#1
sjelepopi zei:Hoe zijn de ervaringen van jullie met 2-cb na een party(met wat pillen gebruik) pakken?
Dus een party van 22:00 tot 07:00, ongeveer 3 xtc pillen met 100mg mdma, dan nog wat 2-cb om de treinreis te verleuken dacht ik zo?
Aanrader of een afrader? Mocht het een aanrader zijn hoeveel 2-cb wordt geadviseerd om te pakken.
2C-B tijdens een party, dát is geniaal!
Een lasershow wordt dan werkelijk adembenemend!
