Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"om nog eens terug te komen op bodyload... qua kotsen of andere nare dingen heb ik erg t gevoel dat t ligt aan je eet/leefpatroon.. als ik alcohol of voedsel met veel zooi (kleurstoffen etc.) in mn maag/darmen heb zitten terwijl mn trip begint "moet" dat er echt uit... roken en alcohol vind ik sowieso meestal smerig als ik trip. Alsof mn lichaam/geest me probeert duidelijk te maken dat t enorm slecht is ook al is t effect niet zo zwaar daarvan... maar verder hoe bodyload ook bedoeld kan worden: Het kan lijken alsof je: uit je neusbloed qua gevoel.. je elk moment in je broek kan zeiken, terwijl je een lege blaas hebt.. raar gevoel in de maag... maffe tintelingen enz. enz.. Ik denk iig dat t te maken heeft met setting... gezondheid... drug... maaginhoud... psyche... OT: Gotta love that 2C-I :P vooral in combi met 4-fmp en methylone :P kblijf me btw nog iets afvragen... ik kan al heerlijk spacen op 12-14mg 2C-I, terwijl anderen van 20 nog geen hol merken... dit heeft zover ik heb gemerkt vrij weinig met lichaamsgewicht te maken... is t "het loslaten and go with the flow" dat gene dat de ene persoon echt laat "hard gaan!!!!" en de ander zich redelijk nuchter VOELT op bijv. 0.23 mg/kg lichaamsgewicht?"
"jah morgen is er nog een dag maar nee, niks meer droppen na een nacht te hebben doorgehaald voor mij..."
"zeg dat wel... twas ff iets te lang door gaan die keer... nu bijna een jaar geleden.. ik was daarna een half jaar gestopt met alles behalve roken en drinken, omdat ik sinds dat "incident" al para werd van een jointje... gelukkig is dat nu voorbij en drop ik nu lkkr op een feestje 2cb en vermaak ik me weer primaa"
"Patrick a.k.a Spaceface zei: Denk persoonlijk dat 2cb en lsd de minst schadelijk drugs zijn. Speed, mdma en alcohol heb je altijd de dagen erna wat brakheid, bij deze voel je je vaak herboren. 2cb is en blijft mijn favoriet Klik om te vergroten... dat lsd niet schadelijk op lichamelijk niveau geloof ik best... maar t geeft als t uitgewerkt naar mijn mening een behoorlijk verward gevoel als je nog nie geslapen hebt... vooral wanneer je al wat langer wakker bent op speed... mijn ervaring was dat ik na 3 dagen wakker te zijn op speed nog een zegeltje deed en dat het uiteindelijk omsloeg in totale paranoia... met veel moeite naar huis gegaan en uiteindelijk kunnen slapen en toen wast wel weer helemaal prima gelukkig..."
"2C-I + LSD + N2O!"