Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB

2CB

532 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb relaxte ervaringen met 2cb.

Hogere doses zijn mooie trips, en lagere doses gaven mij een lekker mellow gevoel, zonder de slaperigheid van wiet :stoned: .

Wat ik ook aardig vind, is dat het vrij lang duurde voordat het uitgewerkt was, zo'n 3 uur.

Redelijk veilige trip ook, kan niet snel fout gaan

grtz
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
megatrippie zei:
Fishhead0707 zei:
Ik wil volgend weekend denk ik lsd en 2c-i gaan combineren. Wat raad jij aan qua dosering en inname verschil etc? :)
Klik om te vergroten...

in een thuis setting zou ik de lsd iets lager houden dan wat je normaal doet. als je normaal 300 gebruikt 200 mics nemen.

de 2ci zou ik ongeveer 17mg nemen

persoonlijk gebruik ik liever meer lsd en ook meer 2c-i. LSD afhankelijk van mijn stemming tussen de 300 en 800 mics en de 2c-i rond de 30mg
de 2c-i doseer ik zo hoog omdat ik duidelijk meer nodig heb dan de gemiddelde persoon om het goed te vernemen

het liefste neem ik het en een gelcap. De zegels gewoon goed klein knippen en de 2c-i erbij. Qua duur maken ze elkaar niet zo veel.
Klik om te vergroten...

Oke bedankt man, wordt een thuisfeestje bij iemand. Maar gaat goed komen. Sowieso LSD of 2C-I en wie weet de combo.

Thanks for the info.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#3
gamezz zei:
Beeeb zei:
:hearteyes:

Vanavond mijn eerste 2cb ervaring. Zomaar onverwacht. Terwijl ik al lange tijd naar op zoek was. En nu kwam het zomaar op mijn pad.

:hearteyes:

Geen idee van de dosering, maar twee blauwe pilletjes. :hearteyes: Ben er nog vol van. :hearteyes:

Beeeb
Klik om te vergroten...
had gisteren ook eerste keer 2C-B geprobeerd (1bommetje +-13mg)
effecten waren relatief licht, wel heerlijke bodload (bodyhigh was het niet want het voelde zwaar :tongueout:)
maar wel heerlijl :hearteyes: .
visueel was het mild , hoewel ik het precies kon sturen. Ik kon mezelf vet visueel laten gaan alsik wou :)
geweldig spul die 2C-B, misschien eens wat hogere dosis nemen
Klik om te vergroten...


Ik heb het hier al eerder gemeld dat ik van een smart-shop pilletje ( Kryptonyte) wel eens lichte visusuals heb gehad en dat dat erg aangenaam was, maar dat ik niet op paddos of LSD durf te trippen. Als MDMA liefhebber leek mij 2cb daarom het ideale middel voor mij.

Maar tot op heden dus niet gelukt om er aan te komen. En nu kwam het dus zomaar voorbij op een verjaardagsfeestje waar ik het dus echt als laatste had verwacht!

Het was zo übercool. Zo lief en leuk, echt een ontzettend hoog Hello Kitty-gehalte. :tearsofjoy:

Eigenlijk zou ik er een tripreportje over moeten schrijven.

Beeeb
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Interessante thread, ga 2CB toch eens heel hoog op m'n verlanglijstje zetten! :wink:

Trip report komt er iig aan als het zover is :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
:tearsofjoy:

Hello-Kitty, mooi omschreven!
T
TictacLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onlangs met m`n vriendin 2CB gedaan (laten testen: 5mg per pil). Allebei 15mg op een lege maag en af en toe een stevige joint erbij.

De trip was leuk en verliep precies volgens de meeste reacties op diverse fora.....

maar..... aan het eind van de trip begonnen we allebei enorme hoofdpijn gekregen. We konden zelfs moeilijk in slaap komen, de volgende ochtend zong de hoofdpijn nog wat na en pas de dag erna was deze helemaal weg.

Iemand tips om dit te voorkomen?

