#1
de eerste keer had ik een halve zegel, en toen speelde ik bij m'n bro thuis op de supernintendo - mario world 3. Man o man, ik had me toch een lol. Heb ook wel een uur geconcentreerd zitten spelen, het was zo vet. Ik speelde tot wereld 6 of 7, redelijk ver dus, voor wie het spel niet kent.