Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

sjoerd101 zei:
En sublimo, vond je het wat?
Klik om te vergroten...

viewtopic.php?f=21&t=30945
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Normaal zou ik het morgen/ of wel maandag krijgen, vanaf ik het krijg ga direct snuife :P :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Toegekomen in minder dan een week en aangetekend :grin: ga vanavond me aan een snuifje wage :grin: :grin: :hearteyes:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Intoxication zei:
Toegekomen in minder dan een week en aangetekend :grin: ga vanavond me aan een snuifje wage :grin: :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nice, Succes, en vooral veel plezier! :sunglasses:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Dit klinkt erg interessant; een sterkere analoog van ketamine met sterke dissocatie die toch ook weer een beetje anders is... het enige wat mij bij deze een beetje tegenhoudt is de genoemde opiaat effecten; zou deze stof dan ook fysieke afhankelijkheid op kunnen wekken door de sterkere opiaat binding of valt dat mee? Denk dat als ik deze ga proberen dat nog wel een jaartje duurt, tot er op zijn minst meerdere mensen zijn geweest die slecht met deze stof omgesprongen zijn zodat de risico's wat beter in kaart zijn.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Even de topic titel aangepast op verzoek. 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone zet je toch niet in de titel. Een beetje duidelijkheid is wel zo fijn.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spul lag vandaag toch nog op de deurmat! Ben helaas bij mijn ouders maar denk dat ik me er morgen maar eens aan ga laven :grin:
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand een goede vertrouwbare RC shop die hij kan aanbieden hiervoor? :)

of waar jullie het hebben gekocht
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jerree zei:
Iemand een goede vertrouwbare RC shop die hij kan aanbieden hiervoor? :)

of waar jullie het hebben gekocht
Klik om te vergroten...
http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet wel een site die je verder kan helpen! Ik weet alleen het adres niet meer :(

Volgens mij was het iets met een G. Giechel? Goggles? Goolgog? :confused:

Te makkelijk :sunglasses:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hashja zei:
Jerree zei:
Iemand een goede vertrouwbare RC shop die hij kan aanbieden hiervoor? :)

of waar jullie het hebben gekocht
Klik om te vergroten...
http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms
Klik om te vergroten...

Methoxetamine is niet illegaal, er bestaat zelfs een officiële site van de makers van methoxetamine.
R
ReverberationLid
01-01-2024, 00:00
#12
MXE...

Pfff wat een ervaring,..... opiaat effect, dissociatie, visuals, geen kater, combineren met alcohol :beer: , spiritueel, verslavend, makkelijk te krijgen, verdovend, legoblokjes, manisch(!!!), zwevend, geen effect, anti-depressie, duur, telkens anders, geweldige synergie met MDMA/LSD, gapen, the doors live zijn niet te doen, tranende ogen, weg kwijt, GEEN ANGST NOOIT, geweldig dromen, slaperig, zwart/wit kijken, verstopte neus, Asociaal, sociaal in lage dosis, gamingdrug, tolerantie, 3D, overdreven reukgevoel...

Methoxetamine... de ultieme "ik verdwijn in mijn kamer drug"

En ik heb zelfs nog nooit Ketamine geprobeerd...
mijn eerste post hier en mxe de eerste drug die me bij de ballen heeft!
a
alicedeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sjarel zei:
In het weekend 50 mg gesnoven, na zo'n 20 minuten kwam het op en voelde me zeer verdwaasd en erg zwaar. Na even 120 mg 4 FMP gedropt, wat zorgde voor een zeer aangenaam dromerig effect en zorgde tog voor een erg fijn randje aan de methoxetamine. Zeker aanraadbaar!
Klik om te vergroten...

dit moet je volgens mij dus niet doen!
a
alicedeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Methoxetamine is a dopamine reuptake inhibitor, a nicotinic acetylcholine receptor antagonist, an uncompetitive NMDA channel blocker, a dopamine D2 receptor agonist, and a mu-opioid agonist, according to the current SAR as well as subjective reports consistent with this effect profile.

Methoxetamine has in the past demonstrated the ability to cause serious problems in conjunction with serotonin releasers; the combination of methoxetamine and MDAI (which is a serotonin releaser with no other effects to speak of) lead to the death of one unfortunate Swede who had taken only a moderate dose of both compounds. Simply put: the combination of methoxetamine and a serotonin releaser appears to be extremely dangerous!

