#1
wow wat een hoeveelheden
ik ging gister al snoeihard van 20 mg,niet aan denken het dubbele te nemen hahaha
gr binnert
gr binnert
underworld zei:gister de 2c-i variant geprobeerd
25 mg geslikt, en na anderhalf uur 6 mg bijgesnoven, nou kan je vertellen dat het geniaal is, supergedetailleerde persische tapijten, warpende objecten, zelfs aardige mindfucks.
de duur van de i variant is trouwens wel aardig lang, ik schat dat ik 14 uur bezig was. na 4 uur zat ik op de piek waarna het langzaam afbouwde.
Syntrixx zei:Ik heb ervaring met 2C-B, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2-CT-2, 2-CT-7 en 2-CT-21 en naar mijn mening is 2C-I de meest interessante uit het hele rijtje...de sterke, realitische visuals in combinatie met het feit dat het een laag mind-fuck gehalte heeft (weinig emotionele impact) zorgt ervoor dat ik deze 2C-variant zeer de moeite waard vindt.
Bij hogere doseringen (40mg) duurt het naar mijn ervaring toch wel ruim 10 uur voordat je weer helder bent. Dus het is wel iets waarvoor je de tijd moet nemen.
Even als (wellicht overbodige disclaimer): Iedereen reageert anders op een middel en op een bepaalde dosering.
Qocaïne zei:Wat raden jullie aan als dosis?
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen als paddo's, lsd, lsa, 2c-b etc.
Als ik erowid volg - zoals ik dat altijd doe - zou ik een dosis moeten nemen die common/strong is. Bij 2c-i betekend dat voor mij 25mg.
Wat zijn jullie ervaringen?!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."