Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I

2C-I

230 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb mijn capsule geslikt, kamer tripproof gemaakt, nu is het wacht op lancering. :grin:

Volgens mij gaat dit een heel goede trip worden, ik voel me namelijk prima, voorbereiding was ook goed, ik heb super toffe films.
Het enige wat nog een "probleem" kan vormen is dat ik nog een film wil kijken als ik ze alle 2 al gezien heb, hihi. :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pak Suiker zei:
Ik heb mijn capsule geslikt, kamer tripproof gemaakt, nu is het wacht op lancering. :grin:

Volgens mij gaat dit een heel goede trip worden, ik voel me namelijk prima, voorbereiding was ook goed, ik heb super toffe films.
Het enige wat nog een "probleem" kan vormen is dat ik nog een film wil kijken als ik ze alle 2 al gezien heb, hihi. :P
Klik om te vergroten...
Psst, www.icefilms.info !
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Andrew zei:
Pak Suiker zei:
Ik heb mijn capsule geslikt, kamer tripproof gemaakt, nu is het wacht op lancering. :grin:

Volgens mij gaat dit een heel goede trip worden, ik voel me namelijk prima, voorbereiding was ook goed, ik heb super toffe films.
Het enige wat nog een "probleem" kan vormen is dat ik nog een film wil kijken als ik ze alle 2 al gezien heb, hihi. :P
Klik om te vergroten...
Psst, http://www.icefilms.info !
Klik om te vergroten...

Oeh, thanx! :grin:
Hopelijk trekt mijn zielige pc'tje zoiets. ^^
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekker lekker lekker goedje is het toch. :hearteyes:

Vanacht eerst 10mg gesnoven, anderhalf uur later nog eens 15mg erbij. Samen genomen met 100mg mdma, thc en N2o. :hearteyes:

Geweldige CEV's, heftige visuals zodat je bijna niks meer ziet(in het donker met stroboscoop en disco lights).

Lekkere body high ook, voor zover ik dat voelde voordat de XTC in kickte. :P

Verbazingwekkend genoeg zag ik echt veel salamander visuals van deze combo. Very nice. :grin:
R
ResearchRATLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb hier zelf veel mee geexperminteert door gebrek aan 2C-B bij mij in de buurt . Inderdaad een geweldig goedje lekkere body high , niet zoon grote mindfuck bij hogere doseringen ook wat visuele ervaringen . Prachtig ! Als iemand wil schrijf ik een trip report anders niet (Denk dat er genoeg over deze stof te vinden is)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
ResearchRAT zei:
Heb hier zelf veel mee geexperminteert door gebrek aan 2C-B bij mij in de buurt . Inderdaad een geweldig goedje lekkere body high , niet zoon grote mindfuck bij hogere doseringen ook wat visuele ervaringen . Prachtig ! Als iemand wil schrijf ik een trip report anders niet (Denk dat er genoeg over deze stof te vinden is)
Klik om te vergroten...

Een goed report is altijd welkom :)
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gisteren de bizarste trip ooit gehad :grin: ik verwachtte gewoon een leuk fijn tripje, met een maatje van me. Maar oh my het was ineens zo overweldigend, niet te vergelijken met de andere keren. Maybe dat ik later nog een tripreportje schrijf maar ik heb er nu nog niet de juiste woorden voor, ik voel me enorm dankbaar voor alles wat ik heb mogen zien en voelen :hearteyes: I was drowning in a sea of colours and the sky was pink.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pixiedust7 zei:
:hearteyes: I was drowning in a sea of colours and the sky was pink.
Klik om te vergroten...

Nice. Ik merkte ook al dat soms met de 2c-I een heel gebied opeens 1 bepaalde kleur aan neemt. Zo was de achtertuin van mijn ouders en goede 2 uur volledig knal geel. :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
2C-I is bij mij standaard ROZE :beer:
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
2C-I is bij mij standaard ROZE :beer:
Klik om te vergroten...
Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen.

Kan echt niet wachten om t weer te gaan doen, eerst hier een tijdje overheen laten gaan maar ik vraag me na deze ervaring af wat het me nog meer te bieden heeft als ik t combineer met een ander tripmiddel of de dosis omhoog gooi. Want dit was echt..naja gewoon wauw! alles vervormde, veranderde, overal kleuren en patronen. De andere keren waren visuals voornamelijk rood, groen of blauwig. Nu waren het allerlei kleuren bij elkaar, door elkaar, overgaand in elkaar en dan ook echt overal om me heen. Na een tijdje kreeg alles ook een soort witte magische waas over zich heen, waar ik ook keek. Alsof ik in de hemel was ofzo. Allerlei objecten leken me vriendelijk aan te kijken, wat lachkicks veroorzaakte. Waar ik ook keek, niks was hetzelfde, er was zoveel te zien en te ontdekken. Het plafond leek uit een soort golvend en borrelend zand te bestaan, verschillende vlakken die los van elkaar bewogen maar verbonden werden door groenige lijntjes, in die lijntjes zaten kleine draaiende schijfjes met werkelijk alle kleuren van de regenboog. En het leek of ik daardoor heen kon kijken, naar een soort andere wereld. Op de muren waren allerlei grote gekleurde patronen te zien die constant veranderden en bewogen. De vloer golfde als een soort water en had een mysterieuze waas over zich heen. Meubelen werden groter en kleiner, dansten ritmisch mee op de muziek en namen de meest waanzinnige vormen aan. Ikzelf bestond ook uit patronen, het was alsof ik de energie die door mn lichaam stroomde kon zien en mn huid zat vol gekke fractals die bewogen en van kleur veranderden. Diepte kon ik in de kamer op de absolute piek echt niet meer zo goed zien omdat overal patronen en kleuren waren. Ook had ik dit keer erg last van dingen vertraagd zien en contouren die je lang kon blijven zien, een vlieg die voorbij vloog bijvoorbeeld kon ik lang nadat ie al voorbij was nog "zien", hij liet een soort kleurtjes achter ook...zoals met alles dat bewoog. Er was trouwens ook een hond aanwezig, daar heb ik maar niet al te veel naar gekeken want dat kopje vervormde een beetje eng en in de spiegel kijken was wel grappig, maar omdat dat bij mij in een truffeltrip gruwelijk is misgegaan heb ik er maar niet al te veel naar gekeken.
En pfff, ik kan er wel over blijven doorgaan. Anyway, voor mij heel erg mooi en verassend vergeleken met vorige tripervaringen. Daarbij was ik door mn compleet lege maag ook niet echt misselijk, was de bodyload vreemd maar aangenaam en had ik constant enorme rushes door mn lichaam gaan, en kriebeltjes in mn buik. T was de eerste keer dat ik met deze trippartner echt met zn tweeën gebruikte, dus dat is altijd wel even spannend hoe t uitpakt maar het is echt supergoed bevallen en t schept toch wel een extra speciale band.

