Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I

2C-I

230 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pixiedust7 zei:
Qocaïne zei:
2C-I is bij mij standaard ROZE :beer:
Klik om te vergroten...
Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen.
Klik om te vergroten...

Ja ik baal dat ik dat LOVE gevoel nooit heb bij 2c'tjes. Weet niet wat het is, maar hoor er meer mensen over en dan denk ik. Ach fuck it, dan maar mixen met M of X. :hearteyes:
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij 2c-c was ik alleen een beetje melig, maar de keren dat ik 2c-i heb gedaan zat er echt een xtc achtig gevoel bij. Heb t @ decibel gecombineerd met in totaal, ehm 185 mg mdma... nou dat was nice! _O_
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pixiedust7 zei:
Kan echt niet wachten om t weer te gaan doen, eerst hier een tijdje overheen laten gaan maar ik vraag me na deze ervaring af wat het me nog meer te bieden heeft als ik t combineer met een ander tripmiddel of de dosis omhoog gooi.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik standaard na een 2C trip. Het blijft zo'n mooi goedje :hearteyes:

Pixiedust7 zei:
Na een tijdje kreeg alles ook een soort witte magische waas over zich heen, waar ik ook keek. Alsof ik in de hemel was ofzo.
Klik om te vergroten...
Heel typerend inderdaad. Ik beschrijf het altijd als een donzige deken... alsof alles kleine witte haartjes/dons krijgt. Zoals een waas kan je het ook beschrijven :)

Pixiedust7 zei:
Meubelen werden groter en kleiner, dansten ritmisch mee op de muziek en namen de meest waanzinnige vormen aan. Ikzelf bestond ook uit patronen, het was alsof ik de energie die door mn lichaam stroomde kon zien en mn huid zat vol gekke fractals die bewogen en van kleur veranderden. Diepte kon ik in de kamer op de absolute piek echt niet meer zo goed zien omdat overal patronen en kleuren waren.
Klik om te vergroten...
Hoeveel had je dan gepakt joh? :openmouth:
Ik heb van 25mg laaaang niet zulke intense visuals als jij!

Pixiedust7 zei:
T was de eerste keer dat ik met deze trippartner echt met zn tweeën gebruikte, dus dat is altijd wel even spannend hoe t uitpakt maar het is echt supergoed bevallen en t schept toch wel een extra speciale band.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Op deze manier samen trippen schept absoluut een band samen :)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind ik weinig, maar het is maar wat voor trip je zoekt. 15 voelden we, is fijn en licht, maar wij zoeken echt wat zwaarders. 15 mg was ook de eerste keer, daarop thuis altijd 20+ gedaan en op feesten wel eens 16-18..en 14mg op DefQon (en ach...je maakt ook een bungeejump onder invloed :grin: )
Tot 25mg zelf verkend, een vriend tot 30mg :)
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#5
woooow gister voor het eerst 2C-I geprobeerd. Te wazig.

Ik liep door de stad en snapte nergens iets van. Vervolgens 2 uur buiten gezeten.
En toen een club/feestcafe in.

Toen snapte ik er echt helemaal niks meer van. Ik hoorde de nummers niet meer, snapte niet hoe ze gemixt werden.

Opeens was het zo erg dat ik niks meer wist. Ik was niet eens meer wat gevoel was.
Toen het idee dat ik altijd zo zou blijven denken vond ik wel eng. Maar toen dacht ik, ik moet gaan slapen straks want die andere mensen moeten naar huis. Maar stel die mensen horen bij het hele verhaal, dan ga ik slapen wordt ik wakker en denk ik nog hetzelfde.

Te wazig man hahaha. Volgende keer toch maar eens thuis proberen en checken of dat anders is.

Wat ik wel zeer vervelend vond, ik had opeens een piep in mijn oren en mijn oren deden daar door pijn, het was niet alsof die pijn door men hele lichaam ging.

En ik heb de hele avond last van mijn nek gehad ook pijn erin. Nu ik weer wakker ben heb ik nergens last van, iemand enig idee?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ Heftig! Dosis?
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#7
16 mg als het goed is.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zaterdag waarschijnlijk mijn eerste keer! :hearteyes:
Welke dosis zal ik doen? Ik wil een toch wel noemenswaardige trip dosis in het begin oraal.
En eventueel als ik later niet voldoende voel (na ong 2 à 3 uur) nog wat snuiven.
ik zat zelf te denken aan 18 mg oraal en later misschien nog 3-4 mg nasaal
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#9
20-22 is inderdaad goed feestbaar wat mij betreft. Ga daar perfect op..
Maar wat je zegt, laag beginnen en eens zien wat je fijn vindt. 18mg is een mooie startdosis hoor!
14-16 voor een druk festival misschien meer aan te raden, maar dat geldt dus meer in een ander deel van het jaar :wink:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is het aan te raden om als niet zo heel ervaren tripper (maar toch wel wat trips gehad) 2ci alleen te nemen? Ik ben redelijk gevoelig voor de emotie eenzaam en hoop dat ik hier niet onder zal bezwijken. Het is niet de eerste keer 2ci. tweede keer. De eerste keer had ik het met een capsule en beetje snuiven gedaan maar vond het effect veel te weinig. Ik wil nu in me eentje genoeg snuiven.
Als jullie denken dat dit gewoon te doen is, hoe raden jullie het aan om de dag in te plannen? want ik wil niet wachten tot dan en het dan bedenken ik wil eigenlijk alles van te voren duidelijk plannen en klaarleggen omdat ik anders vaak in een trip niet zo goed weet wat ik moet doen (alleen als ik alleen ben) en begin dan eenzaam te worden omdat ik niks weet om te doen.

