Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgamen op LSD

gamen op LSD

88 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ging Unrealen ...

en ik kon het Echt neit meer :P
ik ben normaal erg goed
maar toen haha bakte er nix van
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het geprobeerd met een halfje (50ug) was me eerste keer LSD, ik bakte echt helemaal niets van het spel. :P
(online shooter)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gamen+lsd is echt een super vette combinatie.
De Wii is zeker een gave console als je lsd op hebt dat kan ik verzekeren.

Mortal Kombat :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha 7 feb ga ik weer uit me bol op lsd (en mdma eventueel) en heb Audiosurf weer op me computer staan :rock:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
het spelletje "pong" maar dan de orginele, met die draaiknopjes. Nooit geweten dat er verborgen "graphics" in zaten.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
loadrunner zei:
het spelletje "pong" maar dan de orginele, met die draaiknopjes. Nooit geweten dat er verborgen "graphics" in zaten.
Klik om te vergroten...

lol

ik ga 2feb weer denk :)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Patrick a.k.a Spaceface zei:
plantenbak zei:
Heb vorige keer counterstrike proberen te spelen en het ene moment ging het echt super goed en het andere moment heel slecht.. als ik dan ook dood was vond ik het ook extra kut omdat je dan moet wachten.
het viel de andere online mensjes wel gelijk op dat er iets aan de hand was :P
Klik om te vergroten...

Ja helemaal als tijdens je trip een minuut in ene keer een uur duurt :grin: ! Goed nogmaals geprobeerd vorige week, gamen en LSD is niks voor mij, al heb ik wel net dead space gekocht misschien nog te doen :xtc:
Klik om te vergroten...


dead space is zo gruwelijk zitten echt dikke freak momenten in :rock:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pandemonium is het beste spel voor te spelen op lsd :hearteyes:
http://www.symbian-skin.com/upload/Pandemonium-3rd.jpg
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb gister avond nog even portals gespeeld, dat was heel raar en heel mooi :P
S
SennaTZRLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gamen op LSD s zeker wel vet! zeker t proberen waard xD, 3 weken terug veel gedaan.. ging kapot :P
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paikea zei:
de eerste keer had ik een halve zegel, en toen speelde ik bij m'n bro thuis op de supernintendo - mario world 3. Man o man, ik had me toch een lol. Heb ook wel een uur geconcentreerd zitten spelen, het was zo vet. Ik speelde tot wereld 6 of 7, redelijk ver dus, voor wie het spel niet kent.
Klik om te vergroten...

Die ken ik ,, en ook superMArio-bros.2,,
en kirbys adventureland,,
die ken ik nog van de nintendo de nes ,, 8 bit,,
ik verlang wel een beetje terug naar dat soort games,,
maar het lijkt zo zinloos,, wel plezierig ,,



kirbys adventureland vind ik mooi kwa graphics voor die 8 bits NES
vooral dat laatste stukje tegen die eindbaas waar je met sterren schiet

http://nl.youtube.com/watch?v=y-RJrD4QV6U
die level zou die wil ik graag nog is een keer spelen,, maar dan op de LSD :P
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#12
de eerste keer had ik een halve zegel, en toen speelde ik bij m'n bro thuis op de supernintendo - mario world 3. Man o man, ik had me toch een lol. Heb ook wel een uur geconcentreerd zitten spelen, het was zo vet. Ik speelde tot wereld 6 of 7, redelijk ver dus, voor wie het spel niet kent.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
KIRBY!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Gunroar is ook geniaal als je tript:
http://www.asahi-net.or.jp/~cs8k-cyu/windows/gr_e.html
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#14
Plasma POng:


Download
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
PipstothePoX zei:
Plasma POng:


Download
Klik om te vergroten...
DAMN dat ziet er vet uit :grin:

*googled*
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Absoluut (en de varriaties effecten zijn bijna oneindig).
Een ander spel wat er ook buitengewoon spiffy uitziet (maar te high action zal zijn voor tijdens een tripje) is Gridwars:



is een gratis clone van xbox360 geometry wars:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja die ken ik al :)

ik had hem al een keer gepost maar hier dan ook met een plaatje :



het is de bedoeling dat je dus je eigen muziek inlaad, daar past de "racebaan" zich op aan en dan heb je verschillende opties om het te spelen. mijn absolute favo :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
WII'en met lsd op is wel een leuk iets

we hadden 1 of ander spel gevonden waarbij je met een elfje door een landschap vliegt met allemaal sterren enzo ...


en natuurlijk de Rainbowroad bij Mario Kart :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geometry Wars Evolved op de Xbox 360! :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
wobble zei:
ik heb gister avond nog even portals gespeeld, dat was heel raar en heel mooi :P
Klik om te vergroten...

Portal is net zo vet. Nuchter space ik soms al mijn dak uit van dat spel. Volgens mij is het uber vet met acid op. :grin:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TluRVBhmf8w&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TluRVBhmf8w&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]



Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."