Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
R
RareuniverseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wordt nog wel verkocht.. DRsmart
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Komt een gram deze kant op. Binnenkort een report!
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#4
sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Klik om te vergroten...

Mmmm, Weet je zeker dat het mexxy was?? Over het algemeen snap je geen ene k#t meer van alles en iedereen.

Je gaat toch, ter ons aller vermaak, wel even een tripreportje in elkaar zetten he?? :mrgreen:
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
d1g1tal1s zei:
sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Klik om te vergroten...

Mmmm, Weet je zeker dat het mexxy was?? Over het algemeen snap je geen ene k#t meer van alles en iedereen.

Je gaat toch, ter ons aller vermaak, wel even een tripreportje in elkaar zetten he?? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja was mxe. Ben na een paar puntjes lekker met mn ogen dicht in bed gaan liggen. Daar begon de reis. Ging lekker van dimensie naar dimensie, alles was perfect en ik had het gevoel dat de hele wereld klopte. Kreeg het gevoel dat ik continu aan het vallen was. Op een gegeven moment had ik zelfs dat ik alleen nog in mn gedachten was! Nergens meer vaste objecten zeg maar. Na al die ervaringen kon ik gelukkig nog heerlijk slapen!

Ben rond een uur of 8 begonnen met puntjes nemen, rond een uur of 10 was mn gevoel van tijd en ruimte redelijk weg en ben ik in bed gaan liggen en om een uur of 2 's nachts ben ik denk ik in slaap gevallen. Heb geen idee hoeveel ik in totaal genomen heb.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah, dan heb je het inderdaad goed aangepakt. Ik ben buiten gaan rondlopen, maar door al die prikkels wordt je emotioneel heen en weer gesmeten. Toen ik eenmaal mijn ogen dicht deed had ik gevoel dat ik zweefde in 0 gravity, en boven en onder kon ik met ogen dicht niet meer zeggen. Had visuals, maar die waren niet echt kleurvol en bestonden uit een "textuur" wlke erg dichtbij was.
Achtbaangevoel "vallen" klopt ook helemaal
p
polderpassieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Even bijgekomen van die trip. Besloten dat ik dát nooit meer durf.
Laatste week geexperimenteerd met de dosering.

Het meet best wel nauw om goed effect te krijgen.

Als je te weinig neemt dan heeft het geen fijne meerwaarde.
Als je teveel neemt kun je echt dissociatief raken.
Dat kan erg therapeutisch zijn. Maar ook uitputtend.

Je kunt uitvinden wat de beste dosering is door ervan uit te gaan dat het gevoel 5 uur aanhoudt.
Als de werking dus na 2 uur minder wordt dan heb je te weinig genomen. Bijnemen tijdens je reisje is niet fijn. Je kunt beter meteen de juiste hoeveelheid nemen anders bereik je het fijne effect niet.

De trip neemt je nl door verschillende dimensies, neem je te weinig, mis je wat dimensies.

Ik lees ook dat dissociatieve middelen gebruikt worden in anti-psychotica's.

Nou dat klopt ook wel want je emoties worden eigenlijk ingedamt.
Je voelt heel veel ratio. Daarom kun je ook oplossingen vinden voor je problemen.

Het heeft ook effect op je dromen. Voor mij heeft het echt therapeutische waarde gekregen.
Voor mij heel heilzaam want ik ben iets te overemotioneel en supergevoelig (high sensitive).

Jammer vind ik het dat ik weinig info kan vinden over de effecten op langere termijn en de schade die het mogelijk zou kunnen aanrichten.

Mijn huisarts kan er alleen maar om lachen dus ik zie er geen kwaad in om dit eens per maand te doen, 3 dagen boodschappen in huis halen, vloer eerst goed schoonmaken zodat ik er lekker over kan dweilen.

En na 3 dagen als herboren weer de realiteit in. Ik kan er nu wat beter tegen omdat mijn wereld wat gegroeid is. Ik was en ben vaak beetje depri, leeg etc. Dit maakt het wat draaglijker.

Ik hoop dat ik sterk genoeg ben om het steeds 3 weken te laten staan. Het put je ook uit en vaker gebruik maken van dit middel zou mijn lijf stuk maken denk ik.

Gelukkig volgt de kater vrijwel direct waardoor ik 3 keer nadenk voordat ik het neem.

Ik lees dat jullie 60 euro betalen per gram?
Ik betaal 20 euro per gram.

