Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine

Methoxetamine

198 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uiteraard zullen die vendors dat beweren, het zijn tenslotte commerçanten.. En het is niet omdat het onschadelijk voor de blaas zou zijn, dat het ook voor andere organen onschadelijk is (je hersenen, hart,lever).
Cheers :beer:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu iets meer dan een gram opgemaakt in 2 maanden tijd maar merk toch zeker al tolerantie. Wees voorzichtig met gebruik, ik word er alleen nog zo vaag dan dat ik denk dat ik alweer nuchter ben, het echte trippen of in de tv gezogen worden is voor mij wel af waardoor ik het een tijdje links laat liggen. Dit is namelijk het leukste effect :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn ervaring met methoxetamine is uiterst positief. Ik was vroeger altijd al een ketamine fan , maar dit goedje is echt ongelooflijk.

De eerste keer dat ik het nam was het nogal een heftige ervaring aangezien ik de dosering niet kende , ik denk zo'n 60 mg in 1 lijn gesnoven te hebben , maar het was prettig.
Ook veel uiteenlopende ervaringen met methox.

1ste setting ; naar horrors kijken , met andere woorden het genot van bang te zijn , ik genoot echt van elk haar op mijn lichaam dat overeind kwam te staan , toen heb ik van 7 u savonds begonnen en ongeveer 7 lijnen van 40 mg genomen uitgespreid over de hele avond. Wat ook zeer vreemd was dat ik ervan genoot op een ruwe vloer te liggen , met andere woorden ging ik me dus buiten op mijn koer leggen zonder t shirt aan , lekker over het grind heen wrijven , dat voelde echt heerlijk. Hallucinaties zijn altijd vrij mild gebleven en ze vallen niet echt op omdat je kop zodanig wazig staat na zulke doseringen. En wat me ook opviel is dat je echt moet zien wat je doet of je weet niet wat je doet. Als ik in bed lag met het licht uit , voelde ik me alsof ik op een oneffen rotsblok lag , helemaal geplooid , pas als ik het licht aandeed lag ik terug comfortabel.

2de setting ; dosering is hetzelfde als vorige. Ik was zeer gelukkig die dag door allerlei omstandigheden , en ik voelde me compleet relaxed , ik nam mijn eerste dosering en werkt echt opgewekt , toen ben ik diep in de dag door velden gaan wandelen met mijn zaklamp. 3 doseringen later en ik begon met een meditatie , mijn hoofd was leeg en de gevoelens kwamen hard naar boven , het gevoel van gelukzaligheid dat op me afkwam was overweldigend. Toen heb ik de hele avond nog zeer rustig en relaxed en voornamelijk zeer gelukkig ; wat muziek geluisterd , in bed was het hetzelfde verhaal als vorige trip. Ik slaap enkel wel zeer moeilijk in , het effect ebt niet meer weg na zo'n hoge dosering totdat je geslapen hebt. Ik vat de slaap pas na 3 uur zonder etumine te nemen , met etumine val ik na een uurtje als een blok in slaap.
Volgende dag inderdaad geen slecht gevoel , alles normaal.