Voor mij op dit moment drug numero uno!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het lijkt wel alsof de meeste mensen die vervelende bodyload ervaren bij 2c-i, als er nu nog visuals waren viel het nog mee, maar zonder de visuals is het echt niet de moeite waard...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Ik had ook een zeer onaangename bodyload bij 2C-I en geen visuals.
En dat bij een dosis van 35 mg...
Klik om te vergroten...
Ik werd overweldigt door de visuals.
Weet je wel zeker dat het 2C-I was?
Want bij die dosis moet je wel visuals gezien hebben, tenzij je resistent bent, of het is gewoon geen 2C-I.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
pascal828 zei:
Sublimo zei:
Ik had ook een zeer onaangename bodyload bij 2C-I en geen visuals.
En dat bij een dosis van 35 mg...
Klik om te vergroten...
Ik werd overweldigt door de visuals.
Weet je wel zeker dat het 2C-I was?
Want bij die dosis moet je wel visuals gezien hebben, tenzij je resistent bent, of het is gewoon geen 2C-I.
Klik om te vergroten...

Het was 2c-i, daar twijfel ik eigenlijk niet over. Het voelde aan als een soort van LSD. Ik merkte duidelijk dat ik een tripmiddel had geconsumeerd.

Het enigste wat ik ervaarde was een zeer zware, irritante bodyload. En lichtjes draaiende patroontjes op de vloer, maar dat kan ook nog later van de LSD zijn geweest. Dat weet ik niet meer zeker. Ik heb namelijk later nog LSD bijgenomen omdat ik het niks vond. En uiteindelijk nog MDMA-kristallen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm ik had 2C-I op de planning staan, maar dit klinkt totaal niet interessant. Zonde.

Toch wil ik het wel een keer testen. Iemand een tip hoe je de boadyload kan verkleinen?

:)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De bodyload is er alleen het begin van de trip, bij mij tenminste.

En om het te verminderen, zou ik het niet snuiven. Maar voor de rest weet ik geen opties.

Het is zeker het proberen waard.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Het lijkt wel alsof de meeste mensen die vervelende bodyload ervaren bij 2c-i, als er nu nog visuals waren viel het nog mee, maar zonder de visuals is het echt niet de moeite waard...
Klik om te vergroten...

Zelf 1 keer 2c-i gebruikt en de bodyload ervaarde ik als erg vervelend, persoonlijk vind ik 2cb fijner.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fishhead0707 zei:
Hmm ik had 2C-I op de planning staan, maar dit klinkt totaal niet interessant. Zonde.

Toch wil ik het wel een keer testen. Iemand een tip hoe je de boadyload kan verkleinen?

:)
Klik om te vergroten...

Tuurlijk moet je het een keer testen. Ik ga het zelf ook nog minstens een keer testen. Ik ga geen conclusie trekken uit een enkele trip. Ik wil er meerdere gehad hebben met 2c-i zodat ik een paar fatsoenlijke ervaringen heb gehad.

Als die allemaal slecht zijn, laat ik het. Maar misschien zit er wel een heel goede tussen. :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Immo zei:
Sublimo zei:
Het lijkt wel alsof de meeste mensen die vervelende bodyload ervaren bij 2c-i, als er nu nog visuals waren viel het nog mee, maar zonder de visuals is het echt niet de moeite waard...
Klik om te vergroten...

Zelf 1 keer 2c-i gebruikt en de bodyload ervaarde ik als erg vervelend, persoonlijk vind ik 2cb fijner.
Klik om te vergroten...

Zelf nog geen 2C-I gebruikt. Maar de boadyload van 2C-B, 2C-T-7 en 2C-P waren alle drie erg onplezierig. Maar 2C-B was het minst erg achteraf gezien.

Als ik alle voors en tegen af weeg dan komt 2C-B als favoriet eruit.

:sunglasses:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik sluit me echt volledig aan bij Sublimo.
Ik heb 2c-I nu 2 keer geprobeerd en beide keren zeer weinig visuals en een enorme bodyload, precies zoals Sublimo het al omschreef.
p
polyfinarioLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet er toevalligiemand of het makkelijk te vinden is in Belgie? en dan specifiek het gentse..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."