#1
wobble zei:ik heb gister avond nog even portals gespeeld, dat was heel raar en heel mooi :P
vogel zei:Paikea zei:supernintendo - mario world 3.
Die ken ik ,, en ook superMArio-bros.2,,
en kirbys adventureland,,
die ken ik nog van de nintendo de nes ,, 8 bit,,
ik verlang wel een beetje terug naar dat soort games,,
maar het lijkt zo zinloos,, wel plezierig ,,
kirbys adventureland vind ik mooi kwa graphics voor die 8 bits NES
vooral dat laatste stukje tegen die eindbaas waar je met sterren schiet
http://nl.youtube.com/watch?v=y-RJrD4QV6U
die level zou die wil ik graag nog is een keer spelen,, maar dan op de LSD :P
)
endor zei:Crash bandicoot is ook zeer aan te raden op acid.![]()
spacelord zei:endor zei:Crash bandicoot is ook zeer aan te raden op acid.![]()
Crash Team Racing! Man daar ben ik ongelofelijk hard op gegaan! De tv leek als een regendruppel helemaal uit en in elkaar te dijen en het scherm spoelde over van ingewikkelde patronen en geometrische constructies. Je wordt echt opgenomen in het spel. Knal daar dan nog een ballonnetje lachgas bij en je bent al volledig vergeten dat je een controller in je handen hebt en een rijdende vos moet besturen![]()
Eum, Killzone 3 wordt pas verwacht in 2011...Toad zei:twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt.![]()
Fucking Ongelovelijk
![]()
![]()
KoxBox zei:Eum, Killzone 3 wordt pas verwacht in 2011...Toad zei:twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt.![]()
Fucking Ongelovelijk
![]()
![]()
Wat je met LSD wel niet allemaal kan.KoxBox zei:Eum, Killzone 3 wordt pas verwacht in 2011...Toad zei:twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt.![]()
Fucking Ongelovelijk
![]()
![]()
WoW op LSD is ziek. Ik had gewoon een half uur lang durende lachkick terwijl ik afgemaakt werd, hoewel ik het overleefd heb wat me normaal nooit zou lukken in nuchtere staat.Mathijs zei:Eerst kon ik me er leuk mee vermaken vooral portal achtige spellen of WoW![]()
Maar nu heb ik dat allemaal niet nodig alleen muziek is wat ik nodig heb en eten /drinken als me lichaam het nodig heeft![]()
KoxBox zei:WoW op LSD is ziek. Ik had gewoon een half uur lang durende lachkick terwijl ik afgemaakt werd, hoewel ik het overleefd heb wat me normaal nooit zou lukken in nuchtere staat.Mathijs zei:Eerst kon ik me er leuk mee vermaken vooral portal achtige spellen of WoW![]()
Maar nu heb ik dat allemaal niet nodig alleen muziek is wat ik nodig heb en eten /drinken als me lichaam het nodig heeft![]()
![]()
Ik liep gewoon wat rond en toevallig heb ik wat quests opgelost die ik nuchter niet kon oplossen.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."