Ik vind methoxetamine veruit beter dan ketamine , maar langs de andere kant mis ik ketamine ook wel , hier is het vantegenwoordig moeilijk te vinden of je moet al 25 gram willen kopen..
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga ik ook eens bestellen!
Bestellingen gaan goed via die site?
(Indien niet, laat het me dan snel weten want kijk echt wel uit naar mxe!)
C
CuriousGroverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn vendor levert niet meer, is het niet meer verkrijgbaar? En zo ja, waarom niet? Het is toch nog steeds legaal in nl?
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb mijn bestelling nu al een tijdje binnen en ik ga het vandaag proberen ik laat zeker weten hoe het is. ik heb 22 euro betaald voor 1 gr dat valt zeker mee.
A
ArtichokellLid
01-01-2024, 00:00
#7
De aromatische vendor is gestopt met het verkopen van methoxetamine omdat dit tegenwoordig "in strijd is met de wet."
De Nederlandse salamander daarentegen verkoop het nog, maar ik vraag me af voor hoelang nog..
Ik zou niet te lang wachten met inkopen als je er een fan van bent.
p
pattynLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb slechte ervaring met MXE. Eenmaal gebruikt op 30 mg en voelde me alleen raar, licht en ongemakkelijk in mn hoofd. Gewoon wegsmijten de rest dus.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#9
heel lekker spul. Maar effect voelt ook zeer verslavend moet ik zeggen daarom gebruik ik dit de komende 6 maanden niet meer :P maar hallucinaties heb ik niet echt gehad terwijl me 2de keer toch totaal 100mg was over de dag versprijd. Nooit slechte ervaringen mee gehad en geen kater :wink:

@pattyn

Als je je ongemakkelijk voelt bij een drugs moet je het zeker niet weer gaan gebruiken. Dit is een teken van overgevoeligheid.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit van weekend geprobeerd. Kon er niet echt van genieten. Nog nooit keta gehad, maar dit was echt een serieuze mindfuck.
Totaal was 45 mg. Eerste try was 5 mg. voelde het effect al na 10 minuten. toen was het nog wel fijn. Volgende 10 mg na half uur, daarna telkens na een uur. Afterdrip verschikkelijk goor. chemisch bitter en verdoofd gevoel in keel.
Had een beetje het lachgas gevoel, maar dan alsof je er klem in bleef zitten .Heel helder.
Niets van een fijne rush ofzo zoals bij xtc of speed. sigaretten smaakten niet meer, wiet ook niet. Iedere 3 hijsjes smaakten anders.
Deed mij een beetje denken aan moment dat je een bepaald luchtje ruikt dat je helemaal gevoelsmatig terugbrengt naar een bepaald moment in je verleden, maar dan iedere 30 seconden naar een ander moment geslingerd worden. Werd mentaal iedere 30 seconden een ander gevoel en setting in geslingerd. Buiten lopen was ook niet echt fijn. Straat was helemaal scheef en alles was raar. geen gevoel meer in gezicht en handen. Enige fijne moment was toen ik eenmaal thuis weer op de bank ging liggen en mijn ogen dichtdeed dat ik het gevoel had dat ik zweefde. lichte CEV. Alsof je heel dicht langs een muur kijkt en de structuur kunt zien. Niet zo spectaculair als met DMT in ieder geval. Afterglow was op zich ook wel oke. wanneer langzaam het gevoel van je huid terug begint te komen.
Misschien dat ik het ooit nog wel eens een keertje probeer, maar voorlopig laat ik deze even liggen. Zeker niet iets voor op een feestje ofzoiets.
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iemand een idee of dit nog ergens legaal verkocht wordt? Ik had het eens geprobeerd via die "co.uk" site, maar die antwoordt niet.
R
RareuniverseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wordt nog wel verkocht.. DRsmart
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Komt een gram deze kant op. Binnenkort een report!
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#15
sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Klik om te vergroten...

Mmmm, Weet je zeker dat het mexxy was?? Over het algemeen snap je geen ene k#t meer van alles en iedereen.

Je gaat toch, ter ons aller vermaak, wel even een tripreportje in elkaar zetten he?? :mrgreen:
s
sjaak4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
d1g1tal1s zei:
sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Klik om te vergroten...

Mmmm, Weet je zeker dat het mexxy was?? Over het algemeen snap je geen ene k#t meer van alles en iedereen.

Je gaat toch, ter ons aller vermaak, wel even een tripreportje in elkaar zetten he?? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja was mxe. Ben na een paar puntjes lekker met mn ogen dicht in bed gaan liggen. Daar begon de reis. Ging lekker van dimensie naar dimensie, alles was perfect en ik had het gevoel dat de hele wereld klopte. Kreeg het gevoel dat ik continu aan het vallen was. Op een gegeven moment had ik zelfs dat ik alleen nog in mn gedachten was! Nergens meer vaste objecten zeg maar. Na al die ervaringen kon ik gelukkig nog heerlijk slapen!