Door deze hoofdpijn willen we het niet nog een keer doen ondanks je er met z`n 2tjes een leuke tijd mee kan hebben:wink:

grtz
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
morgen 2C-b op elements festival in brugge :grin:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead0707 zei:
Ik wil volgend weekend denk ik lsd en 2c-i gaan combineren. Wat raad jij aan qua dosering en inname verschil etc? :)
Klik om te vergroten...

Lijkt me een interessante combi, heb het binnenkort beide in huis dus ben benieuwd naar jou ervaring :)

Over de dosering weet in (nog) niets...
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, mijn beste advies zou zijn om op zoek te gaan naar 2c-B in poedervorm.
Dan heb je waarschijnlijk veel zuiverder spul en minder of geen hoofdpijn zou dan kunnen.
Ik heb het poeder gedaan en had iig geen hoofdpijn.


Tictac zei:
Onlangs met m`n vriendin 2CB gedaan (laten testen: 5mg per pil). Allebei 15mg op een lege maag en af en toe een stevige joint erbij.

De trip was leuk en verliep precies volgens de meeste reacties op diverse fora.....

maar..... aan het eind van de trip begonnen we allebei enorme hoofdpijn gekregen. We konden zelfs moeilijk in slaap komen, de volgende ochtend zong de hoofdpijn nog wat na en pas de dag erna was deze helemaal weg.

Iemand tips om dit te voorkomen?

Door deze hoofdpijn willen we het niet nog een keer doen ondanks je er met z`n 2tjes een leuke tijd mee kan hebben:wink:

grtz
Klik om te vergroten...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSD en 2c-b is wel leuk alleszinsm heb ooit een deftig pil genomen en dan een kwartje er op. was best wel chill, later nog een volledig shiva er bij

ook al afwisselend genomen op lange festivalnachten, werkt wel lekker op elkaar in.. alleen is er duidelijk kruistolerantie
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tictac zei:
Onlangs met m`n vriendin 2CB gedaan (laten testen: 5mg per pil). Allebei 15mg op een lege maag en af en toe een stevige joint erbij.

De trip was leuk en verliep precies volgens de meeste reacties op diverse fora.....

maar..... aan het eind van de trip begonnen we allebei enorme hoofdpijn gekregen. We konden zelfs moeilijk in slaap komen, de volgende ochtend zong de hoofdpijn nog wat na en pas de dag erna was deze helemaal weg.

Iemand tips om dit te voorkomen?

Door deze hoofdpijn willen we het niet nog een keer doen ondanks je er met z`n 2tjes een leuke tijd mee kan hebben:wink:

grtz
Klik om te vergroten...

Bij bepaalde 2c-tjes ervaar ik (en met mij nog wel wat anderen) ook wel eens hoofdpijn. meestal als we gaan bijslikken. Het heeft denk ik met meerdere dingen te maken.Ben je al moe tegen de tijd dat je begint?. Een overdaad aan visuele impressies maar ook uitdroging. De sport bij trippen is altijd weer wat voor soort vocht er soepel in gaat. Regelmatig verneem ik omdat er niet iets is wat ik lekker vind om te drinken dat ik ook echt te weinig drink. Vochtgebrek staat garant voor hoofdpijn bij deze trips.

Tevens kan ik op de meeste 2c-tjes zoals ook de 2c-b prima slapen. Dit gaat prima zolang het nog niet helemaal uitgewerkt is. Als het wel helemaal uitgewerkt is heb ik ook wat meer moeite met inslapen. Nu is 2c-b ook een middel wat vrij plotseling uitgewerkt is en je met een niet al te prettig gevoel achter laat. Een middel wat redelijk te vergelijken is met 2c-b is 2c-i. Het is iets heftiger en werkt aanzienlijk langer dan 2c-b (8 tot 10 uur).

