pure dwaal-in-je-visuals euforie. Toen ik in de comedown door kreeg hóe hard ik daarvoor eigenlijk aan het trippen was was het wel ff een 'wow wat de fuck' momentje, maar dat kwam snel genoeg goed, vooral omdat we toen ineens weer goed door kregen dat dingen ook heel grappig kunnen zijn.

En wauw mijn vriend is nu al mijn favoriete tripmaatje. Het was pas zijn tweede trip en ik weet zeker dat ik me geen beter trip maatje kan wensen in een trip dan hij. Wist wel dat het een goed idee was hem drugs te voeren :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
n00b d0wn
B
ButtplugLid
01-01-2024, 00:00
#19
In doubt, use LSD!
f
fernwehLid
01-01-2024, 00:00
#20
Over anderhalve week zijn de beoordelingen achter de rug, hopelijk volgt dan een mooie zomerse dag en zal ik voor het eerst LSD proberen. Ik kan niet wachten op het moment om samen met mijn beste vrienden een hele nieuwe wereld in te duiken! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."