Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I

2C-I

230 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#1
wow wat een hoeveelheden :grin: ik ging gister al snoeihard van 20 mg,niet aan denken het dubbele te nemen hahaha
gr binnert
>
>[tripper]<Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb net (18.15) ongeveer 15-20 mg genomen, ben benieuwd.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, want ik gebruik het ook vaak genoeg zonder 4-FMP en dan is het imo even heftig :) Sowieso voor ik die combinatie deed had ik het vaak alleen/kaal op..
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weinig visuals is heel raar bij een dergelijke dosis. Bodyload zou ik niet als iets ongewoons zien bij die dosis, dat is damn veel, ik zou daar zeker bodyload bij verwachten. Al met al raar dat je geen visuals had hoor, bij 35mg.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ook, laat wat van je horen, trippers hebben de neiging dat te vergeten:P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alleen ervaring met 'B'

'I' blijkt meer visueler en kleurrijker te zijn?
Ben reuze benieuwd.. wat betaal je eigk voor dat spul?
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb hier ook nog een beetje van liggen. Als ik de tijd heb eens uitproberen. Ontvangst ervan bij wat vrienden was gemengd, iemand die er bijna niks van merkte, en een ander die toch wel een redelijk stevige trip had.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het eergisteren nog eens genomen, 20mg wegens gebrek aan meer en het was wel een lekker tripje. Deed me ietwat aan E denken, maar toch milder, en op de een of andere manier zag ik "meer vierkantjes" als met E. Bij E is het gewoon frutsels en zooi, bij I zie ik overal ruitjes / vierkantjes en zooi.

Verder wat minder overweldigend, E daar kun je niet om heen zeg maar terwijl je dat bij I een stuk minder had. En het duurde wat minder lang, na 6 uur ofzo wist ik al niet meer zeker of het werkte. Wat naturlijk niet altijd per definitie slecht is.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#9
ERvaring met B (Vele malen) I (redelijk aantal keren), CT2, CT7 en C hier.
2C-I is intenser dan 2C-B en werkt zeker langer. Reken op 6 á 8 uur, al kan je ook de wijdere range die op wiki en pikhal staat, 5-10 uur goed aanhouden. Wij komen hier in de buurt van de 8 uur, waar 2C-B vaak rond de 3,5 á 4,5 uur komt. Als je dus nog niet gewend bent aan de effecten van de 2C-serie kan het raadzaam zijn eerst eens het wat mildere 2C-B te proberen alvorens je je aan een lange trip waagt. Wat mij vooral bij staat van m'n 2C-I trips is de sterke aanwezigheid van rode en groene kleuren, en wat minder gedetailleerde patroontjes nu ik het me bedenken. Bij 2C-B heb ik wat meer gedetailleerde, fijne patroontjes, bij 2C-I was het bij mij wat grover. Maar goed, dit is maar één ervaring natuurlijk en het kan natuurlijk altijd anders 'vallen'.
Het duurt dus iig langer en je hebt er idd minder van nodig. Body load eigenlijk nauwelijks last van gehad , uberhaupt met 2C-tjes, maar goed anderen hebben dat wel; kortom; niet uitsluiten dat je er last van krijgt. 15/20/25 en dacht ook 28mg geprobeerd. 20 ontvangen we nog wel goed met het uitgaan. Hele nacht pret! :) Oja en wij vinden het ook wat stimulerend! Meer energiek dan B en dat heb ik wel van meer mensen gehoord die beide hebben geprobeerd
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
gister de 2c-i variant geprobeerd :)
25 mg geslikt, en na anderhalf uur 6 mg bijgesnoven, nou kan je vertellen dat het geniaal is, supergedetailleerde persische tapijten, warpende objecten, zelfs aardige mindfucks.
de duur van de i variant is trouwens wel aardig lang, ik schat dat ik 14 uur bezig was. na 4 uur zat ik op de piek waarna het langzaam afbouwde.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#11
underworld zei:
gister de 2c-i variant geprobeerd :)
25 mg geslikt, en na anderhalf uur 6 mg bijgesnoven, nou kan je vertellen dat het geniaal is, supergedetailleerde persische tapijten, warpende objecten, zelfs aardige mindfucks.
de duur van de i variant is trouwens wel aardig lang, ik schat dat ik 14 uur bezig was. na 4 uur zat ik op de piek waarna het langzaam afbouwde.
Klik om te vergroten...

