#1
Ik zag deze thread in xtc, deed me denken aan dit weekend.
Iemand al es gegamed op lsd? Ik heb afgelopen weekend (niet zo heel lang) Call of Duty 4 gespeeld na een halve maya en ik had het gevoel dat ik er midden in zat![:grin:]()
Iemand ook al geprobeerd?
Iemand al es gegamed op lsd? Ik heb afgelopen weekend (niet zo heel lang) Call of Duty 4 gespeeld na een halve maya en ik had het gevoel dat ik er midden in zat
Iemand ook al geprobeerd?
