Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I

2C-I

230 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De 2c's vallen in het niets, vergeleken met een DMT tripje :wink:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drop maar eens 2 keer 16mg 2-ci :P

Ik zag echt werelden in normale voorwerpen :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad met een fikse dosis kun je hem echt te hard trippen van 2C's...
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Vergeleken met DMT is elk hallucinogeen maar een zandkorreltje in de woestijn..

Maar 2c's zou ik ook zeker niet als heftig bestempelen, als je met paddo's of LSD vergelijkt.
Klik om te vergroten...

Duidelijk dat jij maar zeer beperkt met 2c-tjes hebt geëxperimenteerd.
Neem jij maar eens een fatsoenlijke dosis 2c-e of 2c-p.
dan mag je nog een keer hier heentypen dat 2c-tjes niet heftig zijn.

2c-i zoals hier onder beschreven vind ik een van de mildere varianten.
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#5
HTID zei:
Drop maar eens 2 keer 16mg 2-ci :P

Ik zag echt werelden in normale voorwerpen :grin:
Klik om te vergroten...

:confused: Ik heb tot nu toe 1 keer -i gedaan, 19mg, tijdens uitgaan. En dat was best leuk maar ook weer niet heeel heftig.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
megatrippie zei:
Duidelijk dat jij maar zeer beperkt met 2c-tjes hebt geëxperimenteerd.
Neem jij maar eens een fatsoenlijke dosis 2c-e of 2c-p.
Klik om te vergroten...

Very true :flushed:
Maar heb helaas, en nog steeds, geen nauwkeurige weegschaal om me aan hoge dosissen te wagen.
Tot op heden wist ik dus niet precies welke hoeveelheden ik, nasaal weliswaar, gebruikte.

Dan weet ik dat ik wat scheutiger mag zijn :)
Ben wel erg voorzichtig hier in hoor :rolleyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Man koop gewoon een goedkoop 0.001 weegschaaltje bij dealextreme, kost je 22 pleuro ofzo.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
megatrippie zei:
Duidelijk dat jij maar zeer beperkt met 2c-tjes hebt geëxperimenteerd.
Neem jij maar eens een fatsoenlijke dosis 2c-e of 2c-p.
Klik om te vergroten...

Very true :flushed:
Maar heb helaas, en nog steeds, geen nauwkeurige weegschaal om me aan hoge dosissen te wagen.
Tot op heden wist ik dus niet precies welke hoeveelheden ik, nasaal weliswaar, gebruikte.

Dan weet ik dat ik wat scheutiger mag zijn :)
Ben wel erg voorzichtig hier in hoor :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Voorzichtigheid is geen overbodige luxe. Zeker niet met 2C-P. Maar ook met 2C-E kan je beter het zekere voor het onzekere nemen. Je zal hierbij vernemen dat in tegenstelling met LSD je niet de dosis hoeft te verdubbelen om een 2 x zo zware trip te krijgen maar dat een verhoging van slechts enkele milligrammen genoeg is om een enorm zware trip te gaan krijgen.

Ik was er van overtuigd dat LSD het helemaal was tot ik eens goed aan het experimenteren ben geslagen met enkele 2ctjes. Natuurlijk heeft de LSD nog steeds zijn charme maar 2C-E doet zeker niet onder voor LSD. 2C-P is nog potenter. De duur van 2C-P en de noodzaak om het zo nauwkeurig te doseren(een verschil van 2mg maakt het verschil tussen een milde of zeer heftige trip. en nog een paar mg erbij en je hebt een OD) maken het een voor mij minder interessante drug.

Zoals hier boven al vermeld.... een weegschaal is geen overbodige luxe. niet alleen met 2ctjes maar met bijna alle middelen. Die 2 tientjes is zo'n ding echt waard.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lwbnjio zei:
HTID zei:
Drop maar eens 2 keer 16mg 2-ci :P

Ik zag echt werelden in normale voorwerpen :grin:
Klik om te vergroten...

:confused: Ik heb tot nu toe 1 keer -i gedaan, 19mg, tijdens uitgaan. En dat was best leuk maar ook weer niet heeel heftig.
Klik om te vergroten...

2*16=32. Ik liet er een paar uur tussen zodat niet alles tegelijk insloeg.
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh ik lees scheef :) ja 32 is best heftig :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kunnen buitenstaanders in je omgeving eigenlijk aan je merken indien je een normale dosis 2C-I naar binnen hebt gewerkt?
Valt dit op? :) Met andere woorden; kan ik het ongezien doen :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het communiceren gaat bij mij op een 2c makkelijker dan bij paddo's en LSD.
Maar toch, je blijft trippende, dus ja je kunt het zeker wel merken.

Dus op je kamer doen waarbij je ouders ieder moment binnen kunnen komen zou voor mij een no-go zijn.

Wil je het bijv. tijdens het uitgaan doen, en heb je wat vrienden die jouw gebruik minder fijn vinden, dan denk ik ( afgezien wat je gaat doen) dat het wel gaat lukken.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Lwbnjio zei:
Je zal wel een verwarde indruk maken waarschijnlijk.. Maar dat ben je ook :grin:
Klik om te vergroten...

