#1
De 2c's vallen in het niets, vergeleken met een DMT tripje ![:wink:]()
PepTalk zei:Vergeleken met DMT is elk hallucinogeen maar een zandkorreltje in de woestijn..
Maar 2c's zou ik ook zeker niet als heftig bestempelen, als je met paddo's of LSD vergelijkt.
HTID zei:Drop maar eens 2 keer 16mg 2-ci :P
Ik zag echt werelden in normale voorwerpen![]()
megatrippie zei:Duidelijk dat jij maar zeer beperkt met 2c-tjes hebt geëxperimenteerd.
Neem jij maar eens een fatsoenlijke dosis 2c-e of 2c-p.

PepTalk zei:megatrippie zei:Duidelijk dat jij maar zeer beperkt met 2c-tjes hebt geëxperimenteerd.
Neem jij maar eens een fatsoenlijke dosis 2c-e of 2c-p.
Very true![]()
Maar heb helaas, en nog steeds, geen nauwkeurige weegschaal om me aan hoge dosissen te wagen.
Tot op heden wist ik dus niet precies welke hoeveelheden ik, nasaal weliswaar, gebruikte.
Dan weet ik dat ik wat scheutiger mag zijn![]()
Ben wel erg voorzichtig hier in hoor![]()
Lwbnjio zei:HTID zei:Drop maar eens 2 keer 16mg 2-ci :P
Ik zag echt werelden in normale voorwerpen![]()
Ik heb tot nu toe 1 keer -i gedaan, 19mg, tijdens uitgaan. En dat was best leuk maar ook weer niet heeel heftig.
Lwbnjio zei:Je zal wel een verwarde indruk maken waarschijnlijk.. Maar dat ben je ook![]()
MotjeWhat zei:kblijf me btw nog iets afvragen...
ik kan al heerlijk spacen op 12-14mg 2C-I, terwijl anderen van 20 nog geen hol merken... dit heeft zover ik heb gemerkt vrij weinig met lichaamsgewicht te maken...
is t "het loslaten and go with the flow" dat gene dat de ene persoon echt laat "hard gaan!!!!" en de ander zich redelijk nuchter VOELT op bijv. 0.23 mg/kg lichaamsgewicht?
MotjeWhat zei:kblijf me btw nog iets afvragen...
ik kan al heerlijk spacen op 12-14mg 2C-I, terwijl anderen van 20 nog geen hol merken... dit heeft zover ik heb gemerkt vrij weinig met lichaamsgewicht te maken...
is t "het loslaten and go with the flow" dat gene dat de ene persoon echt laat "hard gaan!!!!" en de ander zich redelijk nuchter VOELT op bijv. 0.23 mg/kg lichaamsgewicht?
2C-Em zei:Goeie post.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."