Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Dit staat nu zeker ook op mijn verlanglijstje! Maar ik wil toch keta eerst proberen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Nice ! :grin:

Alleen die laatste foto is nog niet te zien.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

En sublimo, vond je het wat?
Ik kon trouwens niet kiezen, het werd zoiezo aangetekend verzonden.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk uit naar je report :)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Methoxetamine schijnt wel sterker de opioiderececeptoren te triggeren (volgens Beanhead en naar wat ik kan maken van de reports), wat het lichamelijk wat verslavender dan ketamine zou maken, maar dat lijkt me verwaarloosbaar gezien de klaarblijkelijke heftigheid van methoxetamine.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Methoxetamine ! :hearteyes:

Het ziet er veelbelovend uit ! :rock:
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Update van de prijs:

Dit zijn de prijzen van de nieuwe batch, die eind november in de UK arriveert.
Van de officiele vendor:

Hi Sjoerd,

Sorry for the delay in responding, we have only just today decided the RRP prices..

0.5g = £30
1g = £50 ---> £50/g
2g = £90 ---> £45/g
5g = £200 ---> £40/g
10g = £350 ---> £35/g

These prices include VAT.

Kind regards
Julian

Dit zijn betere prijzen dacht ik zo! aangezien een normale dosering 25 mg is..

Vanaf eind november te koop!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Methoxetamine mag dan legaal zijn, hier gaan ze toch niet zo blij mee zijn. :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

klinkt wel mooi gerief, maar 58€/g wtf :openmouth: :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Klinkt goed. Misschien maar binnenhalen als er nog wat positieve dingen op Df over worden gepost. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Intoxication zei:
klinkt wel mooi gerief, maar 58€/g wtf :openmouth: :(
Klik om te vergroten...

Je hebt dan ook maar zeer weinig nodig ervan. :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

ja das wel een punt maar dan nog: ketamine is nog goedkoper..
kan iemand nu concreet zeggen wat het verschil dan is met keta: jullie omschrijven 'zonder de scary parts, maar als je keta goed gebruikt, wtf zijn scary parts, nooit meegemaakt :confused: persoonlijk denkik niet gwn aan veel verschillen , de amine-groep of chloor groep ligt gwn op een andere plek ? denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine :confused: ?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Intoxication zei:
denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine :confused: ?
Klik om te vergroten...
Beanhead zei:
Een dissociatief met hogere binding aan de opiatenreceptoren :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dit dus. Heb weinig over methoxetamine kunnen vinden, maar ervan uitgaande dat Beanhead deze info niet uit zijn mouw schudt zou ik zeggen dat het (afhankelijk van welke opioïdereceptor) wat verdovender wordt of misschien een salvia- of DXM-achtig tintje erbij krijgt: salvia is de bekendste dissociatieve opioïde-agonist, DXM werkt zowel op opioide- als NMDA-receptoren, blijkbaar net zoals methoxetamine. Het aantal atomen maakt geen drol uit en sowieso bevat een methoxetaminemolecuul een ander aantal atomen dan ketamine.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

hogere binding aan de opiatenreceptoren
Klik om te vergroten...

ik weet dus genoeg, ook waarom het dus nog leuker is dan keta, en dus ook verslavender
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Het tripreport op bluelight klinkt anders wel een tikkeltje anders.
En 25mg voor 1 dosis spreekt me ook wel aan. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Intoxication zei:
ja das wel een punt maar dan nog: ketamine is nog goedkoper..
kan iemand nu concreet zeggen wat het verschil dan is met keta: jullie omschrijven 'zonder de scary parts, maar als je keta goed gebruikt, wtf zijn scary parts, nooit meegemaakt :confused: persoonlijk denkik niet gwn aan veel verschillen , de amine-groep of chloor groep ligt gwn op een andere plek ? denk dat het alleen psychologisch is tenslotte heeft methoxetamine toch hetzelfste aantal atomen als ketamine :confused: ?
Klik om te vergroten...

Hetgeen wat ik gehoord heb is dat het juist meer "scary parts" heeft. Dit omwille van het feit dat je een "heldere" k-hole zou ervaren i.p.v. een wazige. En doordat je alles beter beseft, heb je dan ook meer angsten.

Maar dat is slechts wat ik erover heb gehoord. :)

Er is slechts een batch hiervoor geweest, er is nog maar weinig over bekend.

Waarschijnlijk aan het einde van deze maand kunnen we het uitproberen. :grin:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Ik ga dit goedje in de gaten houden, klinkt goed!
m
mini-limoenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

laten we het simpel houden: 'CYCLO'
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

mini-limoen zei:
laten we het simpel houden: 'CYCLO'
Klik om te vergroten...

En waarom niet gewoon methoxetamine ? :rolleyes:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

:beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."