De hoeveelheid die ik gebruik in zo'n "sessie van 3 dagen" is ongeveer 3/4 gram.
Ik denk dat ik ongeveer 100 mg neem voor 5 uur durende goede reis.

Nadelen; geheugenverlies. Heeft ook zijn voordelen want je vergeet je shit ook. Mischien daarom gebuikt in anti-psychotica. Je voelt geen angst meer etc. Geen emoties meer. Bijna eng!!!! Maar ook heel fijn want soms zit je vast in negatief patroon. Hiermee kun je jezelf daaruit halen. Je krijgt doorgaans geen waanvoorstelingen.
Je denkt verder dan je eigen comfortabele zone waardoor je wereld groeit.

Jammer dat zovelen zich focussen op de negatieve effecten van drugs.
Dit zou echt een wondermiddel kunnen zijn mits goed gebruikt.
Het kan ook heel gevaarlijk zijn mits niet goed gebruikt vergeet dat nooit.
p
polderpassieLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Klik om te vergroten...


sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Klik om te vergroten...


:hearteyes:

Dan hebben wij hetzelfde meegemaakt.

Mijn triprapportje:

Zaterdag 01-06-2013

Ik had een rotdag. De avond ervoor wat methxetamine genomen zonder precies te weten wat het zou gaan doen behalve dat het op ketamine lijkt. Het deed niet zo veel. Steeds nam ik iets erbij maar nooit méér dan 50 mg per keer. Geslapen en zaterdag wou ik niet echt normaal zijn want mijn hoofd voelde vol met leegte.

Dus in de ochtend nam ik weer kleine beetjes zonder heftig effect totdat iets op me insloeg, of eigenlijk werd ik wakker op de keukenvloer en hoorde de buren op de bg (ik op 1 hoog) zo duidelijk praten, ik heb er zeker 4 uur naar liggen luisteren terwijl ik in een foetushouding naast de kattenbak lag met mijn hoofd in de korrels op de grond, stoorde me niet, ik lag lekker.

later ebte het gevoel weer weg. Ik verveelde me weer. Drugs zou de leegte wel weer opvullen dacht ik, niet wetend wat er ging komen.

Ik nam iets meer dan 50 mg. Ik weet niet hoeveel ik nam. 2 uur later weer een flinke lijn en toen begon mijn reis.

Vertellen hoe het voelt is zoiets als aan een blinde uitleggen wat zien is.
Ik kan alleen maar dingen concluderen.

Ik ben een computer met oneindige mogelijkheden. Tijd bestaat niet en ruimte ook niet. Wat is=is. Ik hoef maar iets te willen en het gebeurt, net als je dromen kunt sturen, als je maar weet hoe. Je perceptie van dingen en je zintuigen (waarnemingen) zijn oneindig wb mogelijkheden. GOD dat ben ik zelf. Over een ander kan ik niks bepalen. COntrole over dingen heb ik in zoverre dat ik vertrouwen moet hebben dat alles gebeurt zoals het gebeurt en dat ik met de flow mee moet gaan. Voor de dood ben ik niet meer bang. Problemen die ik had heb ik niet meer. Ik ben gestorven en herboren, geherprogrammeerd. Ik heb dimensies gezien waarvan ik het bestaan niet wist.

Nu begrijp ik dingen beter en vraag ik me niet zoveel meer af en ben ik niet meer zo bang als dat ik ooit was. Doch, ik raad mensen dit niet aan want voor hetzelfde geld denk je dat je kunt vliegen........

Gelukkig was ik een eend en kon ik alleen maar kwaken. Dat was wel grappig, gelukkig kwam ik daar weer uit want is best vreemd, zo'n vreemde eend in je lijf.
:grin:

Het is alsof je een i-pod bent met touch-screen en je kunt gaan waar je wilt door maar te wijzen.

Er was ook een moment dat ik heel bang was en dat ik voelde dat de maden me opaten. Ik heb zelfs de voordeur opengezet omdat mijn katten anders zouden omkomen van de honger. Ik was er echt van overtuigd dat ik doodging maar het was OK. Want het was niet het einde.

Ik kreeg nog een vreselijke lachkick ná een val van 300 kilometer door de ruimte en het kwartje viel zo hard als dat ik landde. Ik was GOD en de baas over mijzelf. Ik had alles in eigen had (zoals die i-pod). Ik begreep in een keer alles. Angst sloeg om in alwetendheid, bijna in arrogantie want ik weet iets wat anderen niet weten en nooit zullen weten, zo voelde het. Alsof mijn leven pas begonnen was na het beleven van deze trip.