het is echt topspul :grin:

had het op tijdens koninginnenacht (16 mg) en ik heb letterlijk hoofden van mensen'' a la fear and loathing in las vegas'' in hagedissenkoppen zien veranderen. echt fokking gaaf!

duidelijk voor herhaling vatbaar :grin:
S
SyntrixxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ervaring met 2C-B, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2-CT-2, 2-CT-7 en 2-CT-21 en naar mijn mening is 2C-I de meest interessante uit het hele rijtje...de sterke, realitische visuals in combinatie met het feit dat het een laag mind-fuck gehalte heeft (weinig emotionele impact) zorgt ervoor dat ik deze 2C-variant zeer de moeite waard vindt.

Bij hogere doseringen (40mg) duurt het naar mijn ervaring toch wel ruim 10 uur voordat je weer helder bent. Dus het is wel iets waarvoor je de tijd moet nemen.

Even als (wellicht overbodige disclaimer): Iedereen reageert anders op een middel en op een bepaalde dosering.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker rijtje :grin: Van dat rijtje moet ik alleen D en 21 nog proberen (en dus eerst 'ns vinden)
nou is D nog niet zo lastig geloof ik..maar 21 heb ik al uitgebreid naar gezocht, maar maar één bedrijf gevonden, dat alleen aan bedrijven/professionals levert :(

Phew, 40mg is wel veel..daar zijn we nog niet aanbeland. Maar ik denk dat het redelijk makkelijk kan met 2C-I idd.. wie weet komen we nog eens op dat punt. Hoe was de bodyload daarbij?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syntrixx zei:
Ik heb ervaring met 2C-B, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2-CT-2, 2-CT-7 en 2-CT-21 en naar mijn mening is 2C-I de meest interessante uit het hele rijtje...de sterke, realitische visuals in combinatie met het feit dat het een laag mind-fuck gehalte heeft (weinig emotionele impact) zorgt ervoor dat ik deze 2C-variant zeer de moeite waard vindt.

Bij hogere doseringen (40mg) duurt het naar mijn ervaring toch wel ruim 10 uur voordat je weer helder bent. Dus het is wel iets waarvoor je de tijd moet nemen.

Even als (wellicht overbodige disclaimer): Iedereen reageert anders op een middel en op een bepaalde dosering.
Klik om te vergroten...

Gast, werk je in een labratorium ofzo?!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Whoo, ik heb een adresje voor 2c-i. :grin:

Ik probeer niet té blij te zijn... eerst maar even afwachten totdat ik het écht in mijn handen heb! :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat raden jullie aan als dosis?
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen als paddo's, lsd, lsa, 2c-b etc.

Als ik erowid volg - zoals ik dat altijd doe - zou ik een dosis moeten nemen die common/strong is. Bij 2c-i betekend dat voor mij 25mg.

Wat zijn jullie ervaringen?!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qocaïne zei:
Wat raden jullie aan als dosis?
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen als paddo's, lsd, lsa, 2c-b etc.

Als ik erowid volg - zoals ik dat altijd doe - zou ik een dosis moeten nemen die common/strong is. Bij 2c-i betekend dat voor mij 25mg.

Wat zijn jullie ervaringen?!
Klik om te vergroten...

ikzelf vond 25-30 mg slikken doen.
heb zelf 1 x 2c-i gedaan en dat was 25 mg geslikt, toen na anderhalf uur nadat het opkwam 6 mg bij gesnoven, nou dat was echt een geweldige dosis hoor :grin: wat heb ik me daarmee vermaakt!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt voor je reactie!
Dan hou ik het gewoon op 25mg =)
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor 2C-I is 25mg al een zware dosis hoor. Heb je minder van nodig als 2C-B. Gewoon 10 a 15mg is normaal genoeg.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan inderdaad tot 2 uur duren, zeker als je het niet op een volledig lege maag neemt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."