Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgamen op LSD

gamen op LSD

88 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zag deze thread in xtc, deed me denken aan dit weekend.
Iemand al es gegamed op lsd? Ik heb afgelopen weekend (niet zo heel lang) Call of Duty 4 gespeeld na een halve maya en ik had het gevoel dat ik er midden in zat :grin:

Iemand ook al geprobeerd?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
wii fitness gespeeld op lsd, haha wat een chaos
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ging Unrealen ...

en ik kon het Echt neit meer :P
ik ben normaal erg goed
maar toen haha bakte er nix van
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het geprobeerd met een halfje (50ug) was me eerste keer LSD, ik bakte echt helemaal niets van het spel. :P
(online shooter)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een keer cod4 gespeeld een paar uur na de piek, ik was debiel goed in snipen maar ook echt verdomd slecht in spelen met gewone geweren :P

Het snipen ging heel goed omdat alle poppetjes in slow-motion rondliepen, heb er maar zelden één gemist.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, vreemdgenoeg heb ik nog nooit gegamed op LSD, is zeker wel een aanrader voor volgende keer!

F-Zero! :openmouth:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
gamen op paddo's was ook geen succes ( qua resultaat dan). Heb me wel helemaal kapot gelachen :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
baarsjesbewoner zei:
gamen op paddo's was ook geen succes ( qua resultaat dan). Heb me wel helemaal kapot gelachen :grin:
Klik om te vergroten...

uhuh XD heerlijk
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
dan moet je de nieuwe unreal tournament avenged maar eens spelen op lsd oid...
dan komen de graphics pas echt tot zn recht denk ik :hearteyes: :grin: :stoned:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
dan moet je de nieuwe unreal tournament avenged maar eens spelen op lsd oid...
dan komen de graphics pas echt tot zn recht denk ik :hearteyes: :grin: :stoned:
Klik om te vergroten...

2007 <3 (L) :hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb Plasmapong op mn pc staan dus de volgende keer acid gaat dat gespeeld worden. :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
2 jaar geleden, trippend supersmash brother op de N64 gespeeld. was onder invloed van colombiaanse niet van LSD maargoed.

was echt geweldig niemand die elkaar een klap uitdeelde iedereen sprong rond door het level en was helemaal enthousiast.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
2 jaar geleden, trippend supersmash brother op de N64 gespeeld. was onder invloed van colombiaanse niet van LSD maargoed.

was echt geweldig niemand die elkaar een klap uitdeelde iedereen sprong rond door het level en was helemaal enthousiast.
Klik om te vergroten...

haha dat heb ik in de wachttijd van paddo's gedaan. ik heb er volgens mij wel lang over gedaan en kan me ok het eind res. niet zo goed meer herinderen. heel mooi spel alleen jammer dat het je controlers zo verkracht
t
the.bugggLid
01-01-2024, 00:00
#14
gamen op acid

cod 4 is op lsd de max! je ziet de kogels langs je hoofd schieten en voel je helemaal midden in het spel gezogen. je krijgt ook een enorme adrenaline stoot en hebt het gevoel dat je kunt rushen zonder dood te gaan.
racen op lsd is veel moeilijker zeker als de weg helemaal vervormt en je het verschil vergeet tussen de weg en het gene wat naast de weg staat.
maar gamen op lsd is echt een aanrader het is super lollig.
probeer het ook eens op je piek :P
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: gamen op acid

the.buggg zei:
cod 4 is op lsd de max! je ziet de kogels langs je hoofd schieten en voel je helemaal midden in het spel gezogen. je krijgt ook een enorme adrenaline stoot en hebt het gevoel dat je kunt rushen zonder dood te gaan.
Klik om te vergroten...

ja he, dat had ik ook
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lake zei:
Ik heb Plasmapong op mn pc staan dus de volgende keer acid gaat dat gespeeld worden. :grin:
Klik om te vergroten...

dat heb ik mijn vorige paddo trip gedaan, en dat is echt GE-NI-AAL :grin:
vooral die sandbox optie met die lijntjes, nouuuuu
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ook een heel leuk spel is Peggle!


zeker als je het level juist hebt uitgespeeld en alles begint te flitsen :grin:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: gamen op acid

the.buggg zei:
cod 4 is op lsd de max! je ziet de kogels langs je hoofd schieten en voel je helemaal midden in het spel gezogen. je krijgt ook een enorme adrenaline stoot en hebt het gevoel dat je kunt rushen zonder dood te gaan.
racen op lsd is veel moeilijker zeker als de weg helemaal vervormt en je het verschil vergeet tussen de weg en het gene wat naast de weg staat.
maar gamen op lsd is echt een aanrader het is super lollig.
probeer het ook eens op je piek :P
Klik om te vergroten...

Morgen eens proberen :)
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb paar keer op paddo's gegamed (serious sam 2) die gamekings beschreven het als far cry on lsd. Maar goed het was wel erg vermakelijk je word er echt ingezogen. :grin:

Heb ook eens gta gespeelt in een trip hier bewoog mijn hele lichaam
(zo voelde het dan) mee met het poppetje en de auto's, erg grappig dat wel maar het kan ook wel erg vaag worden.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een keer geprobeert, toen was ik na een kwartier aan het spacen op mario, en dacht dat ik er zelf in zat... Toen het tafeltje voor me ineens een groene pijp was, ben ik er mee gestopt. iets in mijn hoofd zel me, "er klopt iets niet"
Maar je blijft van die vage uilen zien, en schildpadden :grin: :grin:.
Was na een half uur weer over gelukkig,
toen ben ik 4 op een rij gaan spelen, maar zag op de duur het verschil niet meer in kleur, dan maar weer wat anders gaan doen.

Na twee uurtjes gewoon gaan zitten, met een hand vol kaasbroodjes (van die langwerpige dingen)

Ja en de groene tomatenketchup werd me echt te maf. (bleek echt zo groen te zijn, was een of andere tube met kleurstof ofzo...)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."