Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"willemv zei: Waarom werkt Tramadol anders als morfine omdat het twee verschillende medicijnen zijn. Morfine is een opiaat en Tramadol is een synthetische opioide en deze geeft andere effecten/bijwerkingen als morfine. De basis is hetzelfde maar de uitwerking kan behoorlijk verschillen. Klik om te vergroten... Ah natuurlijk niet over nagedacht. IK gebruik nu redelijk vaak Tramadol maar het helpt niet goed genoeg om mijn pijn weg te nemen. maar inderdaad ik was van mening dat ze beide van de plant de Papaver vandaan kwamen maar wist niet echt dat Tramadol een synthetische opiode was. Naast Tramadol welk medicijn is net iets sterker dan Tramadol waarvan ik de niet zo zeer veel van nodig heb om de pijn in mijn schouder weg te halen? Het zijn 2 overspannen pezen. Valium in kleine hoeveelheden werkt niet. Valium werkt hier alleen pas de dag er na niet op het moment zelf. Tramadol werkt wel maar dan moet ik echt tegen de dagelijkse hoeveelheid gebruiken. Dat vind ik persoonlijk ook te veel van het goede. IK raak er niet van de kaart van ik kan wel gewoon normaal functioneren. Ik zou zelf nooit Heroine of iets in die geest proberen want ik ken mijzelf erg goed. Ben nogal verslaafd aangelegd. Met speed kan ik mijzelf niet echt in de hand houden. Ik blijf maar pakken net als met de meeste medicijnen. ik heb pas iets gelezen over Oxycodon dat schijnt in Usa een behoorlijke verslavende medcijnen te zijn jammer dat ik ze alleen via bitcoins kan bestellen. Maar volgens mij is dat bijna net zo verslavend als Heroine. Buprefodine of hoe je het ook schrijven mag zou eventueel ook een optie voor mij kunnen zijn is geloof ik niet zo sterk dan Morfine en minder verslavend of zit ik daar totaal naast. IK heb maandag een afspraak met de Orthopedische Chirurg dus dan zou ik zou iets kunnen voorstellen als medicatie?"
"Ibu en paracetamol werken niet. Ik zei dat ik niet goed wist hoe je het schrijven moest maar het was ook een opaatachtige. Mixen van opaatachtige ga ik niet doen. En ik snap erg goed dat je toleratie opbouwd. 400mg is de max wat je kan en mag nemen bij tramadol. Valium heb ik op dokters advies. Omdat het een spierverslapper is maar ook een dempende effect heeft. Het opaat dat ik bedoel word ook gebruikt als methadon vervanger. Deze zijn wel iets goedkoper dan oxycodone. Ik had maar 2mg valium voorgschreven dat is niks natuurlijk. Neem er ruim 6 a 7 per keer voor een beetje effect en het erge is dat ik dat pas de volgende dag merk net als in combo met tramadol combo met codeinesulfaat ruim 100mg werd ik de volgende dag goed ziek van maar wel nog steeds een helse pijn. En nee gebruik niet elke dag probeer het zolang mogelijk mee te wachten. Heb ook een vrouw die mij weerhoudt tot meer te nemen ik hou persoonlijk liever van opwekkend van verdovende middelen."
"Ik bedoelde dus buprenorfine een van de merknamen is temgestic tuurlijk wist ik dat het geen opaat is maar we praatte lang elkaar heen denk ik en dat kwam omdat ik niet precies wist hoe ik dat schrijven moest"
"Ik heb eer-gisteren tramadol hcl gepakt omdat ik erg veel pijn had. Bij mij werkt het niet tegen de pijn.de effecten vind ik niet super geweldig. Heeft niks met opiaten te maken. Ik had er ok nog 225mg lyrica bijgenomen en 40mg codeinesulfaat. Resultaat was nog steeds pijn maar de volgende dag wqs ik nog steeds stoned kon niet op mijn benen staan. Helemaal van de kaart. Hoe kan dit.. heb echt meer dan 8 uut geslapen maar toch En gewoon slapen op tramadol is voor mij geen probleem."
