Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Heb besteld bij een officiele vendor en inmiddels is ook mijn mailtje beantwoord. Had het niet aangetekend laten verzenden dus ze vinden dat ik pech heb, zonde van het geld...
T
Toxic_HotelLid
01-01-2024, 00:00
#2
heerlijk goedje, nu een paar keer op een klein house/techno feestje gebruikt.
ga er echt heerlijk op.
alleen wanneer ik in een donkere ruimte ben of het buiten donker begint te worden zie ik echt haast niks meer. dichtbij gaat nog prima maar iets verder dan dat gaat al lastig.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kijk uit naar je report :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

hogere binding aan de opiatenreceptoren
Klik om te vergroten...

ik weet dus genoeg, ook waarom het dus nog leuker is dan keta, en dus ook verslavender
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Het tripreport op bluelight klinkt anders wel een tikkeltje anders.
En 25mg voor 1 dosis spreekt me ook wel aan. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Intoxication zei:
ja das wel een punt maar dan nog: ketamine is nog goedkoper..
kan iemand nu concreet zeggen wat het verschil dan is met keta: jullie omschrijven 'zonder de scary parts, maar als je keta goed gebruikt, wtf zijn scary parts, nooit meegemaakt :confused: persoonlijk denkik niet gwn aan veel verschillen , de amine-groep of chloor groep ligt gwn op een andere plek ? denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine :confused: ?
Klik om te vergroten...

Hetgeen wat ik gehoord heb is dat het juist meer "scary parts" heeft. Dit omwille van het feit dat je een "heldere" k-hole zou ervaren i.p.v. een wazige. En doordat je alles beter beseft, heb je dan ook meer angsten.

Maar dat is slechts wat ik erover heb gehoord. :)

Er is slechts een batch hiervoor geweest, er is nog maar weinig over bekend.

Waarschijnlijk aan het einde van deze maand kunnen we het uitproberen. :grin:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Ik ga dit goedje in de gaten houden, klinkt goed!
m
mini-limoenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

laten we het simpel houden: 'CYCLO'
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

mini-limoen zei:
laten we het simpel houden: 'CYCLO'
Klik om te vergroten...

En waarom niet gewoon methoxetamine ? :rolleyes:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Intoxication zei:
(...)de amine-groep of chloor groep ligt gwn op een andere plek ? denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine :confused: ?
Klik om te vergroten...

In de (organische) chemie is de ordening van atomen erg belangrijk. Stoffen kunnen hetzelfde aantal atomen hebben maar totaal verschillende werkingen, hier zijn 2 soorten van.
Je hebt diastereomeren en enantiomeren.

Een diastereomeer is als een molecuul hetzelfde aantal atomen bezit, maar verschillend geordend. Zo heb je bijvoorbeeld alcohol (C2H5O) en (dimethyl)ether (ook C2H5O). Hetzelfde aantal moleculen, maar 2 totaal verschillende stoffen. (kookpunt verschilt 101,5°C)
(Ethanol)
(dimethylether)

Een enantiomeer is een molecuul dat het spiegelbeeld van de ander is, en daardoor verschillende eigenschappen bevat. Vaak farmaceutisch.
Een voorbeeld is ibuprofen. Hiervan is een R en een S variant. De een is een spiegelbeeld van de ander. (S)-Iboprofen is een pijnstiller zoals op de markt, maar het spiegelbeeld hiervan, (R)-ibuprofen is inactief en werkt niet.
Nog een voorbeeld is Naproxen. De S variant is actief als pijnstiller maar de R variant is zelfs sterk lever gif.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

zeer interessant. ook de prijs valt zeker niet tegen. Goed in de gaten houden. Als dit een beetje verkrijgbaar gaat worden gaan we dit zeker proberen :grin: .
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

En ze blijven de datum maar verschuiven. :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Sublimo zei:
En ze blijven de datum maar verschuiven. :(
Klik om te vergroten...

1 van de oudste marketing trucjes :grin:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Hahaha,jep dat is waar. Het lijkt mij een erg intressante stof, zeker wat van bestellen :)
Al kon ik weinig vinden hoe het met de kater van dit goedje zit
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Gezien de gelijkenis met ketamine zou ik gokken dat er geen kater aan vast zit. Kan natuurlijk anders zijn.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Heeft niemand hier meer mee geexperimenteerd?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Bewild zei:
Nu nog iemand zien te vinden waar ik het mag laten leveren, want men moeder zal er niet zo gelukkig mee zijn denk ik :P.
Klik om te vergroten...

Haha, dat probleem heb ik ook altijd. Het wordt wel discreet verzonden, maar je weet nooit of ze het open maken.
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

ben nog steeds op men pakketje aan het wachten.
zou iets mis gegaan zijn bij de verzending. :confused:
ze zouden het nu in orde gebracht hebben...
dus hoop alsnog dit voor het weekend te ontvangen :grin:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

OK, deze moet ik dus echt is proberen :grin: ! Jammer :grin: genoeg zijn het nu bijna examens :( ! Maar ik ga toch 1 van de dagen al maar is een bestelingkje plaatsen :P .
Nu nog iemand zien te vinden waar ik het mag laten leveren, want men moeder zal er niet zo gelukkig mee zijn denk ik :P.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Dit staat nu zeker ook op mijn verlanglijstje! Maar ik wil toch keta eerst proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."