#1
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone
Dit staat nu zeker ook op mijn verlanglijstje! Maar ik wil toch keta eerst proberen.
Dit staat nu zeker ook op mijn verlanglijstje! Maar ik wil toch keta eerst proberen.

Intoxication zei:klinkt wel mooi gerief, maar 58€/g wtf![]()
![]()
Intoxication zei:denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine?
Dit dus. Heb weinig over methoxetamine kunnen vinden, maar ervan uitgaande dat Beanhead deze info niet uit zijn mouw schudt zou ik zeggen dat het (afhankelijk van welke opioïdereceptor) wat verdovender wordt of misschien een salvia- of DXM-achtig tintje erbij krijgt: salvia is de bekendste dissociatieve opioïde-agonist, DXM werkt zowel op opioide- als NMDA-receptoren, blijkbaar net zoals methoxetamine. Het aantal atomen maakt geen drol uit en sowieso bevat een methoxetaminemolecuul een ander aantal atomen dan ketamine.Beanhead zei:Een dissociatief met hogere binding aan de opiatenreceptoren![]()
![]()
![]()
hogere binding aan de opiatenreceptoren
Intoxication zei:ja das wel een punt maar dan nog: ketamine is nog goedkoper..
kan iemand nu concreet zeggen wat het verschil dan is met keta: jullie omschrijven 'zonder de scary parts, maar als je keta goed gebruikt, wtf zijn scary parts, nooit meegemaaktpersoonlijk denkik niet gwn aan veel verschillen , de amine-groep of chloor groep ligt gwn op een andere plek ? denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine
?
mini-limoen zei:laten we het simpel houden: 'CYCLO'


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."