Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I

2C-I

230 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
ErnstJünger zei:
minder lichamelijke klachten
Klik om te vergroten...

Lichamelijk klachten? :wink:

Die heb ik gelukkig nooit.. oraal is fijn voor mij!
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet dat bijnemen bij 2c's niet veel zin heeft, althans bij 2c-c werkte dat bij mij niet. Maar morgen 2c-i pluggen (voor t eerst :P hehe), zou later bijnemen om het te versterken/verlengen dan wel kunnen? En is het, als je het plugt ook belangrijk dat je het echt op een volledig lege maag doet?

Just checking :grin:
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Never mind :grin: ik ben nu weer enigzins normaal. Vanmiddag die 2c-i gedaan, my god wat was het vet. pluggen was niet heel fijn, maar ach...en wat er daarna kwam is het dubbel en dwars waard! Echt een xtc achtige rush die heerlijk door me heen ging, dacht na een tijd goh zal ik er een half pilletje bijpakken voor t ultieme gevoel, toch maar niet gedaan. Zowel de CEV's als de open eye visuals waren goed. Buiten scheen het zonnetje en waren de wolkjes mooi. Ik was heel melig en opgewekt, en heb er met mn trippartner wat op afgelachen.

Al met al een heel geslaagde trip! nu wel enorme hoofdpijn, maar ach.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pixiedust7 zei:
nu wel enorme hoofdpijn, maar ach.
Klik om te vergroten...

daar heb ik laatste tijd ook altijd last van na 2c's.. terwijl ik dat vroeger nooit had :confused:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ik ook soms, meestal is een huis tuin en keukenpijnstiller als ibuprofen voldoende om dit tegen te gaan :)
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onlangs mijn eerste échte noemenswaardige trial van 2C-I gehad.
Een heel leuke 2C-x! Ideaal voor een dagje uit in de natuur of zo.
Het lijkt me alvast interessanter qua effecten dan zovele andere phens van die familie die ik reeds geprobeerd heb, maar niet echt begeesterd van ben: 2C-C, 2C-E, 2C-T-2, etc etc etc

2C-I laat zich m.i. het beste vergelijken met 2C-B minis dat sterk visuele aspect dan toch.
Het is alvast een stof die ik vaker wil proberen deze zomer :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vind zelf 2C-I van de minst interessante tot nu toe :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vreemd, ik eigenlijk het eigenlijk interessanter dan B/D/E/T7/P, dat zijn die die ik geprobeerd heb
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat zijn dan jullie dosissen?
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
Wat zijn dan jullie dosissen?
Klik om te vergroten...

26mg, maar ik ben sowieso al vrij ongevoelig voor alle 2C's

Van alle 2C-familieleden die ik al geprobeerd heb (B, C, D, E, I, T2, T7) vind ik 2C-I de leukste en 2C-E de minste.

de gustibus et coloribus non est disputandum :grin: en al helemaal niet wat psychedelica betreft ...
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
2C-I is bij mij standaard ROZE :beer:
Klik om te vergroten...
Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen.

Kan echt niet wachten om t weer te gaan doen, eerst hier een tijdje overheen laten gaan maar ik vraag me na deze ervaring af wat het me nog meer te bieden heeft als ik t combineer met een ander tripmiddel of de dosis omhoog gooi. Want dit was echt..naja gewoon wauw! alles vervormde, veranderde, overal kleuren en patronen. De andere keren waren visuals voornamelijk rood, groen of blauwig. Nu waren het allerlei kleuren bij elkaar, door elkaar, overgaand in elkaar en dan ook echt overal om me heen. Na een tijdje kreeg alles ook een soort witte magische waas over zich heen, waar ik ook keek. Alsof ik in de hemel was ofzo. Allerlei objecten leken me vriendelijk aan te kijken, wat lachkicks veroorzaakte. Waar ik ook keek, niks was hetzelfde, er was zoveel te zien en te ontdekken. Het plafond leek uit een soort golvend en borrelend zand te bestaan, verschillende vlakken die los van elkaar bewogen maar verbonden werden door groenige lijntjes, in die lijntjes zaten kleine draaiende schijfjes met werkelijk alle kleuren van de regenboog. En het leek of ik daardoor heen kon kijken, naar een soort andere wereld. Op de muren waren allerlei grote gekleurde patronen te zien die constant veranderden en bewogen. De vloer golfde als een soort water en had een mysterieuze waas over zich heen. Meubelen werden groter en kleiner, dansten ritmisch mee op de muziek en namen de meest waanzinnige vormen aan. Ikzelf bestond ook uit patronen, het was alsof ik de energie die door mn lichaam stroomde kon zien en mn huid zat vol gekke fractals die bewogen en van kleur veranderden. Diepte kon ik in de kamer op de absolute piek echt niet meer zo goed zien omdat overal patronen en kleuren waren. Ook had ik dit keer erg last van dingen vertraagd zien en contouren die je lang kon blijven zien, een vlieg die voorbij vloog bijvoorbeeld kon ik lang nadat ie al voorbij was nog "zien", hij liet een soort kleurtjes achter ook...zoals met alles dat bewoog. Er was trouwens ook een hond aanwezig, daar heb ik maar niet al te veel naar gekeken want dat kopje vervormde een beetje eng en in de spiegel kijken was wel grappig, maar omdat dat bij mij in een truffeltrip gruwelijk is misgegaan heb ik er maar niet al te veel naar gekeken.
En pfff, ik kan er wel over blijven doorgaan. Anyway, voor mij heel erg mooi en verassend vergeleken met vorige tripervaringen. Daarbij was ik door mn compleet lege maag ook niet echt misselijk, was de bodyload vreemd maar aangenaam en had ik constant enorme rushes door mn lichaam gaan, en kriebeltjes in mn buik. T was de eerste keer dat ik met deze trippartner echt met zn tweeën gebruikte, dus dat is altijd wel even spannend hoe t uitpakt maar het is echt supergoed bevallen en t schept toch wel een extra speciale band.

