Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"STONER030 zei: Mijn eerste pilletje was op mijn 15e, ben nu 16 en zorg ervoor dat ik niet vaker dan 1x in de 2 weken gebruik. Klik om te vergroten... 16 jaar en elke twee weken een pilletje? Goed bezig hoor. Veel plezier nog met je hersenen voor hoe lang dat nog mag duren.."
"STONER030 zei: Ik heb nooit gezegd dat ik elke 2 weken een pilletje doe Klik om te vergroten... STONER030 zei: ben nu 16 en zorg ervoor dat ik niet vaker dan 1x in de 2 weken gebruik. Klik om te vergroten... Zo klonk het anders wel. Maar ja, gelukkig maar dan dat je toch wel pauzes kent!"
"Inderdaad een beetje raar. Mijn eerste (en tot nu toe enige) keer had ik 2 pillen geslikt van 160 mg en had geen overdreven last van iets. Gewoon lekker chillen, gelukkig en goed voelen en veel praten. Ook de dag erna was ik alleen een beetje moe en had een droge mond. Verder geen dip of pijn voor zover ik me kan herinneren. Nu zat ik dan wel bij iemand thuis en kwam alles niet zo hard op me af zoals misschien bij jou het geval was op zo'n groot feest waar je was."
"16 jaar en waarschijnlijk niet zwaarder dan 65 a 70 kg. Oh dan, je hebt dan maar 6 keer zoveel gebruikt als aanbevolen. In een ander bericht las ik ook al dat je om de twee weken gebruikt. Je moet het natuurlijk zelf weten, het is jouw leven, jouw hersenen en op je 16e zal het vast helemaal te gek zijn. Toch raad ik je ten zeerste aan om jezelf even goed in te lezen in het spul dat je wilt gaan gebruiken alsvorens je ermee begint. Als je op deze manier door blijft gaan (en zeker op deze leeftijd), dan verkloot je jezelf aardig, maar daar zul je vroeg of laat zelf wel achter komen."
"showiii zei: dit was mijn 2e ervaring met maar de 1e keer heb ik het minder ervaren dan deze keer. Klik om te vergroten... Dit was dus je 2e keer dat je xtc gebruikt hebt, begrijp ik hieruit? Wanneer was die eerste keer en hoeveel had je toen gebruikt? Heb je ooit andere drugs in combinatie met elkaar gebruikt, zoals dit weekend?"
"showiii zei: ik heb er gek genoeg alleen last van als het donker is . Klik om te vergroten... Heb zelf slechts één keer xtc gebruikt en dus weinig ervaring mee. Tijdens de trip heb ik geen echte hallucinaties gehad. Enkel een paar keer dat ik dacht dat er iemand aan kwam lopen van de zijkant, maar bleek telkens niets te zijn. Heb ook echt vrijwel alleen maar op de bank gezeten, 6 uur lang. Echter had ik de eerste 2 nachten ofzo na die avond, wel 's nachts een soort van hallucinaties gehad, net als jij. Ze waren alleen lang niet zo extreem als die van jou, omdat ik nu (half jaar later) al niet eens meer kan herinneren wat ik nou zag/voelde tijdens die hallucinaties. Bij mij waren ze dan ook niet beangstigend, maar gewoon vaag.. Omdat jij wat extremer gebruikt heb, zijn de hallucinaties ook extremer. Maar het zal vanzelf overgaan, lijkt mij.."
"benjamin18 zei: ik weet mijn eerste keer nog, dat was vorige week. [.. ] ik ga vanavond weer uit dus ik neem weer een 'snoepje' Klik om te vergroten... Hou er dan maar rekening mee dat hij nu wel eens wat minder goed zou kunnen werken en zeker als je daarna volgende week weer gaat gebruiken. Je kunt er het beste een maand of 2-3 tussen houden. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar hoe vaker je xtc achter elkaar gebruit, hoe slechter het werkt en hoe meer je er naar de kloten/brak van zult zijn de volgende dag."
"Zo te horen een erg vreemde en nare situatie. Ik ben zelf niet bekend met ketamine en kan er dan ook helaas geen zinnig antwoord op geven. Vraag me alleen wel af of je na het plaatsen van dit bericht er nog last van gehad hebt en/of je nog een beetje normaal hebt kunnen slapen?"
"Ik ga aankomende vrijdagavond met een paar vrienden bij iemand thuis weer aan de xtc. Dit zal mijn tweede keer zijn. Mijn eerste keer was een half jaar geleden. Vroeg me nog af wat het verstandigst is qua eetgedrag voordat je gebruikt. Gewoon de dag normaal eten zoals je normaal ook doet t/m het avondeten en dan 's avonds rond 20:30 beginnen met de pillen? Ik lees vaak in tripreports dat mensen misselijk enzo worden tijdens xtc-gebruik. Ligt dit aan wat je die dag gegeten hebt? Is het raadzaam om tijdens het avondeten (laatste eten voor gebruik) een stevige of juist een lichte maaltijd te nemen?"
"Maar om nog ff terug te komen op dat 5-htp verhaal. Ik zou gisteren aan de pillen gaan, maar dat is verzet naar vanavond. Is het dan het beste om morgenochtend zo'n 5-htp tot me te nemen, of vanavond al voor het slapen? Of misschien zelfs pas zondagavond?"