#1
azgaza zei:Mijn ena-laatste trip heb ik kort even Oblivion proberen te spelen, maar veel verder dan 'woow het is mooi! woow wat is het mooi!' kwamen we eigenlijk niet. Even 15 minuten naar het beeld staren om het vervolgens maar weer uit te zetten.
Andere game-pogingen liepen ook altijd zo af; de visuals vallen gewoon veel meer op dan het spel zelf, en door de visuals snap ik het hele spel dan meestal ook niet meer. Pas láát achter in de comedown kan ik emt LSD op gamen, of op een hele lage dosis maar dat moet ik nog eens proberen.
Je moet het echt eens proberen later in de comedown, als je niet meer in de graphics opgaat maar echt in het spel, onbeschrijfbaar.
)