"Ik wilde erg lang geleden eens coke roken had dat toen eens gekocht een vriend van mij zei hey er zit bruin in. Ik wilde.het niet geloven.dus ik.stak.de joint aan. Plof.aan en werd toch ziek. Niet normaal de hele kamer draaide. Maar echt effect hebben ze beide niet gehad."
"Het blijf het erg interessant vinden het lezen over heroine. Of ik het ooit heroine zal gebruiken geen idee, ik heb nu een aantal jaren erg veel pijn on mijn schouders, nek en onderrug zal dit dan de enige medicijn kunnen zijn om alles weg te nemen.. tramadol 400mg had geen effect, in geen enkele manier, codeine sulfaat had ook geen effect lyrica ook niet. En zo kan ik nog even doorgaan. Oxycodine moet ook een goede keuze zijn maar of dit liever zou doen als heroine geen idee. Oxy is heel wat zakker denk ik. Ik zou het idd wel snuiven. Chinezen tja die wonen in china genoeg meer ervaring heb ik daar niet mee. Of roken meer effectiever is als ik dan van andere hoor dat snuiven harder aankomt waarom chinezen de meeste mensen dan. Ik ben wel verslaving gevoelig maar mocht ik het toen dan zou ik nooit meer dan een halve gram kopen en maar 0.20 gram gebruiken en de reSt weggooien . Speed is altijd mijn favo geweest heerlijk gevoel. Jaren gebruikt nu al.meer dan 10 jaar niks gebruikt. Enig voordeel van heroine dat je er niet van kunt trippen dus dat ik daar geen last van pyschose kan krijgen wat ik van blowen wel heb. Meth zou ik ook eens willen proberen omdat ik een speed liefhebber ben. Roken en snuiven zou ik dan doen. Cocaine was een drugs voormij dat mij zeet deed tegenvallen vond het echt waardeloos. 50 euro per gram van 70 procent en niet mijn ding speed doet ongeveer hetzelfde behalve dat verdovende effect op je lippen/neus. basen zou ik nooit doen veel mensen heb ik daar teronder zien gaan daardoor. ter conclussie momenteel speel ik met de gedachte maar mijn gevoel verbied mijn om er werkelijk iets mee te doen nog. Ook mijn vrouw zou mij dat nooit kunnen vergeven. Ze is colombiaanse en ook daar komt de coca en hero vandaan beide kosten daar maar 3 euro per gram. Ik denk dat hero hier 30 euro kost?"
"Khat heb ik vroeger ook eens gebruikt lijkt erg op coke. We haddenn toen een vuiliszak vol. Maar er werd al gewaarschuwd dat mensen er gek van kunnen worden."
"Khat Pep Xtc Paddos Weed Spacecake Coke Hero perongeluk zat door de coke heen werd er gelukkig ziek van Nicotine Alcohol Ephedra"
"Tufnut zei: xastur zei: Hero perongeluk zat door de coke heen werd er gelukkig ziek van Klik om te vergroten... Hoezo gelukkig ziek ervan? Als je het dan toch gebruikt is het m.i. zonde dat je niet voelt hoe het is. En kom niet met het verslavingsrisico. Van geen enkele drugs wordt je na een of twee keer verslaaft. Daar heb je meerdere weken dagelijks gebruik voor nodig. Bij recreatief gebruik is er, op mensen met (psychiche) problemen na, geen gevaar voor verslaving. Klik om te vergroten... Omdat ik mijzelf ken als ik iets lekker vind dan ga je vaker doen en kan de verslaving wel om de hoek komen kijken. Dat je niet direct verslaafd wordt snap ik ook wel weet echt wel drugs met je kunnen doen. Maar omdat ik er ziek van werd gaf mij geen aanleiding om er mee te experienteren"
"Ik weet dat ik reageer op een oud bericht maar tramadol daar in tegen werkt heel goed tegek zenuwpijn en dat is ook familie van de opium familie dus hoe verklaar je dat omdat je schreef eend dat morfine niet werkt tegen zenuwpijn. Oja best interessant allemaal te lezen. Jammer dat ik er zelf niet 1 2 3 aan kan komen anders ook eens geprobeerd in verband met mijn schouder"