Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gamen op acid cod 4 is op lsd de max! je ziet de kogels langs je hoofd schieten en voel je helemaal midden in het spel gezogen. je krijgt ook een enorme adrenaline stoot en hebt het gevoel dat je kunt rushen zonder dood te gaan. racen op lsd is veel moeilijker zeker als de weg helemaal vervormt en je het verschil vergeet tussen de weg en het gene wat naast de weg staat. maar gamen op lsd is echt een aanrader het is super lollig. probeer het ook eens op je piek :P"
"daydream van the wallace collection is ook een heerlijk lsd nummer. ook jaren 60 en zeventig rock en pop zijn de max. of vietnam liedjes"
"The End van deep purple is ook een mooi nummer om me af te sluiten"
"stoppen met roken is echt moeilijk, maar na een trip is het mij ook al verscheidene keren gelukt. al was het dan soms voor 1 week en soms voor enkele weken. ik ben er ook al in geslaagd om 2 a 3 keer een paar maanden te stoppen met roken, maar na enkele maanden begin je dan toch weer te roken omdat je rook in je longen wilt of omdat je beseft dat je veel te veel joints rookt anders."
"ik heb eens boven een stoel in het gezicht van een duivel zien verschijnen, de duivel was al headbangend naar mij aan het kijken en had een demonische lach. ik kreeg er echt de slappe lach van. ook heb ik eens in een afbeelding mijn eigen gezicht gezien waar een middeleeuws ijzeren masker over kroop, en daarna werd mijn oog knal oranje, ik vond dat het op een arends oog leek. dat duivelsgezicht was trouwens op Black Betty van Ram Jam, maar de sfeer was zo goed dat ik de slappe lach kreeg."
"eten onder invloed van lsd is echt heel aangenaam. de sensatie van het eten zelf is een waar plezier. je hebt geen honger maar je wil wel eten. gamen is ook wel nog leuk maar soms kan het de sfeer ook wel verpesten. maar vooral snachts in het park in het gras liggen is geweldig. overal fractals"
"dat lijkt mij ook. maar zelf zou ik dan ook nooit trippen als ik me mentaal niet goed voel, dat is toch gewoon vragen om een slechte ervaring? of sta ik hier gewoon onzin uit te kramen? maar naar mijn mening is lsd niet echt verslavend. het kan wel zijn dat je wilt trippen maar je hebt niet de onhebbelijke drang om weer lsd te nemen."
"ik heb onlangs ook eens een flashback gehad. laatste week vrijdag. ik zat in de les frans en plotseling hoorde ik een soort zoef- alsof de tijd in extreme slowmotion werd gezet- en werd mijn waarneming wazig daarna hoorde ik weer een zoef en zat ik weer in de gewone tijd. dit gaf mij echt een heel raar gevoel en ik zat in de klas in mijn hoofd met heel wat WTF's. ik had wel genoeg geslapen dus aan slaaptekort kan het niet liggen. we hadden wel een beetje geblowd tijdens de middag pauze."
"vruchten zijn inderdaad echt super. vorige keer een mango a la fear en loathing gewijs geprobeert te snijden. het is echt onmogelijk om met een mes door een mango te hakken. de pit is veel te hard. uiteindelijk hebben we de mango dan maar afgeschraapt met een lepel. vruchten sap is ook heel lekker"
"waar herken ik dit toch van :P dan wordt je wakker, je draait je om en je blijft nog een uur in bed liggen nadenkend over allemaal dingen. dus zou je idd kunnen zeggen dat slapen en in bed liggen ook verslavend zijn, maar dan zijn snoepjes eten, rukken, gezellig met vrienden praten, chillen, en nog een heleboel andere dingen ook verslavend. kwestie van hoe je het bekijkt dus."