Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo we dan de eerste

TRYPTHAMINE+PHENETALEINE kern.

MET EEN METHYLGROEPJE ER BIJ

Dus dubbele binding = 5kr de potentie.

Verschil tussen amfetamine en {meth}amfetamine is

een ipv 1 bindinging heeft meth 2bindingen,aan het molucuul

maar werking = 00k keer 5/6

Dus Denk dat ik dit stofje wel vaker tegen zal komen.

Hoe het op straat zal gaan heten ???????????!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :smoke:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deep Blue zei:
Hoe zit het eigenlijk juist met het visuele van methoxetamine?

Ik was van plan binnenkort weer eens een RC te bestellen, maar ik twijfel tussen methoxetamine en één van de 2C-..'s.

Ik vind hallucinaties altijd wel fijn, en het is ook de bedoeling om bruikbaar te zijn op festivals.
Welk lijkt jullie dan de beste keuze?
Klik om te vergroten...

Naar wat ik lees is m ethoxetamine niet echt iets voor op een festival.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tufnut zei:
Deep Blue zei:
Hoe zit het eigenlijk juist met het visuele van methoxetamine?

Ik was van plan binnenkort weer eens een RC te bestellen, maar ik twijfel tussen methoxetamine en één van de 2C-..'s.

Ik vind hallucinaties altijd wel fijn, en het is ook de bedoeling om bruikbaar te zijn op festivals.
Welk lijkt jullie dan de beste keuze?
Klik om te vergroten...

Naar wat ik lees is m ethoxetamine niet echt iets voor op een festival.
Klik om te vergroten...

+1
Zou als ik kiezen moest voor een 2C gaan persoonlijk voor een feest. En liefst ook een die ik al ken dan :)
b
bendrugsLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij de 2e keer ontzettend slecht op gegaan.

1e ervaring;

1e keer snuiven; lijn 25 mg, weinig reactie,
uur later 2e lijn 25 mg, nog steeds weinig, beetje licht in het hoofd.
uur later 3e lijn 50 mg, beetje dromerig, warm gevoel, slaperig, erg bewust van mijn ademhaling, misselijk en duurde wel 10/15 uur voor het was uit gewerkt.

over algemeen;niks aan, zonde geld.

2e ervaring;

ik dacht, laat ik de dosissen verdubbelen;

1e lijn 50mg, weinig reactie,
uur later 2e lijn 50 mg, nog steeds weinig, beetje licht in het hoofd.
uur later 3e lijn 80 mg,
na een uur ging het helemaal fout,voelde mij super,super slecht, kotsneigingen, maar niet kunnen kotsen, half uur boven de plee gehangen, op gegeven moment voelde ik mij zo slecht dat ik een klein moment 112 wou bellen !
mijn god, wat was ik er slecht aan toe !! ook ongelooflijk koud op het laatst.
heb uiteindelijk wel een beetje kunnen slapen, rare dromen.
heb uiteindelijk bijna 24 uur geduurd voor dat die zooi uit mijn lichaam was, misselijkheid weg was.

over algemeen; wat een shit zooi, kan werkelijk niets leuks ontdekken aan dit spul, of het spul moet niet goed geweest zijn, heb 2 samples gehad, uit hongarije en engeland.

voor mij nooit meer, door de plee er mee!!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is wel een afwijkende ervaring. Weet je zeker dat je goed spul had?
b
bendrugsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tufnut zei:
Dat is wel een afwijkende ervaring. Weet je zeker dat je goed spul had?
Klik om te vergroten...
geen idee, maar wel van 2 verschillende vendors.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb het nu een keer gedaan maar moet zeggen dat ik de voorkeur geef aan ketamine
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aldous zei:
heb het nu een keer gedaan maar moet zeggen dat ik de voorkeur geef aan ketamine
Klik om te vergroten...

Wat vind je ten opzichte van Ketamine fijner dan Methoxetamine in werking als ik nieuwsgierig vragen mag?
Heb zelf alleen ervaring met Ketamine een hele tijd terug.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Erg mooi spul dit, nog steeds. Heb het nu een paar keer gedaan, en wat me ontzettend is opgevallen is dat het overdag veel leuker is dan 's nachts. De laatste keer deed ik het op een technofeestje. De precieze dosis zou ik niet weten, ik had een bullet meegenomen en daar in de loop van de nacht 3 (zou ook 4 kunnen zijn) nakjes uit genomen. 's Nachts was het leuk, maar ik was wel de hele tijd mijn vrienden kwijt en kon onmogelijk goed onderscheiden wie er voorbij kwamen. Gelukkig kwamen er nog een grote groep maten van mij ineens aanzetten, wat het allemaal wat makkelijker maakte. Wel vermakelijk, en wat me vooral opviel was dat ik heel gemakkelijk danste, het leek wel vanzelf te gaan.