Ik ben ervan overtuigd dat dit het beste is wat me ooit is overkomen en ik begrijp nu het begrip verlichting etc. Echter, ik zou het niet meer durven want het was heeeeeeeeeeeel heftig!!! En tevens heel gevaarlijk.

Waarschuwing: Als je van plan bent door te snuiven en een paar dagen in de trip te blijven zorg dat je genoeg eet en drinkt want je hebt geen honger en dorst meer.
Zorg dat er iemand bij is die je tegenhoudt als je bv wilt gaan vliegen (had ik moeten doen ff afkloppen.)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
Somebody in Sweden injected 100 mg of methoxetamine and 400 mg of MDAI ... there were cardiac problems, and the person died."

Read more: http://www.drugs-forum.com/forum/showwi ... z2iMsXM1f3
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#10
polderpassie zei:
Als je te weinig neemt dan heeft het geen fijne meerwaarde.
Als je teveel neemt kun je echt dissociatief raken.
Dat kan erg therapeutisch zijn. Maar ook uitputtend.
Klik om te vergroten...
Dat vind ik ook. Na een of twee avonden MXE heb ik altijd het gevoel dat mijn hersenen rust nodig hebben.

polderpassie zei:
Je kunt uitvinden wat de beste dosering is door ervan uit te gaan dat het gevoel 5 uur aanhoudt.
Als de werking dus na 2 uur minder wordt dan heb je te weinig genomen. Bijnemen tijdens je reisje is niet fijn. Je kunt beter meteen de juiste hoeveelheid nemen anders bereik je het fijne effect niet.
Klik om te vergroten...
Ik vind het juist totaal geen probleem om bij te nemen en heb dat tot nu toe bij iedere trip gedaan.

