#1
Volgende zaterdag voor het eerst 2C-B als het goed is..ik ben erg benieuwd. Ik ben toch wel zenuwachtig op de een of andere manier, ik heb echt al tijden niet meer getript..
Heb er wel zin in though! :P
Heb er wel zin in though! :P
hannus zei:vind het een relaxt spulletje, 66mg binnen 1.5 uur en 4 uur later gewoon kenne maffe.
alles zo vaag als een bal, maar als je ff lekker gaat liggen val je zo in een diepe coma.
vind dit ook wel erg veel idd! had het pas weer eens genomen na hele lange tijd en vond 25mg toch toch al een goeie dosis!J0rrit zei:hannus zei:vind het een relaxt spulletje, 66mg binnen 1.5 uur en 4 uur later gewoon kenne maffe.
alles zo vaag als een bal, maar als je ff lekker gaat liggen val je zo in een diepe coma.
Das wel erg veel kerel, of slechte shit?
gNuxx zei:ja maar dan krijg je uit de test dat je spul versneden is![]()
gNuxx zei:ja maar dan krijg je uit de test dat je spul versneden is![]()
Nee, 100% zeker goeie shit..J0rrit zei:hannus zei:vind het een relaxt spulletje, 66mg binnen 1.5 uur en 4 uur later gewoon kenne maffe.
alles zo vaag als een bal, maar als je ff lekker gaat liggen val je zo in een diepe coma.
Das wel erg veel kerel, of slechte shit?
Drent zei:Is 2C-b eigenlijk een beetje houdtbaar bij goede opslag?
Koele, donkere plek?
Vrieskast?

.sullI zei:mijn 2cb ervaringen zijn wel oke. ben er niet echt door overweldigd (ik weet ook niet hoesterk die pillen waren die ik had)
ik was op een feesje, na de eerste halve pil kreeg ik beetje last van mijn maag, gevolgd door een rush van energie, nadat ik de andere helft genomen had, trok ik het beter om heel intens te gaan zitten tekenen. om vervolgens lichtelijk "space" een klein wandelingetje te maken. poosje later nog een halfje genomen, ging allemaal lekker (ik werd er wel beetje bijdehand van)
ik moet zeggen dat ik een hele goede tijd had, als ik maar bleef opletten op mijn maag. die avond verder nog gecombineerd met hasj/wiet en ephedra.
J0rrit zei:.sullI zei:mijn 2cb ervaringen zijn wel oke. ben er niet echt door overweldigd (ik weet ook niet hoesterk die pillen waren die ik had)
ik was op een feesje, na de eerste halve pil kreeg ik beetje last van mijn maag, gevolgd door een rush van energie, nadat ik de andere helft genomen had, trok ik het beter om heel intens te gaan zitten tekenen. om vervolgens lichtelijk "space" een klein wandelingetje te maken. poosje later nog een halfje genomen, ging allemaal lekker (ik werd er wel beetje bijdehand van)
ik moet zeggen dat ik een hele goede tijd had, als ik maar bleef opletten op mijn maag. die avond verder nog gecombineerd met hasj/wiet en ephedra.
Te weinig genomen, 2cb neigt toch zeker meer naar de psychedelic kant, en je gaat dan ook zkr wel trippen bij een goeie dosis.
Als het echt 2cb is voor de prijs van mdma lijkt met dat een zeer goede aankoop! dat is wel genoeg voor 80-100 redelijke trips!koorenkip zei:mensen,
ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Welke EZ, niet de marquis dan, die slaat namelijk groen uit bij mijn (geteste) 2cbkoorenkip zei:Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uitnormaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...
De testservice!!koorenkip zei:Is er nog een manier om het te testen?
koorenkip zei:mensen,
ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uitnormaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...
Is er nog een manier om het te testen?
de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!
bedankt alvast
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."