Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga me toch maar eens wagen aan de Flux met de gezellige kerstdagen, Maar een vraagje; is het effect gewoon te vergelijken met de eerste twee uur rush van amfetamine? zoals tintelingen, spraakzaam, helder, en natuurlijk lekker vrolijk? heb zelf een tijdje terug na Mephedrone ook flephedrone geprobeerd is het hier mee te vergelijken? vond flephedrone in vergelijking met mephedrone wel tegen vallen, flephedrone had ook meer amfetamine achtige werking dan zoals mdma. thnx"
"Dan is het inderdaad wel zonde, kan het dan beter op mdma of 6 APB houden. alleen het laatste nog nooit hebben kunnen vinden helaas. en een buisje Flux i.c.m. 2c-b misschien een keertje... Thnx voor de mededeling van jouw ervaring, 4-FMA lijkt dus toch wel heel erg op de werking van gewone amfetamine wat ook erg logisch is natuurlijk, ben toch wel benieuwd, hoeveel invloed 4-FMA heeft op de serotonine Receptoren en neurotransmitters, omdat ik wel eens ergens heb gelezen dat het ook een lichte serotonine release zou geven?"
"Heb nu Flux vloeibaar en 4-fa poeder, wil beginnen met 150mg weeg zelf 110kg, en heb een te grote mdma tolerantie helaas. week terug twee speaker naar binnen geknald, zou ik dan nog even wachten met die 4-fa? Zou ik voor de vloeistof gaan of de poeder? the magic van mdma is allang weg bij mij dus daar probeer ik die 4-fa ook dan ook niet voor, maar kan ik wel een leuke welkomst euforie verwachten? Met Mephedrone en Flephedrone had ik dat namelijk wel ( zoals eerste keer mdma een klein beetje) Want meestal hebben verschillende stoffen met serotonine release toch ook invloed op verschillende Neurotransmitters en receptoren van de serotonine? Thnx, Greetzz Yokibeer"
"Beloningssysteem ben benieuwd ga zo denk ik eerst toch de Flux droppen en over 4 weken de 4-FA voor optimaal resultaat."
"Het is me super bevallen, had eerst die flux ingenomen, later nog 50mg 4-fmp. Het effect lijkt eerst inderdaad op de up comming van mdma, en verder amfetamine achtige werking. Maar toch lijkt het weer niet op mdma, maja mdma is en blijft mdma! Eerste twee uur een lekkere tintelingen en kippenvel overal, dat was wel erg nice Toen ik voelde dat de 4-fmp zijn effect begon te verliezen, en heb toen een een witte speaker erbij genomen, had al een week geleden twee witte speakers op, maar ik ging nu na de 4-fmp veel harder als vorige week en had er maar een nodig, echt een aanrader! Dag erna nog een kleine boostertje 4-fmp genomen van 50mg, heerlijk en niet brak. kan niet wachten op de volgende keer!"
"zeker mee eens, 4-fluor amfetamine,is en blijft eigenlijk een gewone maar puur zuivere Amfetamine soort, Daarom verbruikt het nauwelijks serotonine, als je niet aan zuivere amfetamine kan komen is dit wel een oplossing."
"Hey Jaapi, Flux is een compact dics cleaner, not for human consument. Werk samen stof daarvan is 4-FA ( 4-fluoramfetamine ) volgens de leverancier 160mg/per 5 ml. Je kan het proberen succes gegarandeerd, maar kijk uit er zijn meer mensen die high proberen te worden van schoonmaak middelen! maar zou bij flux een oogje dicht knijpen zolang Not Fur Human Consument valt te verwaarlozen. Goodluck"
"Heb zelf ook een keer 2C-E voorbij zien komen en gebruikt, heb toen 5 mg gesnoven, dit was meer dan voldoende, het sloeg binnen 5 minuten keihard in, bodyload was het eerste half uur iets te intens, wist niet meer hoe ik ff rustig op kon gaan liggen, mijn lichaam voelde als een luchtbel. De visuals waren net zoals die van LSD en als een hevige 2C-B trip, vooral veel objecten die vervormen en op je af kwamen. toch vind ik zelf 2C-E minder interessant als 2C-B, miste toch een klein stukje genot van euforie. en de piek hield 4 a 5 uur aan dit was meer als lang genoeg. misschien bij een bommetje dat de piek wel 1 a 2 uur langer aan houd maar dat weet ik niet. Jammer dat het niet voor jullie heeft gewerkt!"
"1,5 gram op een avond met voldoende alchole en benzo's, als ik meer gebruik krijg ik last van angst en spanning en dan is het feestje voorbij helaas."
"Benzo fury niet gevaarlijk bij normaal gebruik, heb zelf 50mg bij gedoseerd merkte geen verandering, had 200mg de eerste keer genomen, had een heerlijke mdma mellow. Bij doseren gewoon niet doen, geniet van je heerlijke startdosis, harder is niet altijd beter."