polderpassie zei:
Ik hoop dat ik sterk genoeg ben om het steeds 3 weken te laten staan. Het put je ook uit en vaker gebruik maken van dit middel zou mijn lijf stuk maken denk ik.
Klik om te vergroten...
Dat gevoel heb ik ook, maar dan meer het gevoel dat het niet goed is voor de hersenen als je echt te vaak gebruikt. Ik merk altijd dat ik mijn zin in zowel MXE als andere drugs flink afgenomen is na een of twee avonden meta.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom is er nog niks bekend over de gezondheidsgevolgen?
Zou daar best wat meer over willen weten , aangezien ik toch met enige regelmaat MXE gebruik .. :confused: Afwachten dan maar.
MXE blijft interessante drugs , een goedje waar ik tot nu toe nog geen tolerantie voor ben gaan opbouwen , en elke keer weer een trip om niet te vergeten is :grin:
Ok.. ben er ook een aantal keer fout op gegaan ivm overdosering (geestelijk) ! Vandaar mijn vraag over de gezondheidsgevolgen ..
K
KratomJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
mxe schijnt tegenwoordig erg moeilijk te krijgen. Is de legale situatie veranderd in NL of is het nog altijd niet verboden?
Weet iemand een betrouwbare verkoper voor goede kwaliteit mxe, pm me svp..
p
patje007Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KratomJunkie zei:
mxe schijnt tegenwoordig erg moeilijk te krijgen. Is de legale situatie veranderd in NL of is het nog altijd niet verboden?
Weet iemand een betrouwbare verkoper voor goede kwaliteit mxe, pm me svp..
Klik om te vergroten...
Buy any chem,aan elkaar ,en 'dotcom'natuurlijk!!
p
patje007Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Skippy zei:
Waarom is er nog niks bekend over de gezondheidsgevolgen?
Zou daar best wat meer over willen weten , aangezien ik toch met enige regelmaat MXE gebruik .. :confused: Afwachten dan maar.
MXE blijft interessante drugs , een goedje waar ik tot nu toe nog geen tolerantie voor ben gaan opbouwen , en elke keer weer een trip om niet te vergeten is :grin:
Ok.. ben er ook een aantal keer fout op gegaan ivm overdosering (geestelijk) ! Vandaar mijn vraag over de gezondheidsgevolgen ..
Klik om te vergroten...
Hi,daar je toch enige ervaring hebt, :wink: kan jij me zeggen of er iets goed mee samen gaat?Speed of extc?Mijn zalig avondje ziat er zo uit:eerst 2bommekes speed,daarna 2cb en of xtc,dansen tot...sluit(haha)GOA,ttrance house, :wink: (no words music!)en dan bij het later thuis komen, :smoke: of n tripke(paddo lsd)maar zou dat ook kunnen met die mxe,zo op de volgende morgend?heb ook al na zo'n nachtje ketamine (500mg in 6 a7 lijnen!)genomen met 'verrassende resultaten' :tearsofjoy: zeg maar haha
p
patje007Lid
01-01-2024, 00:00
#15
patje007 zei:
Skippy zei:
Waarom is er nog niks bekend over de gezondheidsgevolgen?
Zou daar best wat meer over willen weten , aangezien ik toch met enige regelmaat MXE gebruik .. :confused: Afwachten dan maar.
MXE blijft interessante drugs , een goedje waar ik tot nu toe nog geen tolerantie voor ben gaan opbouwen , en elke keer weer een trip om niet te vergeten is :grin:
Ok.. ben er ook een aantal keer fout op gegaan ivm overdosering (geestelijk) ! Vandaar mijn vraag over de gezondheidsgevolgen ..
Klik om te vergroten...
Hi,daar je toch enige ervaring hebt, :wink: kan jij me zeggen of er iets goed mee samen gaat?Speed of extc?Mijn zalig avondje ziat er zo uit:eerst 2bommekes speed,daarna 2cb en of xtc,dansen tot...sluit(haha)GOA,ttrance house, :wink: (no words music!)en dan bij het later thuis komen, :smoke: of n tripke(paddo lsd)maar zou dat ook kunnen met die mxe,zo op de volgende morgend?heb ook al na zo'n nachtje ketamine (500mg in 6 a7 lijnen!)genomen met 'verrassende resultaten' :tearsofjoy: zeg maar haha
Klik om te vergroten...
En zoals met ALLES wat "lekker" is,het is niet was je doet!Maar hoeveel je het doet...so take care!
p
patje007Lid
01-01-2024, 00:00
#16
patje007 zei:
patje007 zei:
Skippy zei:
Waarom is er nog niks bekend over de gezondheidsgevolgen?
Zou daar best wat meer over willen weten , aangezien ik toch met enige regelmaat MXE gebruik .. :confused: Afwachten dan maar.
MXE blijft interessante drugs , een goedje waar ik tot nu toe nog geen tolerantie voor ben gaan opbouwen , en elke keer weer een trip om niet te vergeten is :grin:
Ok.. ben er ook een aantal keer fout op gegaan ivm overdosering (geestelijk) ! Vandaar mijn vraag over de gezondheidsgevolgen ..
Klik om te vergroten...
Hi,daar je toch enige ervaring hebt, :wink: kan jij me zeggen of er iets goed mee samen gaat?Speed of extc?Mijn zalig avondje ziat er zo uit:eerst 2bommekes speed,daarna 2cb en of xtc,dansen tot...sluit(haha)GOA,ttrance house, :wink: (no words music!)en dan bij het later thuis komen, :smoke: of n tripke(paddo lsd)maar zou dat ook kunnen met die mxe,zo op de volgende morgend?heb ook al na zo'n nachtje ketamine (500mg in 6 a7 lijnen!)genomen met 'verrassende resultaten' :tearsofjoy: zeg maar haha
Klik om te vergroten...
En zoals met ALLES wat "lekker" is,het is niet was je doet!Maar hoeveel je het doet...so take care!
Klik om te vergroten...
Haha en net zoals met alkohol,het lekkerst zijn de coctails!!=mijn gedacht he,ik hou van mixen,van alles een beetje,MAAR op zijn tijd,ik ben al f%ckin 45, :rolleyes: ja 'time fly's' maar toch wel 25jaar ervaring,zonder probleem,what so ever :wave: en sommige maanden doe ik niets en sommige maanden elke week,zeeer lange xweekends :hearteyes: ,fun social amusement,love and licht! Daar dienen die dingen tenslotte voor om je leven ,dat niet :kots: sooo great is ,te verrijken!!Inzichten,die je anders maken,beter!Daar gaat het om want iedereen gaat,nie leuk,ooit DOOD..en je inzichten zullen op n moment ALLES zijn wat je hebt..dus zeeer belangrijk. Zie dingen,dimensies,voel je verbonden wat we volgen DNA onderzoek ook ZIJN!!!Er is geen dood,er is enkel het licht en liefde!
n
noxcoasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als het goed is ligt er zometeen thuis een binnegekomen gram MXE op me te wachten. Het is de eerste keer dat ik dit spul ga gebruiken en heb deze thread al goed doorgelezen maar twijfel toch nog over de dosering.