Voor mij op dit moment drug numero uno!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pixiedust7 zei:
Qocaïne zei:
2C-I is bij mij standaard ROZE :beer:
Klik om te vergroten...
Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen.
Klik om te vergroten...

Ja ik baal dat ik dat LOVE gevoel nooit heb bij 2c'tjes. Weet niet wat het is, maar hoor er meer mensen over en dan denk ik. Ach fuck it, dan maar mixen met M of X. :hearteyes:
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij 2c-c was ik alleen een beetje melig, maar de keren dat ik 2c-i heb gedaan zat er echt een xtc achtig gevoel bij. Heb t @ decibel gecombineerd met in totaal, ehm 185 mg mdma... nou dat was nice! _O_
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pixiedust7 zei:
Kan echt niet wachten om t weer te gaan doen, eerst hier een tijdje overheen laten gaan maar ik vraag me na deze ervaring af wat het me nog meer te bieden heeft als ik t combineer met een ander tripmiddel of de dosis omhoog gooi.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik standaard na een 2C trip. Het blijft zo'n mooi goedje :hearteyes:

Pixiedust7 zei:
Na een tijdje kreeg alles ook een soort witte magische waas over zich heen, waar ik ook keek. Alsof ik in de hemel was ofzo.
Klik om te vergroten...
Heel typerend inderdaad. Ik beschrijf het altijd als een donzige deken... alsof alles kleine witte haartjes/dons krijgt. Zoals een waas kan je het ook beschrijven :)

Pixiedust7 zei:
Meubelen werden groter en kleiner, dansten ritmisch mee op de muziek en namen de meest waanzinnige vormen aan. Ikzelf bestond ook uit patronen, het was alsof ik de energie die door mn lichaam stroomde kon zien en mn huid zat vol gekke fractals die bewogen en van kleur veranderden. Diepte kon ik in de kamer op de absolute piek echt niet meer zo goed zien omdat overal patronen en kleuren waren.
Klik om te vergroten...
Hoeveel had je dan gepakt joh? :openmouth:
Ik heb van 25mg laaaang niet zulke intense visuals als jij!

Pixiedust7 zei:
T was de eerste keer dat ik met deze trippartner echt met zn tweeën gebruikte, dus dat is altijd wel even spannend hoe t uitpakt maar het is echt supergoed bevallen en t schept toch wel een extra speciale band.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Op deze manier samen trippen schept absoluut een band samen :)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vind ik weinig, maar het is maar wat voor trip je zoekt. 15 voelden we, is fijn en licht, maar wij zoeken echt wat zwaarders. 15 mg was ook de eerste keer, daarop thuis altijd 20+ gedaan en op feesten wel eens 16-18..en 14mg op DefQon (en ach...je maakt ook een bungeejump onder invloed :grin: )
Tot 25mg zelf verkend, een vriend tot 30mg :)
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#16
woooow gister voor het eerst 2C-I geprobeerd. Te wazig.

Ik liep door de stad en snapte nergens iets van. Vervolgens 2 uur buiten gezeten.
En toen een club/feestcafe in.

Toen snapte ik er echt helemaal niks meer van. Ik hoorde de nummers niet meer, snapte niet hoe ze gemixt werden.

Opeens was het zo erg dat ik niks meer wist. Ik was niet eens meer wat gevoel was.
Toen het idee dat ik altijd zo zou blijven denken vond ik wel eng. Maar toen dacht ik, ik moet gaan slapen straks want die andere mensen moeten naar huis. Maar stel die mensen horen bij het hele verhaal, dan ga ik slapen wordt ik wakker en denk ik nog hetzelfde.

Te wazig man hahaha. Volgende keer toch maar eens thuis proberen en checken of dat anders is.

Wat ik wel zeer vervelend vond, ik had opeens een piep in mijn oren en mijn oren deden daar door pijn, het was niet alsof die pijn door men hele lichaam ging.

En ik heb de hele avond last van mijn nek gehad ook pijn erin. Nu ik weer wakker ben heb ik nergens last van, iemand enig idee?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ Heftig! Dosis?
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#18
16 mg als het goed is.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zaterdag waarschijnlijk mijn eerste keer! :hearteyes:
Welke dosis zal ik doen? Ik wil een toch wel noemenswaardige trip dosis in het begin oraal.
En eventueel als ik later niet voldoende voel (na ong 2 à 3 uur) nog wat snuiven.
ik zat zelf te denken aan 18 mg oraal en later misschien nog 3-4 mg nasaal
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#20
20-22 is inderdaad goed feestbaar wat mij betreft. Ga daar perfect op..
Maar wat je zegt, laag beginnen en eens zien wat je fijn vindt. 18mg is een mooie startdosis hoor!
14-16 voor een druk festival misschien meer aan te raden, maar dat geldt dus meer in een ander deel van het jaar :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."