Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een keer 2cb gehad in pil vorm. Rolexjes waren het geloof ik een mix van mdma met 2cb. Ik slikte 1je door toen 3 kwartier gewacht voelde ik nog niks dus nog maar 1je opgegeten. Half uur later voelde ik nog niks dus nog maar 1 opgegeten. uur later voelde ik nog niks. Toen maar 2 opgegeten in 1 keer dat zijn er dus 5 in totaal. Uurtje later begon ik het effect van de mdma pas te merken was gewoon een redelijke trip niks speciaals aan. Toen ik thuis aan kwam ging ik meteen op bed. Opeens zei mijn broer tegen me geef de zapper even waar ik op andwoorde die heb ik helemaal niet. meteen realiseer ik me dat ik in mezelf aan het praten ben. de 2cb begint te werken. Ik ga even plassen hou de deur van mijn slaapkamer op een kiertje met het licht aan, Ik kom weer boven en zie door dat kiertje 2 meisjes van een jaar of 11 voor mijn bed op de grond zitten. Ik loop er op af, sta er vlak voor. Wrijf goed in mijn ogen. opeens begint 1 van die meisjes met een stokje te zwaaien die in lichtje bevat. Ik zeg tegen die meisjes: donder op ik wil slapen. gek genoeg verdwijnen ze ook nog maar het lichtje niet. Het lichtje begint rondjes te draaien en neemt de vorm van een tijd aan en begint rood te worden. opeens is het de tijd van mn wekker en vliegt die tijd in een spiraalvorm terug in mijn wekker. Toen dat hele spektakel over was heb ik nog ongv 30 minuten in mezelf lopen praten. al met al een super vage maar hele leuke ervaring"
"Ik zal je even een slecht voorbeeld geven hoe je het vooral NIET moet doen! Vanaf ongv mijn 16e ben ik begonnen met xtc en ik ben nu 18. 1.85 en 78 kilo. Toen ik begon met xtc wist ik er eigenlijk nog niks van af. vrienden deden het wel eens dus zo rolde ik er wat in zeg maar. Het eerste half jaartje ging voor mijn doen nog wel redelijk, 1 keer per maand gebruikte ik toen xtc. De pillen varieerden van 120 mg tot 180, meestal deed ik ze door de helft. Had toen verder nog geen bijwerkingen behalfe dat de kater enorm was. Na dat half jaar heb ik het een periode bijna elke week gedaan, waardoor ik dus ook steeds meer nodig had om op het zelfde punt te komen als ik voorheen met een halfe of 1 deed. Ik denk dat ik na ongeveer 3 maanden bijna elke week gebruiken 2 tot 4 pillen nodig had om vaag te worden, hing natuurlijk af van het aantal mg mdma er natuurlijk in zat. Toen kwam er een moment dat ik bij mezelf dacht: waar ben ik nou eigenlijk mee bezig? Van af dat moment ben ik gaan minderen. Jammer genoeg was dat al te laat heb ik het idee, Dat was dus ongv 7 maanden geleden. 4 maanden later was het raak. Had op een zaterdag dus xtc gebruikt de zondag daar op had ik alleen een enorme kater weer. Maar dat was eigenlijk al normaal. Die maandag Begon ik over alles heel negatief te denken, en dan vooral dingen die met mijn vriendin te maken hebben. Word pissig om de kleinste dingen, heb nergens zin in. En dat heb ik dan tot de donderdag. Ook ben ik verschrikkelijk moe enzo gewoon geen energie. Kan me dan niet concentreren op school. Hoor op sommige momenten heel vaak dat mijn eigen naam word geroepen als het helemaal stil is. Vergeet echt enorm veel, dingen die kort geleden zijn gebeurt en dingen die al een tijdje geleden zijn gebeurt. Laat dit een wijze les zijn dat xtc ECHT wel SCHADELIJK is. Stop er gewoon mee nu je ook nog een leuk feestje zonder xtc kan hebben. Ik zit al op het punt wanneer er geen 1 feestje zonder x nog leuk is. Of ga er heel volwassen en verstandig mee om!!!!!! XTC is ook harddrugs he ook al lijkt het zo onschuldig."
"Dankjewel! En dat serotonine syndroom, Kan mijn huis arts me daar mee verder helpen?"
"Hallo ik ben een jongen van 18 jaar 1.85 lang 78 kg. Ik doe mijn best met de zins opbouw en de spelling. Ik gebruik nu ongv 2.5 jaar MDMA, ongv een jaar terug heb ik een periode gehad dat ik bijna elk weekend wel 2 of 3 pillen van 130 tot 190/200 mg nam. Dat is nu al een lange tijd minder gelukkig. Ik gebruik soms speed maar dat ik nooit echt vaak geweest maar soms wel veel. Ongv sinds 4/5 maanden begin ik op de maandag en een aantal dagen na gebruik van mdma of speed heel negatief te denken. Waarom had ik daar een tijd terug totaal geen last van terwijl ik toen veel mee gebruikte? Van mdma raakt je serotonine op ofzo dat weet ik. Heb ik sinds 5 maanden schade gekregen ofzo waardoor het minder snel herstelt? En met speed ga ik niet minder negatief denken... kan iemand me hier mee helpen? Hier heb ik nog een probleempje. van mdma speed en coke gaan mn kaken altijd heen en weer, word er echt gek van want het ziet er niet uit. Sommigen zoals mn vriendin heeft er veel minder last van dan ik. Als ik een paar tikjes coke of pep op heb en mezelf nog nuchter voel begint mn kaak alweer te bewegen. Zelfde met een pil, ben nog niet leip en hij begint alweer. Mijn kaken zelf zijn gewoon gespierd lijkt het wel als ik ze vergelijk met mensen die geen drugs gebruiken of bijna niet met hun kaken heen en weer gaan. Heeft iemand tips zodat ik ze onder controle kan houden of dat het zelfs stopt? alvast bedankt"
"Verschillende keren nu al lukt het me niet om een erectie te krijgen onder de invloed van drugs. Niet bij xtc niet bij coke, ook niet bij pep maar dat hebben de meesten dacht ik. iemand miss tips? want ik hoor van alle kanten dat het helemaal tegek is om seks te hebben in een xtc trip"
"Meestal als ik na een avondje stappen thuis kom en in de spiegel kijk zit mn hoofd vol met littekens... niet echt natuurlijk haha, door de mdma. En soms trilt mijn zicht beeld zegmaar, Niet een aantal dingen maar gewoon mn hele zicht. Alles trilt teggelijk met elkaar meubelsbomen/auto's/mensen/glazen, echt alles. Op dit forum heb ik nog niemand kunnen vinden met de zelfde ervaringen... hopelijk nu wel"
"graag geen viagra etc"
"jaapi zei: hallucinaties kunnen voorkomen bij xtc gebruik. komt omdat een percentage van mdma omgezet word in mda. vooral bij hoge dosissen komt het voor Klik om te vergroten... Dat weet ik, Alleen vaak hoor ik ongeveer wel de zelfde hallucinaties. Deze had ik nog nooit van anderen gehoord vandaar."