Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ 2C-B is ook erg fijn :)
Daarnaast kan je het gewoon lekker af en toe gebruiken, daar waar je met LSD echt een dag mag uittrekken :)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn nieuwschierigheid is gewekt, kan er blijkbaar ook aan komen :P Dus ik zal het binnenkort wel uitproberen.
k
koorenkipLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja idd zou het een geluk bij een ongeluk zijn :mrgreen: en wat een dealer ben je dan als je zo de fout in gaat...
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
i.c.m. 2ct7 kan het leiden tot het serotonine syndroom, ik weet niet of dit met 2cb ook het geval is..
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar ben ik het helemaal mee eens!
2c-b kan je tenminste ook gewoon om 10uur s'avonds mee beginnen en dan om 5 uur alweer slapen.
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Atropa,
Zoals jij het beschrijft, geweldig, dit moet een superervaring zijn :hearteyes: Ik wacht het juiste moment nog steeds af om ze te gaan nemen.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is 2CB illegaal? Het is niet te krijgen in smartshops neem ik aan, of wel? Dus je moet het via een dealer krijgen, hoe weet je dan of het de goede docering is of dat het wel 2CB is? Dat kan toch niet, je kan dat niet zeker weten, of wel?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou wel eens een paar ervaringen (goede/slechte) over het gebruik van 2-cb willen lezen.
Ik heb het hier liggen, maar vind het maar eng om het te nemen :flushed:

Groetjes :wave:
L
LD50Lid
01-01-2024, 00:00
#10
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_2CB.shtml :wink:
j
juutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is het zowiezo niet zo, dat wanneer ik iets neem... :rock:
Mijn ervaring anders is dan de jouwe? :sunglasses:

Deel je je ervaring straks hier?
Ben wel benieuwd.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
google en/of zoekfunctie
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hierzo een trip reportje van vorig jaar:

viewtopic.php?f=21&t=7525 (als je geintereseerd bent zoek je ook deel 1 en 2 effe op was een heftig weekie :wink: )

Had dit weekend ook weer , geweldig hoor. Beetje vreemde mengelmoes tussen paddo's, lsd en xtc... Duidelijk new skool :rockband: :rockband: :rockband: !

In het begin beetje ongemakkelijk paddo achtig, krijgt ook langzaam dat gevoel dat je word losgerukt van de wereld. Dan gaat het over in vage vervormingen en kleuren, beetje lsd achtig, maar veel rauwer! Het eindigd in hele relaxe mellow, de bodyload verdwijnt en bijna gevoel alsof je xtc op hebt. En afhankelijk van de dosis kunnen deze vlagen regelmatig en snel achter elkaar afgewisseld worden, is niet zo dat het alleen die drie fases zijn in die volgorde zijn. Soms word je ineens een fase terug of vooruit geslingerd. En dan is het ineens over, heb je ook bijna geen hangover van ofzo, omdat het zware bodyload gedeelte al voorbij is, heb je niet echt zware after effects, lekker uitchillen slapen, nextttt :rock: :stoned: :hearteyes:

Heb het nu twee keer gedaan, eerste keer had ik hogere dosis. Toen tussen de 45 en 50, nu 33 ! Beide lekker naar mijn idee :mrgreen:
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is hier genoeg over te vinden!
Maar in mijn ogen is het meest relaxte tripmiddeltje wat er bestaat. Gegarandeerd een avond waar je heel de tijd de slappe lach hebt en prachtige visuals
Het gaat lang niet zo diep als LSD en paddo's qua mindfuck. Wat ook prachtig is :grin:
Maar 2cb is ideaal voor niet zo ervaren trippers
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Onlangs zijn me 2 2cb pilletjes aangeboden :) Nooit eerder gebruikt, maar ik wacht nog even een mooi en speciaal moment af om deze met mijn Lief te gaan nemen. Wat ik me afvraag is hoeveel mg deze kunnen zijn :confused: De pilletjes zijn zo groot als zeg maar zoetjes. Iemand enig idee?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#16
sky zei:
Onlangs zijn me 2 2cb pilletjes aangeboden :) Nooit eerder gebruikt, maar ik wacht nog even een mooi en speciaal moment af om deze met mijn Lief te gaan nemen. Wat ik me afvraag is hoeveel mg deze kunnen zijn :confused: De pilletjes zijn zo groot als zeg maar zoetjes. Iemand enig idee?
Klik om te vergroten...

enigste manier is testen, dosis die je moet hebben was volgens mij rond de 15 mg. Onder de 15mg was het meer xtc achtig, er boven meer trippen
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Stelletje mazzelpikken, waarom verkopen die boeren drugsdealers hier alleen SPEED COKE PILLEN?

haha!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kunt je 2C-B ook laten testen... maar aangezien je maar 2 pilletjes hebt zal dat denk ik niet zo'n goede optie zijn. Voor de rest kun je vrij weinig doen om het aantal mg 2C-B te bepalen, dus dan zal het toch gewoon innemen worden ja. Ik zou me eerst wel even goed inlezen (zoals met alles).

Ik heb pas geleden nog een klein reportje geschreven:
viewtopic.php?f=21&t=15039
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoor hier zeer veel over 2cb en ben er wel serieus benieuwd naar :wave: en hier in belgie heb ik er zelf nog nooit van gehoord.maar met wat kan je de visuals vergelijken:met die van mdma of lsd? ik weet zoek het op zeggen ze dan maar ben te lui wegens de diazepam :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
HarryNak zei:
Die pilletjes zitten denk ik zo tussen de 10 en 15 mg. Heb ze wel is gehad je kan 2cb beter in poedervorm kopen weet je precies wat je neemt. Heb van de week 20 mg gesnoven na een eerst een buisje explosion genomen te hebben. Das wel lekker trippen. Haha
Klik om te vergroten...

Had laatst ook een beetje gesnoven om te kijken wat het effect was, slik het volgende keer wel weer! Was gelijk daarna in bad gaan liggen, nou totale onrust dus :xtc: ! Lijkt wel of alles wat door me neus verdwijnt chaos en bullshit opleverd heb het er nu definitief mee gehad!!! Daar ging me lekkere bad, volgende keer weer gewoon een capje :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."