Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I

2C-I

230 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan inderdaad tot 2 uur duren, zeker als je het niet op een volledig lege maag neemt.
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#2
wow wat een hoeveelheden :grin: ik ging gister al snoeihard van 20 mg,niet aan denken het dubbele te nemen hahaha
gr binnert
>
>[tripper]<Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb net (18.15) ongeveer 15-20 mg genomen, ben benieuwd.
A
A.M.S.GLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben benieuwd. Binnenkort maar weer eens opzoek naar een ander lettertje :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is een leuke begin doses, misschien als je al het een en ander gewend bent en houd van stevig trippen dat 20/22mg oraal ook wel aan te raden valt. Maar je moet natuurlijk kijken hoe jouw lichaam op het stofje reageert dus laag beginnen is altijd goed.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er overlaatst 20mg van gekocht.
Ik heb ook B, in tabletvorm. Welke zou ik best eerst doen denk je?

Heb al wat gezocht maar informatie is idd vrij schaars over I

Heb nog geen ervaringen met 2Cs
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weinig visuals is heel raar bij een dergelijke dosis. Bodyload zou ik niet als iets ongewoons zien bij die dosis, dat is damn veel, ik zou daar zeker bodyload bij verwachten. Al met al raar dat je geen visuals had hoor, bij 35mg.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syntrixx zei:
Ik heb ervaring met 2C-B, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2-CT-2, 2-CT-7 en 2-CT-21 en naar mijn mening is 2C-I de meest interessante uit het hele rijtje...de sterke, realitische visuals in combinatie met het feit dat het een laag mind-fuck gehalte heeft (weinig emotionele impact) zorgt ervoor dat ik deze 2C-variant zeer de moeite waard vindt.

Bij hogere doseringen (40mg) duurt het naar mijn ervaring toch wel ruim 10 uur voordat je weer helder bent. Dus het is wel iets waarvoor je de tijd moet nemen.

Even als (wellicht overbodige disclaimer): Iedereen reageert anders op een middel en op een bepaalde dosering.
Klik om te vergroten...

Gast, werk je in een labratorium ofzo?!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Whoo, ik heb een adresje voor 2c-i. :grin:

Ik probeer niet té blij te zijn... eerst maar even afwachten totdat ik het écht in mijn handen heb! :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat raden jullie aan als dosis?
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen als paddo's, lsd, lsa, 2c-b etc.

Als ik erowid volg - zoals ik dat altijd doe - zou ik een dosis moeten nemen die common/strong is. Bij 2c-i betekend dat voor mij 25mg.

Wat zijn jullie ervaringen?!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
Wat raden jullie aan als dosis?
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen als paddo's, lsd, lsa, 2c-b etc.

Als ik erowid volg - zoals ik dat altijd doe - zou ik een dosis moeten nemen die common/strong is. Bij 2c-i betekend dat voor mij 25mg.

Wat zijn jullie ervaringen?!
Klik om te vergroten...

ikzelf vond 25-30 mg slikken doen.
heb zelf 1 x 2c-i gedaan en dat was 25 mg geslikt, toen na anderhalf uur nadat het opkwam 6 mg bij gesnoven, nou dat was echt een geweldige dosis hoor :grin: wat heb ik me daarmee vermaakt!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt voor je reactie!
Dan hou ik het gewoon op 25mg =)
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor 2C-I is 25mg al een zware dosis hoor. Heb je minder van nodig als 2C-B. Gewoon 10 a 15mg is normaal genoeg.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkBeatz zei:
Voor 2C-I is 25mg al een zware dosis hoor. Heb je minder van nodig als 2C-B. Gewoon 10 a 15mg is normaal genoeg.
Klik om te vergroten...
je wilt toch wel een lekker fors tripje :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkBeatz zei:
Voor 2C-I is 25mg al een zware dosis hoor. Heb je minder van nodig als 2C-B. Gewoon 10 a 15mg is normaal genoeg.
Klik om te vergroten...

Ik heb al capsules van 25mg besteld.
Ik zie wel hoe hard het aankomt, kan wel wat hebben :)

Bedankt anyways voor je reactie :)
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben afgelopen weekend een 2c-i op het spoor gekomen, nou heb ik geen flauw idee wat de prijs hiervan is. Kan iemand tips geven wat je betaald voor 100 mg of gram prijs of de prijs per losse trip?

Alvast bedankt ! :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
voor 300mg 2c-i heb ik 45 eu betaald.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik mocht 150mg hebben in ruil voor een paar veters
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
Ik mocht 150mg hebben in ruil voor een paar veters
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Goeie deal, ik denk dat ik voor deze ga :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou en.. het waren ook geen veters :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."