Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in... LSD!

Ontiegelijke trek in... LSD!

169 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxication zei:
water was er genoeg!! heb ook geen kou gehad
bijzonder hard gegaan ...
heel even stoppen voor een maand of 2-3 want nu heb ik daar echt geen zin meer in na gisteren ... tging allemaal ietsjs te hard
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je? Hoeveel had je genomen dan?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
had 1 volledige gedaan, niet gewoon ... maar iemand die nuchter was draaide jointje voor mij en da was redelijk puur (ben ik zonder acid al niet gewend) en die heb ik voor de helft opgerookt... en dan zat ik helemaal weg te gaan, wazig zijn, geen gesprek meer kunne volgen, mensen die praten hun stemmen die beginnen vervormen tot mongoolse trekken, mensen hun hoofd die volledig weg smelt, complete verwardheid dan, zat met mn maat te praten hij stopt in realiteit het gesprek maar in mn gedachten praatte ik door met hem, het was gewoon 1 grote waanzin dat gesprek dan terwijl hij alang tegen iemand anders bezig was ... even het gevoel gehad dat mn geest het van mij aan het overnemen was ... thc is echt verradelijk ... maar voor de rest eig ervoor en erna alles dik onder controle :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
had 1 volledige gedaan, niet gewoon ... maar iemand die nuchter was draaide jointje voor mij en da was redelijk puur (ben ik zonder acid al niet gewend) en die heb ik voor de helft opgerookt... en dan zat ik helemaal weg te gaan, wazig zijn, geen gesprek meer kunne volgen, mensen die praten hun stemmen die beginnen vervormen tot mongoolse trekken, mensen hun hoofd die volledig weg smelt, complete verwardheid dan, zat met mn maat te praten hij stopt in realiteit het gesprek maar in mn gedachten praatte ik door met hem, het was gewoon 1 grote waanzin dat gesprek dan terwijl hij alang tegen iemand anders bezig was ... even het gevoel gehad dat mn geest het van mij aan het overnemen was ... thc is echt verradelijk ... maar voor de rest eig ervoor en erna alles dik onder controle :P
Klik om te vergroten...

Ja, thc can be a bitch. That's for sure. Wel spijtig van je trip, maarja nu weet je het voor de volgende keer...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Liesette zei:
Het was inderdaad weer fucking fenomenaal !!




Klik om te vergroten...

Heb er nu ook zo 3 :mrgreen:! Zijn ze echt goed? :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#5
*gaat proberen via via maar een lsd te fixen*

trouwens wat kost zon zegeltje nou eigenlijk? (om en nabij) :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
yxes zei:
*gaat proberen via via maar een lsd te fixen*

trouwens wat kost zon zegeltje nou eigenlijk? (om en nabij) :wave:
Klik om te vergroten...

Tussen de 5 en 10€ normaal gezien, naargelang de sterkte natuurlijk.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
yxes zei:
*gaat proberen via via maar een lsd te fixen*

trouwens wat kost zon zegeltje nou eigenlijk? (om en nabij) :wave:
Klik om te vergroten...

Tussen de 5 en 10€ normaal gezien, naargelang de sterkte natuurlijk.
Klik om te vergroten...

voor 3 euro heb je ze ook. :hearteyes:

En de tering wat heb ik er zin in. Morgen kan ik heel misschien zo danig inplannen dat ik kan trippen. Maar maandag weer werken dus dat zou minder rlxt zijn.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook wel weer trek in acid. Het is alweer een tijd geleden. 4 maanden alweer bijna.
Maakt het effect alleen maar indrukwekkender als je er wat langer mee wacht. :)
P
Psychonaut88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
kheb er ook weer ontiegelijke zin in, tis alleen hard to get.. of mijn connecties zijn gewoon niet goed!


Grtz
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aanstaand weekend dan eindelijk, dan heb ik niks te doen. Dus alle tijd voor een mooie trip. Als het er dan niet van komt eet ik mezelf op.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychonaut88 zei:
kheb er ook weer ontiegelijke zin in, tis alleen hard to get.. of mijn connecties zijn gewoon niet goed!


Grtz
Klik om te vergroten...

Dat laatste waarschijnlijk... :P
l
lekkerbekjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
Aanstaand weekend dan eindelijk, dan heb ik niks te doen. Dus alle tijd voor een mooie trip. Als het er dan niet van komt eet ik mezelf op.
Klik om te vergroten...

acid...zucht... ik wilde dat ik met je mee kon doen :grin:
Ik zal (is beter voor mezelf) nog wat geduld op moeten brengen :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
Eindelijk eindelijk, het is dan zover. 100 mics liggen onder de tong. Weg met die trek! :grin:
Klik om te vergroten...

Goede reis! :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eindelijk eindelijk, het is dan zover. 100 mics liggen onder de tong. Weg met die trek! :grin:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#15
zondag was 't zo niiiiiiiice in de zon, op 1,5 zegel
deze zondag zou 't weer eens durven
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een dezer ga ik eens die beertjes temmen! :hearteyes:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#17
vanavond d(r)u(g)s!
...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Na die laatste keer heb ik er nu al weer zin in. Het was echt te geniaal voor woorden.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb nog 3 van die beertjes, ze zijn echt geweldig :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb alweer zin in de volgende keer, en de vorige keer was nog net een week terug :P. Ik weet al wanneer de volgende keer gaat worden, op een thuisfeestje ergens binnen 2 maanden (denk ik). Nog een paar weekjes wachten dus..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."