Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgamen op LSD

gamen op LSD

88 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
PipstothePoX zei:
Plasma POng:


Download
Klik om te vergroten...
DAMN dat ziet er vet uit :grin:

*googled*
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Absoluut (en de varriaties effecten zijn bijna oneindig).
Een ander spel wat er ook buitengewoon spiffy uitziet (maar te high action zal zijn voor tijdens een tripje) is Gridwars:



is een gratis clone van xbox360 geometry wars:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja die ken ik al :)

ik had hem al een keer gepost maar hier dan ook met een plaatje :



het is de bedoeling dat je dus je eigen muziek inlaad, daar past de "racebaan" zich op aan en dan heb je verschillende opties om het te spelen. mijn absolute favo :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
WII'en met lsd op is wel een leuk iets

we hadden 1 of ander spel gevonden waarbij je met een elfje door een landschap vliegt met allemaal sterren enzo ...


en natuurlijk de Rainbowroad bij Mario Kart :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geometry Wars Evolved op de Xbox 360! :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
wobble zei:
ik heb gister avond nog even portals gespeeld, dat was heel raar en heel mooi :P
Klik om te vergroten...

Portal is net zo vet. Nuchter space ik soms al mijn dak uit van dat spel. Volgens mij is het uber vet met acid op. :grin:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TluRVBhmf8w&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TluRVBhmf8w&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]



P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#7
vogel zei:
Paikea zei:
supernintendo - mario world 3.
Klik om te vergroten...

Die ken ik ,, en ook superMArio-bros.2,,
en kirbys adventureland,,
die ken ik nog van de nintendo de nes ,, 8 bit,,
ik verlang wel een beetje terug naar dat soort games,,
maar het lijkt zo zinloos,, wel plezierig ,,
kirbys adventureland vind ik mooi kwa graphics voor die 8 bits NES
vooral dat laatste stukje tegen die eindbaas waar je met sterren schiet
http://nl.youtube.com/watch?v=y-RJrD4QV6U
die level zou die wil ik graag nog is een keer spelen,, maar dan op de LSD :P
Klik om te vergroten...

Speel dan maar eens de donkey kong country series, deel 3 - dixie's trouble, ziet er ECHT goed uit voor de supernes!

K
KapiteinKoekWausLid
01-01-2024, 00:00
#8
:cry: ha ha kweet nog de 1e keer acid. Een hoffmannetje.ik ging bad omdat ik net aan het bijkomen was van een 3 daagse maraton speed snuiven. Toen moest ik terwijl ik flipte nog met de metro van spijkenis naar rdam. Toen ik thuiskwam heb ik me ma wijs kunnen maken dat ik alleen maar paddos op had die dag. Maargoed ff ontopic. Toen ik d8 dat het weer bter ging (1 uurtje later:grin:) ben ik silent hill 4 gaan spelen en toen sloeg de acid ineens weer hard terug. Kheb dat spel nooit meer aangeraakt:tongueout:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Crash bandicoot is ook zeer aan te raden op acid. :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ooit FIFA gespeeld toen ik acid op had.
Het leek alsof de mannetjes het scherm uitliepen. :grin:
Het was echt zeer moeilijk om te spelen op die manier.
P
PepeGLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja keb wel es met 1 zegel op (150mics) Counterstrike gespeeld was echt te spacend, traces van nades die gegooid werden, poppetjes die uit een splitste en meerdere poppetjes vormde.

Even later toen ik eigenlijk te gefocust bezig was, was ik et ineens kwijt ik wist niet meer op wie ik moest schiete kzag flashbangs en nades op me afkomen terwijl die maat van me dat niet zag die naast me zat :grin::grin:

en trouwens die pixels die ik altijd zie als ik ff achter me pc ga zitte is vet lelijk en gaat vervolgens ook op me netvlies zitte wat na een kleine 5minuten wel weer verdwijnt.

Maarja cker wel aanrader om ffies te kijke hoe et is maar niet te lang (tenminste ik niet :mrgreen: )
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#12
twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt. :confused: :confused: Fucking Ongelovelijk :rolleyes: :confused:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
endor zei:
Crash bandicoot is ook zeer aan te raden op acid. :grin:
Klik om te vergroten...

Crash Team Racing! Man daar ben ik ongelofelijk hard op gegaan! De tv leek als een regendruppel helemaal uit en in elkaar te dijen en het scherm spoelde over van ingewikkelde patronen en geometrische constructies. Je wordt echt opgenomen in het spel. Knal daar dan nog een ballonnetje lachgas bij en je bent al volledig vergeten dat je een controller in je handen hebt en een rijdende vos moet besturen :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacelord zei:
endor zei:
Crash bandicoot is ook zeer aan te raden op acid. :grin:
Klik om te vergroten...

Crash Team Racing! Man daar ben ik ongelofelijk hard op gegaan! De tv leek als een regendruppel helemaal uit en in elkaar te dijen en het scherm spoelde over van ingewikkelde patronen en geometrische constructies. Je wordt echt opgenomen in het spel. Knal daar dan nog een ballonnetje lachgas bij en je bent al volledig vergeten dat je een controller in je handen hebt en een rijdende vos moet besturen :grin:
Klik om te vergroten...
:grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toad zei:
twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt. :confused: :confused: Fucking Ongelovelijk :rolleyes: :confused:
Klik om te vergroten...
Eum, Killzone 3 wordt pas verwacht in 2011...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Toad zei:
twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt. :confused: :confused: Fucking Ongelovelijk :rolleyes: :confused:
Klik om te vergroten...
Eum, Killzone 3 wordt pas verwacht in 2011...
Klik om te vergroten...

hahahaha :tearsofjoy:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Toad zei:
twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt. :confused: :confused: Fucking Ongelovelijk :rolleyes: :confused:
Klik om te vergroten...
Eum, Killzone 3 wordt pas verwacht in 2011...
Klik om te vergroten...
Wat je met LSD wel niet allemaal kan. :confused: :confused: Fucking Ongelovelijk :rolleyes: :confused:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eerst kon ik me er leuk mee vermaken vooral portal achtige spellen of WoW :flushed: :)
Maar nu heb ik dat allemaal niet nodig alleen muziek is wat ik nodig heb en eten /drinken als me lichaam het nodig heeft :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mathijs zei:
Eerst kon ik me er leuk mee vermaken vooral portal achtige spellen of WoW :flushed: :)
Maar nu heb ik dat allemaal niet nodig alleen muziek is wat ik nodig heb en eten /drinken als me lichaam het nodig heeft :hearteyes:
Klik om te vergroten...
WoW op LSD is ziek. Ik had gewoon een half uur lang durende lachkick terwijl ik afgemaakt werd, hoewel ik het overleefd heb wat me normaal nooit zou lukken in nuchtere staat. :grin:

Ik liep gewoon wat rond en toevallig heb ik wat quests opgelost die ik nuchter niet kon oplossen. :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Mathijs zei:
Eerst kon ik me er leuk mee vermaken vooral portal achtige spellen of WoW :flushed: :)
Maar nu heb ik dat allemaal niet nodig alleen muziek is wat ik nodig heb en eten /drinken als me lichaam het nodig heeft :hearteyes:
Klik om te vergroten...
WoW op LSD is ziek. Ik had gewoon een half uur lang durende lachkick terwijl ik afgemaakt werd, hoewel ik het overleefd heb wat me normaal nooit zou lukken in nuchtere staat. :grin:

Ik liep gewoon wat rond en toevallig heb ik wat quests opgelost die ik nuchter niet kon oplossen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Amen hehe ik heb ook een paar quests gedaan toen die me nooit zouden lukken alleen nuchter :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."