Op een gegeven moment kwam de zon op en werd het nog mooier: alles leek net iets zonniger dan het eigenlijk was, en ik zag alles haarscherp, alsof ik niet op 1 punt focuste maar op mijn hele gezichtsveld. Dansen ging nog steeds vanzelf :grin:

Verder merk ik altijd dat dingen veel moeite lijken te kosten maar uiteindelijk perfect lukken. Met iemand een normaal gesprek voeren lijkt niet te doen, maar naarmate het gesprek vordert blijkt het best mee te vallen, en mensen merken vaak niet eens dat je hem spacet (nagevraagd), terwijl je er voor je gevoel als een debiel bijloopt. Ook lopen kan heel raar voelen, maar de bewegingen die je uiteindelijk maakt zien er helemaal niet raar uit. Ik liep bijvoorbeeld een keer door een redelijk drukke straat die voor mijn gevoel heel schuin afliep (zijwaarts), terwijl alle gebouwen enorm leken te zijn. Ik heb toen aan meerdere vrienden gevraagd hoe dit eruit zag, maar ze zagen niet veel raars aan mij.
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb toen aan meerdere vrienden gevraagd hoe dit eruit zag, maar ze zagen niet veel raars aan mij.
Klik om te vergroten...


zeggen ze ja..... :grin:
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
edblok2 zei:
Ik heb toen aan meerdere vrienden gevraagd hoe dit eruit zag, maar ze zagen niet veel raars aan mij.
Klik om te vergroten...


zeggen ze ja..... :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, kan me voorstellen dat je dat denkt, maar ze zouden daar wel eerlijk over zijn. Enkelen waren ook nuchter (op wat bier na). :grin:
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vind het geweldig!! Ik heb er meer controle over dan Ketamine, maar als ik op mijn ervaring afga, is het per persoon heel erg verschillend! Het duurt ook veel langer dan ketamine en dat vinden sommige mensen niet zo fijn... Maar dit is toch een Ketamine verwante, moet we dit dan niet verplaatsen?!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heerlijke shit, beter dan ketamine vindt ik persoonlijk maar soms moeilijk te doseren.
zeker een aanrader!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
psych-out zei:
Heerlijke shit, beter dan ketamine vindt ik persoonlijk maar soms moeilijk te doseren.
zeker een aanrader!
Klik om te vergroten...
Ga het ook binnenkort maar eens proberen, met zoveel positieve reacties :)
e
erikdwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sjarel zei:
In het weekend 50 mg gesnoven, na zo'n 20 minuten kwam het op en voelde me zeer verdwaasd en erg zwaar. Na even 120 mg 4 FMP gedropt, wat zorgde voor een zeer aangenaam dromerig effect en zorgde tog voor een erg fijn randje aan de methoxetamine. Zeker aanraadbaar!
Klik om te vergroten...

50 mg = 0,05g of 0,5g?
ben niet zo sterk in die maten en zo :) my bad

gisteren voor de eerste keer dit stofje geprobeerd, wou voorzichtig starten en heb het dus bij (een naar mijn mening bescheiden) 0,20g (= 20mg?) gehouden, maar was daar echt wel behoorlijk fucked up van :)

nu ja, gelukkig nog ruime ervaring van vroeger om op terug te vallen, dus gewoon rustig afgewacht tot we weer een klein beetje helder waren...
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#16
erikdw zei:
gisteren voor de eerste keer dit stofje geprobeerd, wou voorzichtig starten en heb het dus bij (een naar mijn mening bescheiden) 0,20g (= 20mg?) gehouden, maar was daar echt wel behoorlijk fucked up van :)
Klik om te vergroten...


0.20g is 200mg, en dus niet zo'n bescheiden dosis :wave:
R
RareuniverseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wordt nog wel verkocht.. DRsmart
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Komt een gram deze kant op. Binnenkort een report!
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#20
sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Klik om te vergroten...

Mmmm, Weet je zeker dat het mexxy was?? Over het algemeen snap je geen ene k#t meer van alles en iedereen.

Je gaat toch, ter ons aller vermaak, wel even een tripreportje in elkaar zetten he?? :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."