Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Johancore zei:
Oke dankjewel!

Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?
Klik om te vergroten...

Laten testen.
Klik om te vergroten...

ken je je dealer goed? wat zegt hij er van?vertrouw ahem?

Testen natuurlijk, maar ik ga er even van uit dat je daar geen zin in hebt/graag een gokje neemt...
D
DuffehLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

heb v. een kerel die ik goed ken een 2CB pilletje gekregen. Vanavond ben ik alleen en heb ik niet echt iets te doen dus ik denk erover om de pil (alleen) oraal in te nemen. Ik vertrouw die kerel wel en denk echt niet dat hij me zou kloten dus ik geloof dat de pil wel oké is. Is het aan te raden om alleen te nemen of niet echt? Heb al vaker gesmoord en een vijftal keer getript op LSD...

Greetz,
Duffeh
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vertrouw mijn dealer volledig.
Hij zou mij nooit naaien. En ik hem niet.
Wederzijds respect.

En ja 2CB was echt elke keer gaaf! :grin:
En denk ook wel voor herhaling vatbaar. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alleen 2c-B kan prima, ik geef er de voorkeur aan. Vind het niet zo'n sociale psychedelica, maar dat is ook weer persoonlijk en heeft met mind set te maken.
D
DuffehLid
01-01-2024, 00:00
#5
It was amazing :hearteyes:
Had het om half 9 ingenomen en rond half 2 ben ik zalig in slaap gevallen. Om 5 uur vanochtend wakker geworden met de muziek nog op ... je bent je zo bewust van jezelf tijdens de trip. Is wel helemaal anders dan wanneer je LSD neemt. Ik denk wel niet dat het een zwaar pilletje was. Het duurde niet zo lang en ik moest me echt concentreren op bepaalde zaken vooraleer ik duidelijke visuals kreeg maar als ik me concentreerde was het prachtig. Een golvend plafond etc ...
Heb ook een groot deel van de trip met gesloten ogen op men bed gelegen om van de muziek te genieten. Just went with the flow.

In het begin een licht irritant gevoel in men maag maar dat is snel over gegaan.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
2c-B ligt nogal zwaar op de maag ja. Maar mooi dat de trip goed was. Denk dat je de volgende keer die doses wel wat hoger kan nemen. Weet je hoeveel in dat pilletje zat?
D
DuffehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee,

heb er geen idee van. Het was een licht pilletje volgens de kerel die het me gaf en dat was het ook wel denk ik. Helemaal niet overdonderend, gewoon enorm maar dan ook enorm relaxed. Echt perfect voor een eerste solotrip. Heel de avond op men kot gezeten om naar muziek te luisteren en heb me reuze geamuseerd!
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#8
:)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
mocridhe zei:
Pff, laatst ook eens geprobeerd, maar mij ligt het TE zwaar op ed maag. Ben driekwart van de trip kotsmisselijk geweest, wist niet hoe ik het had. Verder ging het allemaal prima, alleen deed mijn maag salto's. En toen dat afnam, nam de trip eigenlijk ook weer af :') niet echt mijn ding, geloof ik, want de rest van de trip was ook weinig bijzonder - geinig, maar meer niet.
Klik om te vergroten...

Pluggen of snuiven is naar mijn mening DE manier om 2c's te nemen, en vooral 2c-B. Pluggen is dan nog de fijnste manier omdat het even duurt voordat je gelanceerd word, je hebt geen tranen in de ogen van het branden. Ideaal.

Verder is 2c-B opzich ook niet zo speciaal, het is niks vergeleken met acid. Maar het is een mooi middel voor combi's imho.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan nu 2cb pillen krijgen, de poedervorm is weer onbereikbaar/ te duur in reiskosten voor me, ter grootte van zoetjes met welgeteld 30 mg er in. Maat van me heeft er 1 laten testen.

Mijn kerstvakantie gaat leuk worden :grin:
Volgens mij wel de juiste dosis voor de eerste keer.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb ook weer ff wat geregeld, binnenkort maar weer ff een avondje 2cben :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Ik kan nu 2cb pillen krijgen, de poedervorm is weer onbereikbaar/ te duur in reiskosten voor me, ter grootte van zoetjes met welgeteld 30 mg er in. Maat van me heeft er 1 laten testen.

