#1
Pixiedust7 zei:Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen.Qocaïne zei:2C-I is bij mij standaard ROZE![]()
Ja ik baal dat ik dat LOVE gevoel nooit heb bij 2c'tjes. Weet niet wat het is, maar hoor er meer mensen over en dan denk ik. Ach fuck it, dan maar mixen met M of X.