Ik ben normaal erg voorzichtig met iets de eerste keer gebruiken. Heb uitgebreide ervaring met en tolerantie voor verschillende opiaten, m.n. oxycodon.
Ik ben van plan om te beginnen met 10-20 mg te snuiven of 20-30 mg te slikken omdat ik in principe niet heel erg fan van snuiven ben maar wel een snel effect wil ervaring. Daar twijfel ik nog over. Tips nog?
n
noxcoasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb het afgelopen woensdagavond gebruikt. Ik ben begonnen met 25 mg te snuiven verdeeld over 2 lijntjes. Eerste effect kwam na ongeveer 20 min opzetten en bestond uit een wat loom, opiaat achtig gevoel. 20 min. later was dit effect nog iets meer en merkte ik dat mijn ledematen zwaar werden en ik mijn evenwicht wat minder goed kon bewaren. Dat is eigenlijk het enige wat ik ervan merkte. De 2 uren daarna ben ik in bed gaan liggen en voelde ik me alsof ik een paar drankjes op had. Niet echt bijzonder dus. Komt misschien ook doordat mijn dosis nou niet heel heftig was en omdat ik al wat vermoeid was voordat ik het nam.

Enige bijkomende effect is dat ik praktisch de hele nacht wakker heb gelegen. Volgende ochtend was ik behalve wat vermoeid niet brak of had ik geen kater.
Over een paar dagen ga ik een wat hogere dosis nemen (50 mg) en dan ook overdag. Ben benieuwd of ik daar een wat meer tripgevoel van krijg. Voor nu, niet bijzonder omdat ik gewoon erg voorzichtig ben begonnen. More to come! :)
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#19
noxcoaster zei:
Als het goed is ligt er zometeen thuis een binnegekomen gram MXE op me te wachten. Het is de eerste keer dat ik dit spul ga gebruiken en heb deze thread al goed doorgelezen maar twijfel toch nog over de dosering.

Ik ben normaal erg voorzichtig met iets de eerste keer gebruiken. Heb uitgebreide ervaring met en tolerantie voor verschillende opiaten, m.n. oxycodon.
Ik ben van plan om te beginnen met 10-20 mg te snuiven of 20-30 mg te slikken omdat ik in principe niet heel erg fan van snuiven ben maar wel een snel effect wil ervaring. Daar twijfel ik nog over. Tips nog?
Klik om te vergroten...
Als je niet graag snuift, zou ik dat ook zeker niet doen als ik jou was. Voor snuiven duurt het extreem lang voordat het op begint te komen, bij slikken duurt het niet echt langer. Ik raad aan om 30 mg in een glas water of andere (niet alcoholische) drank te doen, even wat schudden zodat het goed op is gelost en dan opdrinken.

noxcoaster zei:
Heb het afgelopen woensdagavond gebruikt. Ik ben begonnen met 25 mg te snuiven verdeeld over 2 lijntjes. Eerste effect kwam na ongeveer 20 min opzetten en bestond uit een wat loom, opiaat achtig gevoel. 20 min. later was dit effect nog iets meer en merkte ik dat mijn ledematen zwaar werden en ik mijn evenwicht wat minder goed kon bewaren. Dat is eigenlijk het enige wat ik ervan merkte. De 2 uren daarna ben ik in bed gaan liggen en voelde ik me alsof ik een paar drankjes op had. Niet echt bijzonder dus. Komt misschien ook doordat mijn dosis nou niet heel heftig was en omdat ik al wat vermoeid was voordat ik het nam.

Enige bijkomende effect is dat ik praktisch de hele nacht wakker heb gelegen. Volgende ochtend was ik behalve wat vermoeid niet brak of had ik geen kater.
Over een paar dagen ga ik een wat hogere dosis nemen (50 mg) en dan ook overdag. Ben benieuwd of ik daar een wat meer tripgevoel van krijg. Voor nu, niet bijzonder omdat ik gewoon erg voorzichtig ben begonnen. More to come! :)
Klik om te vergroten...
25 mg is idd niet echt een hoge dosis. Maar het effect hangt ook heel erg af van de omstandigheden, bij een vergelijkbare dosis krijg ik de ene keer alleen maar een beetje een fijn en ontspannen gevoel, maar de andere keer maak ik een reis door vele dimensies. Als je de dosis maar genoeg opvoert raak je sowieso de weg kwijt, een tripsitter is dan wel aan te raden, al ben je dan vaak toch niet in staat om veel te bewegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."