Een ibuprofen werkt btw perfect om de hoofdpijn de nek om te draaien.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#12
megatrippie zei:
Een middel wat redelijk te vergelijken is met 2c-b is 2c-i. Het is iets heftiger en werkt aanzienlijk langer dan 2c-b (8 tot 10 uur).
Klik om te vergroten...
10 uur kan, maar is wel vrij lang voor 2C-I. 8-10 is meer de duur van 2C-E. Puttende uit vele ervaringen (van mezelf en anderen) is de duur van 2C-I ongeveer 6-8u, wat langer kan, maar meestal heb je dan een aardige dosis te pakken als het zo lang duurt :wink:
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanavond eerste keer 2c-b probere, tevens ook de eerste keer dat ik een dergelijke hallicunerde dug gebruik. Nog nooit lsd gehad oid. Verder wel een groot mdma liefhebber..

Jullie horen morgen hoe het was. mis vanavond nog wel :)
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is de gangbare prijs de dag van vandaag voor 2C-B?
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je xtc gebruikt is je serotine gehalte daarna heel laag en moet weer bijgevuld worden. Het wordt vaak aangeraden niet vaker te gebruiken dan ongeveer één keer in de drie maanden.

Hoe zit dit bij 2cb? Heeft dat ook invloed op je serotine en om de hoeveel tijd is het veilig/verantwoord om het te gebruiken?
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb van het weekend 2 pilletje 2cb op die witte waar 2cb opstaat maar heb totaal geen hallucinaties gehad een klein beetje happy fealing denk ik hoe kan dit
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
mmn zei:
heb van het weekend 2 pilletje 2cb op die witte waar 2cb opstaat maar heb totaal geen hallucinaties gehad een klein beetje happy fealing denk ik hoe kan dit
Klik om te vergroten...


Klinkt alsof er iets anders in zat. MDMA misschien, als je er nog 1 hebt zou ik het laten testen, dan weet je het pas echt. Of er zat maar heel klein beetje 2 cb in, maar vermoed een een andere stof. 2 cb pillen komen niet veel voor naar mijn ervaring namelijk. Ken ze alleen blanco met ronde witte tabletten, met ronde hoekjes waar 9/10mg 2-cb inzit.
Cheers!
M
MickywousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een keer 2cb gehad in pil vorm. Rolexjes waren het geloof ik een mix van mdma met 2cb.
Ik slikte 1je door toen 3 kwartier gewacht voelde ik nog niks dus nog maar 1je opgegeten. Half uur later voelde ik nog niks dus nog maar 1 opgegeten. uur later voelde ik nog niks. Toen maar 2 opgegeten in 1 keer dat zijn er dus 5 in totaal. Uurtje later begon ik het effect van de mdma pas te merken was gewoon een redelijke trip niks speciaals aan. Toen ik thuis aan kwam ging ik meteen op bed. Opeens zei mijn broer tegen me geef de zapper even waar ik op andwoorde die heb ik helemaal niet. meteen realiseer ik me dat ik in mezelf aan het praten ben. de 2cb begint te werken.
Ik ga even plassen hou de deur van mijn slaapkamer op een kiertje met het licht aan, Ik kom weer boven en zie door dat kiertje 2 meisjes van een jaar of 11 voor mijn bed op de grond zitten. Ik loop er op af, sta er vlak voor. Wrijf goed in mijn ogen. opeens begint 1 van die meisjes met een stokje te zwaaien die in lichtje bevat. Ik zeg tegen die meisjes: donder op ik wil slapen. gek genoeg verdwijnen ze ook nog maar het lichtje niet. Het lichtje begint rondjes te draaien en neemt de vorm van een tijd aan en begint rood te worden. opeens is het de tijd van mn wekker en vliegt die tijd in een spiraalvorm terug in mijn wekker.
Toen dat hele spektakel over was heb ik nog ongv 30 minuten in mezelf lopen praten.

al met al een super vage maar hele leuke ervaring
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vond zelf 2c-b in soort meel vorm leek het wel het fijnst, en de befaamde caps met 33mg :)
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#20
Omdat ik vroeger last heb gehad van psychotisch aanvallen door drugs maar daar heb ik.nu al.jaren geen last van of ik.moet gaan blowen zouden jullie mij aanraden of afraden om dit goedje eens te testen. Coke speed mdma.kon dacht ik geen kwaas. Weed en paddos wel..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."