Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Methoxetamine

Een dissociatief met hogere binding aan de opiatenreceptoren :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: . Heb het al een maandje nauwlettend in 't oog gehouden maar de prijs valt me nog wat tegen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Methoxetamine ! :hearteyes:

Het ziet er veelbelovend uit ! :rock:
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Update van de prijs:

Dit zijn de prijzen van de nieuwe batch, die eind november in de UK arriveert.
Van de officiele vendor:

Hi Sjoerd,

Sorry for the delay in responding, we have only just today decided the RRP prices..

0.5g = £30
1g = £50 ---> £50/g
2g = £90 ---> £45/g
5g = £200 ---> £40/g
10g = £350 ---> £35/g

These prices include VAT.

Kind regards
Julian

Dit zijn betere prijzen dacht ik zo! aangezien een normale dosering 25 mg is..

Vanaf eind november te koop!
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Ik zou 50 mg aanraden, dan word het pas echt chill! dit heb ik gisteren ervaren.

t begint dan echt meer op trippen te lijken: je snapt er helemaal niks meer van, dingen zoals tijd zijn echt onbegrijpelijk. Ook hele vette Closed eyed visuals. ik zweefde over een gedetaileerd landschap heen als ik mn ogen dicht deed. ik kon ook echt zelf bepalen wat voor landschap ik zag!
Plus een lekker euforisch gevoel, heb de hele trip zitten glimlachen.
Ik was tijdens mn space alleen en heb voornamelijk op mijn bed gelegen, muziek geluisterd maar ook gewoon in stilte met mijn ogen dicht gelegen. Al met al heeft de ervaring zo'n 3 uur geduurd.

Heb nu nog steeds 175 mg van de 250 mg die ik had over!
€40 voor een halve gram leek duur, maar heb er nu al 2 avonden plezier van gehad!
Oja en je kan er wel wat moelijker van slapen, heeft nadat t uitwerkte nog zo'n 2u geduurd voor ik sliep.
Dag erna helemaal nergens last van, voelde me zelfs wat beter dan normaal! dit is een groot pluspunt voor mij, Drugskaters zijn de reden dat ik met de meeste stimulerende drugs gestopt of geminderd ben, en wat vaker keta ben gaan gebruiken.

Nu maar weer even in de kast laten liggen, ik vermoed dat tolerantie snel optreed. hier heb ik met keta ook na 2 avonden achter elkaar al last van, moet dan min. 2 weken wachten voor het weer goed werkt.

Over eventuele lange termijn bijwerkingen is zoals bij alle RC's nog niets bekend, al vermoed ik dat dat bij deze stof wel mee zal vallen, bij stimulerende RC's zoals 4MMC is risico op schade volgens mij veel groter.

Al met al kan ik methoxetamine echt aan iedereen die van keta of van trippen houd aanraden!
Bestel het wel bij een officiele vendor! dat kan je ff checken op 'de naam van deze drug - .co.uk'
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Dankjewel ! :grin: Dat is leuk om te lezen... Kun je ook zeggen dat het helderder is dan ketamine ? Zoals men beweert heeft.

Weet jij toevallig welke wisselkoers ze gebruiken ? :grin:
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

klinkt echt wel netjes allemaal :grin:
hoe lang heb jij moeten wachten op je bestelling?
had een bericht gehad dat het vorige maandag verzonden zou worden...
maar heb tot op heden nog niets ontvangen :(
ik hoop echt wel dat het er voor de feestdagen is :grin:
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Heeft iets minder dan een week geduurd voor ik het binnen had..
Helderder dan ketamine? bij een lage dosis misschien. T is juist veel verwarrender dan keta, maar wel op een onweis toffe manier. Je snapt er niks meer van, dat maakt je ook niks meer uit en je vind het onwijs grappig dat je er niks meer van snapt zeg maar.
Visueel is het ook veel toffer dan keta.
Kleuren versterken, behang beweegt en dergelijke.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Heeft niemand hier meer mee geexperimenteerd?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Bewild zei:
Nu nog iemand zien te vinden waar ik het mag laten leveren, want men moeder zal er niet zo gelukkig mee zijn denk ik :P.
Klik om te vergroten...