Peace.
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#11
Krijg binnenkort 2ci, wat voor een dosis nasaal is vergelijkbaar met 25mg oraal ? kan er erg weinig over vinden op het inet. en heb geen zin om 2 uur te wachten nadat ik het pak tbh.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
Naja mods zijn toch niet echt actief op dit deel van het forum dus veel maakt het niet uit.
Klik om te vergroten...

Hier in Zeeland controleert de politie ook niet vaak op alcohol gebruik achter het stuur, maar ik rij toch ook niet hele dagen strontbezopen rond?

Alleen in het weekend :beer: , joke

Regels zijn er niet voor niets vind ik, en zoals je zelf al zegt zijn de mods hier niet erg actief.
Daarom voelde ik me geroepen dit nieuwe forum lid op z'n rechten en plichten te wijzen :mrgreen:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel mensen met recent mindere ervaringen zie ik. Alright, dat kan. Vind het opzich wel gek..
Een van mijn twee favoriete 2C's. Heb er zelfs op 27mg weinig last van, wat de bodyload betreft. Visuals zijn dan overweldigend en levert een heerlijke dikke trip op. Met uitgaan vind ik een dosis tussen de 18 en 22mg ideaal. Doe meestal 20/21. Icm 4-FMP; geniale combi.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
2C-Em zei:
Veel mensen met recent mindere ervaringen zie ik. Alright, dat kan. Vind het opzich wel gek..
Een van mijn twee favoriete 2C's. Heb er zelfs op 27mg weinig last van, wat de bodyload betreft. Visuals zijn dan overweldigend en levert een heerlijke dikke trip op. Met uitgaan vind ik een dosis tussen de 18 en 22mg ideaal. Doe meestal 20/21. Icm 4-FMP; geniale combi.
Klik om te vergroten...

Zou het dan misschien niet kunnen dat de 4-fmp de 2c-i versterkt ?

Want ik had echt geen aangename ervaring van 35 mg 2c-i. Ontzettend weinig visuals en een zeer zware, vervelende bodyload.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
2C-Em zei:
Nee, want ik gebruik het ook vaak genoeg zonder 4-FMP en dan is het imo even heftig :) Sowieso voor ik die combinatie deed had ik het vaak alleen/kaal op..
Klik om te vergroten...

Dat het eigenlijk wel al. :) Maar wou het toch even zeker weten.


2C-Em zei:
Weinig visuals is heel raar bij een dergelijke dosis. Bodyload zou ik niet als iets ongewoons zien bij die dosis, dat is damn veel, ik zou daar zeker bodyload bij verwachten. Al met al raar dat je geen visuals had hoor, bij 35mg.
Klik om te vergroten...

De bron is betrouwbaar en het was zeker een tripmiddel, dat voelde ik gewoon. Dus eigenlijk twijfel ik niet over het feit of het werkelijk 2c-i was. Dat was het.

Misschien eerdaags nog eens proberen dan. :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb laatst 2C-I gedaan. Ik ging er keihard op!! Totaal onverwacht. Was een lekkere trip.

:sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
2-CI vind ik echt de meest vlakke van de RC familie. Zelfs als je verdomd hard gaat blijf je erg emotieloos.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kennelijk wisselt dat nogal, bij het uitgaan zit ik er vol goede emoties mee :)

Maar ja, andere setting :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ging er ook vanuit na vele verhalen erover dat het niet zo'n heel spannende 2C was. Maar ik was overdonderd door het effect. Nog heftiger dan de 2C-P en een mooie duur van een uur of 5. Geen boadyload.. En toch hele heftige visuals en goed van de kaart geweest. Maar was een aangename trip.

Maar voor mij geen psychedelica meer. Ik hou het lekker bij de andere dingen.

:)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet je wel zeker dat het 2C-I was? Van wat ik lees schijnt 2C-P toch behoorliijk sterker te zijn.
Het kan natuurlijk zijn dat je er gevoelig voor bent, wat was de dosis??

Ik heb namelijk nog een paar 2C-I capsules met 20mg. p/s. :)

Is deze heftige ervaring ook de reden dat je geen psychedelica gaat doen?

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."