Uhm, ja dat heb ik ondervonden hoor :tongueout:
M
MotjeWhatLid
01-01-2024, 00:00
#14
om nog eens terug te komen op bodyload...

qua kotsen of andere nare dingen heb ik erg t gevoel dat t ligt aan je eet/leefpatroon..
als ik alcohol of voedsel met veel zooi (kleurstoffen etc.) in mn maag/darmen heb zitten terwijl mn trip begint "moet" dat er echt uit...
roken en alcohol vind ik sowieso meestal smerig als ik trip. Alsof mn lichaam/geest me probeert duidelijk te maken dat t enorm slecht is ook al is t effect niet zo zwaar daarvan...

maar verder hoe bodyload ook bedoeld kan worden:
Het kan lijken alsof je:
uit je neusbloed qua gevoel..
je elk moment in je broek kan zeiken, terwijl je een lege blaas hebt..
raar gevoel in de maag... maffe tintelingen enz. enz..

Ik denk iig dat t te maken heeft met setting... gezondheid... drug... maaginhoud... psyche...


OT:
Gotta love that 2C-I :P vooral in combi met 4-fmp en methylone :P

kblijf me btw nog iets afvragen...
ik kan al heerlijk spacen op 12-14mg 2C-I, terwijl anderen van 20 nog geen hol merken... dit heeft zover ik heb gemerkt vrij weinig met lichaamsgewicht te maken...
is t "het loslaten and go with the flow" dat gene dat de ene persoon echt laat "hard gaan!!!!" en de ander zich redelijk nuchter VOELT op bijv. 0.23 mg/kg lichaamsgewicht?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MotjeWhat zei:
kblijf me btw nog iets afvragen...
ik kan al heerlijk spacen op 12-14mg 2C-I, terwijl anderen van 20 nog geen hol merken... dit heeft zover ik heb gemerkt vrij weinig met lichaamsgewicht te maken...
is t "het loslaten and go with the flow" dat gene dat de ene persoon echt laat "hard gaan!!!!" en de ander zich redelijk nuchter VOELT op bijv. 0.23 mg/kg lichaamsgewicht?
Klik om te vergroten...

Tsja...ik laatst 25mg 2C-I genomen en ik probeerde niet hard te gaan, wilde eigenlijk ook niet (meer) maar toch ging ik! hehe...was het na zo'n 5 uur eigenlijk wel echt zat, maarja...dan moet je nog een paar uur :sunglasses: Ik had omgerekend zo'n 0.33 mg/kg
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#16
MotjeWhat zei:
kblijf me btw nog iets afvragen...
ik kan al heerlijk spacen op 12-14mg 2C-I, terwijl anderen van 20 nog geen hol merken... dit heeft zover ik heb gemerkt vrij weinig met lichaamsgewicht te maken...
is t "het loslaten and go with the flow" dat gene dat de ene persoon echt laat "hard gaan!!!!" en de ander zich redelijk nuchter VOELT op bijv. 0.23 mg/kg lichaamsgewicht?
Klik om te vergroten...

Als eerste kan ik vermelden dat sommige mensen gewoon gevoeliger zijn voor psychedelica en fenethylamines. Tevens zie je dat het lichaam bij veel mensen lijkt te moeten wennen aan de effecten van 2c's (dus na 1 of 2x gebruik pas echt goed ervaren wat het middel doet en met veel minder een zelfde effect lijken te kunnen bereiken) . Dit kan ook nog per middel verschillen. Verder zijn er natuurlijk vele zaken wat een trip kan beïnvloeden zoals maaginhoud geestelijke en lichamelijke gesteldheid, gewicht en sekse. Je opmerking over de invloed van "het willen loslaten" kan ik stellen dat naar mijn ervaring de mensen welke bereid zijn te willen loslaten een veel vriendelijkere stuurbare trip lijken te hebben dan mensen welke de controle willen behouden. Juist de mensen die ten alle tijden de controle wensen te behouden zie ik vaak de controle verliezen en de trip als te heftig en vervelend ervaren.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goeie post.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
2C-Em zei:
Goeie post.
Klik om te vergroten...

Inderdaad en weet je gelijk dat je voorzichtig moet zijn met deze stofjes afwegen/doseren.
Kan veel verschillen van persoon tot persoon. Je kan altijd nog later bijnamen als je dat wenst, in plaats van dat je de verkeerde kant op kan gaat..
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb zaterdag met een paar vrienden 2c-i geprobeerd.
we hadden geen weegschaal en was voor iedereen de eerste keer dus we gingen kleine puntjes snuiven.
ik had 4 kleine puntjes op, kweet egt niet hoeveel mg het zal zijn geweest.
allus draaide en ademde en zag veel intense kleuren, als iemand met zn arm zwaaide zag ik um zo in sloomotion zo 8x achter elkaar ofzo kan niet goed uitleggen.
met ogen dicht zag ik ook egt wazige dingen die op de beats van de muziek gingen.
we hadden ook egt lachkicks niet normaal!! egt uren lopen janken van het lachen! geweldig!
trip duurde denk ik ong 5-7 uur weet niet meer precies hoelaat het goed begon te werken.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat is een leuke begin doses, misschien als je al het een en ander gewend bent en houd van stevig trippen dat 20/22mg oraal ook wel aan te raden valt. Maar je moet natuurlijk kijken hoe jouw lichaam op het stofje reageert dus laag beginnen is altijd goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."