Haha, dat probleem heb ik ook altijd. Het wordt wel discreet verzonden, maar je weet nooit of ze het open maken.
k
katastroofLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

ben nog steeds op men pakketje aan het wachten.
zou iets mis gegaan zijn bij de verzending. :confused:
ze zouden het nu in orde gebracht hebben...
dus hoop alsnog dit voor het weekend te ontvangen :grin:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

OK, deze moet ik dus echt is proberen :grin: ! Jammer :grin: genoeg zijn het nu bijna examens :( ! Maar ik ga toch 1 van de dagen al maar is een bestelingkje plaatsen :P .
Nu nog iemand zien te vinden waar ik het mag laten leveren, want men moeder zal er niet zo gelukkig mee zijn denk ik :P.
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Deze RC lijkt me erg interessant om te proberen, lijkt me erg leuk.
Is het verstandig om deze te proberen wanneer je nog geen keta ervaring hebt?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

waarom niet keta moet je toch ook je 1e keer doen :grin:
ik zal het voordoen

snfffffffffffffffffffffffffffff aaah lekker

:hearteyes:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Intoxication zei:
waarom niet keta moet je toch ook je 1e keer doen :grin:
ik zal het voordoen

snfffffffffffffffffffffffffffff aaah lekker

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gisteren nog eens gedaan, ik had de hele dag lang aan kettingzuipen gedaan (17uur aan stuk)
+ luttele joint verorbert, toen ik om 5u na bed ging dacht ik nog ff te wausen me wat MXE, 2 puntjes gedaan in bed

na een halfuur was alles te wazig :confused: kon niet meer bewegen en ik leek constant of k op een bewegend waterbed zat :confused: daarbijkomend was het superhard space, dit is echt geen drug vor op een party, vervolges weet niemeer hoe laat het gebeurd is was ik zo te waus van alcohol dat ik helemaal in een hole zat mt kk rare gedachten uiteindlijk toen ging het licht helemaal ui en werd ik om 9u wakker en dacht ik geslape te hebben, maar dat bleek uiteindelijk heel die black hole van die dope, ik had een zwaar wtf-gevoel toen ik opstond ik weet niett meer wat er gebeurd is in 4u :rock: mijn kameraad had k dit ook, toen ik dan uiteinelijk wou rechstaan bleek ik nog steeds te spacen..

ahhah is wel best nog leuke drug imo :beer:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok, wellicht een beetje overhaaste reactie van me om de poster op de forum regels te wijzen, maar het kan wel een beetje een punt van discussie zijn. :beer:
"verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen" Staat niks over legaal of illigaal. Maar aan de andere kant, zo kunnen we ook mensen verbieden te zeggen waar je koffie kunt kopen. Of wiet, etc. :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
Het blijft ook een beetje een lastig punt. In principe is het namelijk ook niet toegestaan om reclame te maken voor dingen, of het nou legaal is of niet.
Klik om te vergroten...

True.

Daar heb je een punt. :)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het staat in de bestelling.
Als ik mijn laboratoriumexperimenten heb uitgevoerd zal ik de resultaten hier wel even rapporteren :grin:
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dus even voor de duidelijkheid: Als ik dit bestel en het zou bij de douane ofzo worden gecontroleerd, is het gewoon helemaal legaal toch? Ik denk het wel, maar wel handig om zeker te weten. Dit is dan zeker een optie, omdat keta moeilijk te scoren is.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
RobTrip zei:
Dus even voor de duidelijkheid: Als ik dit bestel en het zou bij de douane ofzo worden gecontroleerd, is het gewoon helemaal legaal toch? Ik denk het wel, maar wel handig om zeker te weten.
Klik om te vergroten...

Ja, het is helemaal legaal.

Dit is dan zeker een optie, omdat keta moeilijk te scoren is
Klik om te vergroten...

Denk er wel aan dat methoxetamine veel heftiger is dan ketamine. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."