It is therefore highly inadvisable to combine methoxetamine with any serotonin releaser or suspected serotonin releaser, or with DXM (a very potent serotonin reuptake inhibitor, though not a releaser) -- this includes MDMA, 6-APB, AMT, MDAI to name a few.

The increasing number of these reports suggest that this interaction is indeed quite real; it is possible however unlikely that methoxetamine acts in some way to inhibit the breakdown of serotonin, via monoamine oxidase inhibition or otherwise. Methoxetamine and the other methoxylated arylcyclohexylamines (4-MeO-PCP, 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE) bear some structural similarity to the infamous PMA and the less-well-known MAOI para-methoxy-phenethylamine (PMPEA). The appearance of unexpected effects is always a possibility when testing a new compound especially testing in vivo with no pre-existing in vitro binding data. To combine these with other compound increases the risk of ingestion substantially.

be safe.
b
bunzeroLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je dit wil vergelijken met ketamine vind ik keta persoonlijk veel beter, ik heb dit nu een paar x gedaan en deze ochtend voor school ook nog, het duurt ongv 10min voor je het voelt en dat begin gevoel is zoals keta maar dan, pff je word zo dom. niet normaal. je kan amper wandelen je hebt moeite met je evenwicht te houden, je zicht gaat in schokken, wat ik persoonlijk niet echt tof vind, en zeker niet opweg naar school of tijdens de les als je moet opletten en praten, maar ja natuurlijk is dit ook niet de beste plek om het te doen. en je hebt ook echt weinig nodig, ik had een zakje van 250mg en had een klein beetje eruit gepakt en was zo scheef als wat tot 12u smiddags zeker

als je dit doet, lekker chill op je bed met rustige muziek of naar een film kijken ofzo net zoals met keta, maar niet te drukke dingen gaan doen want dan maak je het jezelf zeer moeilijk, but still, I prefer ketamine.
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit spulletje is fucking heftig heb het 2 x geprobeerd en gesnoven maar ben dan helemaal van de kaart. Makkelijke dingen worden moeilijk. Nadenken gaat wel maar de uitvoering poeh he .
Pas op met dit spul je hebt snel een overdosis te pakken .
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
20 minuten geleden een lijntje 30-40mg op. Begin me nu wel lekker vaag te voelen. Alles lijkt een beetje surrealistisch. Infected mushroom klinkt heel vet, alles heeft een beetje een waas, merk wel dat het op je dopamine en mu-opoide receptoren werkt. Voel me vaag, maar toch helder en euforisch. Tot nu toe bevalt het!
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paperplane. zei:
20 minuten geleden een lijntje 30-40mg op. Begin me nu wel lekker vaag te voelen. Alles lijkt een beetje surrealistisch. Infected mushroom klinkt heel vet, alles heeft een beetje een waas, merk wel dat het op je dopamine en mu-opoide receptoren werkt. Voel me vaag, maar toch helder en euforisch. Tot nu toe bevalt het!
Klik om te vergroten...
Vertel eens verder, hoe is/was het?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
boenkeng zei:
Paperplane. zei:
20 minuten geleden een lijntje 30-40mg op. Begin me nu wel lekker vaag te voelen. Alles lijkt een beetje surrealistisch. Infected mushroom klinkt heel vet, alles heeft een beetje een waas, merk wel dat het op je dopamine en mu-opoide receptoren werkt. Voel me vaag, maar toch helder en euforisch. Tot nu toe bevalt het!
Klik om te vergroten...
Vertel eens verder, hoe is/was het?
Klik om te vergroten...
Dit was gisteren haha.

Leuke ervaring hoor, had het de eerste keer nuchter gedaan, nu al wat hasj op, misschien zodadelijk een hogere dosis(60-70mg)

Was wel leuk, heb onder de douche toch nog wel licht staan trippen, leek net of ik steeds groter werd en de muur steeds dichterbij kwam enzo. Hoop dat ik met deze dosering van zometeen wat meer dissoactieve eecten krijg, waar ik het natuurlijk voor neem. Vrij potent goedje ook. :rock:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wow.
Ik heb gisternacht twee grotere lijntjes gelegd(75mg p/s) en deze rond 12 uur opgesnoven. Wat een disassciatie zeg. Report on the way. Zoo intens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."