Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
sjelepopi zei:
Hoe zijn de ervaringen van jullie met 2-cb na een party(met wat pillen gebruik) pakken?

Dus een party van 22:00 tot 07:00, ongeveer 3 xtc pillen met 100mg mdma, dan nog wat 2-cb om de treinreis te verleuken dacht ik zo?

Aanrader of een afrader? Mocht het een aanrader zijn hoeveel 2-cb wordt geadviseerd om te pakken.
Klik om te vergroten...

2C-B tijdens een party, dát is geniaal! :grin:
Een lasershow wordt dan werkelijk adembenemend!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dit goedje nog gewoon via internet te bestellen op een legale manier?
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks voor de antwoorden.

Ja ik weet niet 2-cb op de party zelf. Ben bang dat ik dan een beetje van de wereld raak. Misschien het laatste uurtje. :P
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gister m'n 2e keer 2-cb gebruikt, had mn eerste keer 15 mg gesnoven, had amper effect ervan.. ik wist dat er meer achter zat dus heb t nog maar eens geprobeerd, dus ik had 22.5mg geregeld.

Dus ik de capsules open gemaakt en een lijn gelegd, opgesnoven (en wat was dat een hel zeg, geez) was ook al twee nachtjes door op Dexamfetamine... maar de visuals waren zwaar spacend! :hearteyes:
Heb echt ontzettend veel visuals gezien, alles bewoog constant, en heb hele coole filosofische gesprekken kunnen aanhoren terwijl ik lekker weg droomde. :grin:
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga waarschijnlijk volgende week voor t eerst 2cb doen. :grin:
kan niet wachten man

maar waarschijnlijk gaat t niet door...hm
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok dan bedankt ik dacht dat het gewoon legaal was net als al die RC'tjes.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, niet legaal.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zijn veel RC's die al op de opium lijst zijn gezet, volgens mij is er nog maar een handje vol wat nog legaal is.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jammer dat er een hoop verboden zijn nu.
Maarja kon niet eeuwig feest blijven en er zullen ongetwijfelt wel nieuwe RC'tjes komen.
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wil dit binnenkort ook eens gaan proberen.
Wat ik me afvroeg is 2CB in een lage dosering geschikt voor op een feest?
Ik heb begrepen dat het dan een beetje op XTC lijkt?
S
SpiraalLid
01-01-2024, 00:00
#11
2CB
dosage: 23mg oraal

Euphorisch gevoel maar heftig was het niet. Kreeg wel behoefte om te praten over wat er omging in me hoofd. Ik heb gehoord dat het vaak op feestjes wordt gebruikt wat ik me wel kan voorstellen, geluid wordt mooi en je voelt je vrolijk. Ook werkt 2CB stimulerend.


:stoned:
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spiraal zei:
2CB
dosage: 23mg oraal

Euphorisch gevoel maar heftig was het niet. Kreeg wel behoefte om te praten over wat er omging in me hoofd. Ik heb gehoord dat het vaak op feestjes wordt gebruikt wat ik me wel kan voorstellen, geluid wordt mooi en je voelt je vrolijk. Ook werkt 2CB stimulerend.


:stoned:
Klik om te vergroten...
Ik word er agressief van :(
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#13
Johancore zei:
Ik wil dit binnenkort ook eens gaan proberen.
Wat ik me afvroeg is 2CB in een lage dosering geschikt voor op een feest?
Ik heb begrepen dat het dan een beetje op XTC lijkt?
Klik om te vergroten...

Zelf geen ervaring mee, maar heb wel vaker die vergelijking gehoord, maar 2C-B is dan wat psychedelischer natuurlijk.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Johancore zei:
Oke dankjewel!

Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?
Klik om te vergroten...

Laten testen.
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Johancore zei:
Oke dankjewel!

Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?
Klik om te vergroten...


Ik heb geen idee wat er inzit.
Maar ik heb er 1.5 van op en ik loop al een paar uur snoeihard te trippen :hearteyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Johancore zei:
Oke dankjewel!

Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?
Klik om te vergroten...

Laten testen.
Klik om te vergroten...

ken je je dealer goed? wat zegt hij er van?vertrouw ahem?

Testen natuurlijk, maar ik ga er even van uit dat je daar geen zin in hebt/graag een gokje neemt...
D
DuffehLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey,

heb v. een kerel die ik goed ken een 2CB pilletje gekregen. Vanavond ben ik alleen en heb ik niet echt iets te doen dus ik denk erover om de pil (alleen) oraal in te nemen. Ik vertrouw die kerel wel en denk echt niet dat hij me zou kloten dus ik geloof dat de pil wel oké is. Is het aan te raden om alleen te nemen of niet echt? Heb al vaker gesmoord en een vijftal keer getript op LSD...

Greetz,
Duffeh
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vertrouw mijn dealer volledig.
Hij zou mij nooit naaien. En ik hem niet.
Wederzijds respect.

En ja 2CB was echt elke keer gaaf! :grin:
En denk ook wel voor herhaling vatbaar. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen 2c-B kan prima, ik geef er de voorkeur aan. Vind het niet zo'n sociale psychedelica, maar dat is ook weer persoonlijk en heeft met mind set te maken.
D
DuffehLid
01-01-2024, 00:00
#20
It was amazing :hearteyes:
Had het om half 9 ingenomen en rond half 2 ben ik zalig in slaap gevallen. Om 5 uur vanochtend wakker geworden met de muziek nog op ... je bent je zo bewust van jezelf tijdens de trip. Is wel helemaal anders dan wanneer je LSD neemt. Ik denk wel niet dat het een zwaar pilletje was. Het duurde niet zo lang en ik moest me echt concentreren op bepaalde zaken vooraleer ik duidelijke visuals kreeg maar als ik me concentreerde was het prachtig. Een golvend plafond etc ...
Heb ook een groot deel van de trip met gesloten ogen op men bed gelegen om van de muziek te genieten. Just went with the flow.

In het begin een licht irritant gevoel in men maag maar dat is snel over gegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."