#1
ik ging Unrealen ...
en ik kon het Echt neit meer :P
ik ben normaal erg goed
maar toen haha bakte er nix van
en ik kon het Echt neit meer :P
ik ben normaal erg goed
maar toen haha bakte er nix van

loadrunner zei:het spelletje "pong" maar dan de orginele, met die draaiknopjes. Nooit geweten dat er verborgen "graphics" in zaten.
Patrick a.k.a Spaceface zei:plantenbak zei:Heb vorige keer counterstrike proberen te spelen en het ene moment ging het echt super goed en het andere moment heel slecht.. als ik dan ook dood was vond ik het ook extra kut omdat je dan moet wachten.
het viel de andere online mensjes wel gelijk op dat er iets aan de hand was :P
Ja helemaal als tijdens je trip een minuut in ene keer een uur duurt! Goed nogmaals geprobeerd vorige week, gamen en LSD is niks voor mij, al heb ik wel net dead space gekocht misschien nog te doen
![]()

Paikea zei:de eerste keer had ik een halve zegel, en toen speelde ik bij m'n bro thuis op de supernintendo - mario world 3. Man o man, ik had me toch een lol. Heb ook wel een uur geconcentreerd zitten spelen, het was zo vet. Ik speelde tot wereld 6 of 7, redelijk ver dus, voor wie het spel niet kent.
wobble zei:ik heb gister avond nog even portals gespeeld, dat was heel raar en heel mooi :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."