Gisteren nog eens gedaan, ik had de hele dag lang aan kettingzuipen gedaan (17uur aan stuk)
+ luttele joint verorbert, toen ik om 5u na bed ging dacht ik nog ff te wausen me wat MXE, 2 puntjes gedaan in bed
na een halfuur was alles te wazig
![:confused:]()
kon niet meer bewegen en ik leek constant of k op een bewegend waterbed zat
![:confused:]()
daarbijkomend was het superhard space, dit is echt geen drug vor op een party, vervolges weet niemeer hoe laat het gebeurd is was ik zo te waus van alcohol dat ik helemaal in een hole zat mt kk rare gedachten uiteindlijk toen ging het licht helemaal ui en werd ik om 9u wakker en dacht ik geslape te hebben, maar dat bleek uiteindelijk heel die black hole van die dope, ik had een zwaar wtf-gevoel toen ik opstond ik weet niett meer wat er gebeurd is in 4u

mijn kameraad had k dit ook, toen ik dan uiteinelijk wou rechstaan bleek ik nog steeds te spacen..
ahhah is wel best nog leuke drug imo