Mijn kerstvakantie gaat leuk worden :grin:
Volgens mij wel de juiste dosis voor de eerste keer.
Klik om te vergroten...

30mg, dat is wel uitzonderlijk voor een pil. Veel plezier zou ik zeggen. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zou jij 30 mg aanraden voor een eerste keer met 2cb, heb wel al anderhalf jaar niet meer getript :rock: dus wil het meteen weer een beetje goed doen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
30mg is wel een leuke hoeveelheid, wij hadden eerst cappies van 25 en daar namen we dr meestal anderhalf van per persoon
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oraal wel ja. Wel een goeie stevige dosis om mee te beginnen, maar dat kan wel. Aan de andere kant, misschien moet je eerst 5mg proberen om te zien hoe je lichaam er op reageert. Misschien kan je er niet tegen, maar dat is ook zeldzaam. Als ze getest zijn en iemand anders heeft er al een keer op getript dan moet het wel goed gaan.

Misschien kun je beter de pil splitsen, 2e helft bij nemen als de eerste op komt of begint te pieken. Dan word je tenminste niet meteen overweldigd. Tenzij je dat juist wil.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wil wel overweldigd worden ja :grin:
Na anderhalf jaar mag ik wel weer beginnen met een lichte knaller.
Eigenlijk hoop ik ook stiekem in de 2c serie eentje te vinden die me weer zo kan overweldigen als bij m'n eerste paddotrip waarin ik gewoon ging huilen omdat alles zo mooi was :grin:
F
FoxdemonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Ik wil wel overweldigd worden ja :grin:
Na anderhalf jaar mag ik wel weer beginnen met een lichte knaller.
Eigenlijk hoop ik ook stiekem in de 2c serie eentje te vinden die me weer zo kan overweldigen als bij m'n eerste paddotrip waarin ik gewoon ging huilen omdat alles zo mooi was :grin:
Klik om te vergroten...
Hahaha. Neem anders anderhalf pilletje (Y)! 45 mg is een dosis die je zéker zal overweldigen qua visuals :)! Over t algemeen is 2cb heel licht wat betreft de mindfucks, dus daar zou ik geen zorgen over maken!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk echt dat je de eerste keer niet boven de 35/40 mg uit moet willen gaan. Bedenk wel, je kunt altijd bij nemen maar je kunt niet meer terug. Zou zonde zijn als je je trip verneukt door teveel te nemen.

Ik heb een keer 33mg geplugged, dat staat gelijk aan 66mg oraal. Dan is de trip niet zo leuk meer als dat je iets minder neemt, de visuals worden er niet mooier op. Zag alleen nog fractals. Het geluid vervormt zo danig dat elke muziek lelijk word. Kleuren zijn niet meer van elkaar te onderscheiden. Ik denk dat als ik het bij 28mg had gelaten dat het nog wel leuk was geweest. Je moet in ieder geval net onder die grens zitten dat alles te veel word en het dus kut word.

Maar aan de andere kant, het was toch de ervaring wel waard. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tsjah, je moet toch proberen om te kijken welke dosis goed is.
Klinkt wel als een trip voor mij trouwens bij een hoge dosering die totale chaos :grin:
'k Hou 't ook lekker op 30 mg, maar nu moeten ze eerst nog in m'n handen komen, en wat mij betreft kan dat niet snel genoeg.
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Tsjah, je moet toch proberen om te kijken welke dosis goed is.
Klinkt wel als een trip voor mij trouwens bij een hoge dosering die totale chaos :grin:
'k Hou 't ook lekker op 30 mg, maar nu moeten ze eerst nog in m'n handen komen, en wat mij betreft kan dat niet snel genoeg.
Klik om te vergroten...
30 is een dosis waar huilen door schoonheid mogelijk is kan ik je vertellen :grin:
wil je het nog gekker hebben regel dan wat 2c-e, daar heb ik echt de meest geweldige ervaringen mee beleefd. Veel visueler. En gaat ook echt heerlijk diep. Ik heb er echt dingen mee opgelost voor mijzelf. Anyways, laat ons even weten hoe de trip beviel :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."