Ben rond een uur of 8 begonnen met puntjes nemen, rond een uur of 10 was mn gevoel van tijd en ruimte redelijk weg en ben ik in bed gaan liggen en om een uur of 2 's nachts ben ik denk ik in slaap gevallen. Heb geen idee hoeveel ik in totaal genomen heb.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ah, dan heb je het inderdaad goed aangepakt. Ik ben buiten gaan rondlopen, maar door al die prikkels wordt je emotioneel heen en weer gesmeten. Toen ik eenmaal mijn ogen dicht deed had ik gevoel dat ik zweefde in 0 gravity, en boven en onder kon ik met ogen dicht niet meer zeggen. Had visuals, maar die waren niet echt kleurvol en bestonden uit een "textuur" wlke erg dichtbij was.
Achtbaangevoel "vallen" klopt ook helemaal
p
polderpassieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Even bijgekomen van die trip. Besloten dat ik dát nooit meer durf.
Laatste week geexperimenteerd met de dosering.

Het meet best wel nauw om goed effect te krijgen.

Als je te weinig neemt dan heeft het geen fijne meerwaarde.
Als je teveel neemt kun je echt dissociatief raken.
Dat kan erg therapeutisch zijn. Maar ook uitputtend.

Je kunt uitvinden wat de beste dosering is door ervan uit te gaan dat het gevoel 5 uur aanhoudt.
Als de werking dus na 2 uur minder wordt dan heb je te weinig genomen. Bijnemen tijdens je reisje is niet fijn. Je kunt beter meteen de juiste hoeveelheid nemen anders bereik je het fijne effect niet.

De trip neemt je nl door verschillende dimensies, neem je te weinig, mis je wat dimensies.

Ik lees ook dat dissociatieve middelen gebruikt worden in anti-psychotica's.

Nou dat klopt ook wel want je emoties worden eigenlijk ingedamt.
Je voelt heel veel ratio. Daarom kun je ook oplossingen vinden voor je problemen.

Het heeft ook effect op je dromen. Voor mij heeft het echt therapeutische waarde gekregen.
Voor mij heel heilzaam want ik ben iets te overemotioneel en supergevoelig (high sensitive).

Jammer vind ik het dat ik weinig info kan vinden over de effecten op langere termijn en de schade die het mogelijk zou kunnen aanrichten.

Mijn huisarts kan er alleen maar om lachen dus ik zie er geen kwaad in om dit eens per maand te doen, 3 dagen boodschappen in huis halen, vloer eerst goed schoonmaken zodat ik er lekker over kan dweilen.

En na 3 dagen als herboren weer de realiteit in. Ik kan er nu wat beter tegen omdat mijn wereld wat gegroeid is. Ik was en ben vaak beetje depri, leeg etc. Dit maakt het wat draaglijker.

Ik hoop dat ik sterk genoeg ben om het steeds 3 weken te laten staan. Het put je ook uit en vaker gebruik maken van dit middel zou mijn lijf stuk maken denk ik.

Gelukkig volgt de kater vrijwel direct waardoor ik 3 keer nadenk voordat ik het neem.

Ik lees dat jullie 60 euro betalen per gram?
Ik betaal 20 euro per gram.

De hoeveelheid die ik gebruik in zo'n "sessie van 3 dagen" is ongeveer 3/4 gram.
Ik denk dat ik ongeveer 100 mg neem voor 5 uur durende goede reis.

Nadelen; geheugenverlies. Heeft ook zijn voordelen want je vergeet je shit ook. Mischien daarom gebuikt in anti-psychotica. Je voelt geen angst meer etc. Geen emoties meer. Bijna eng!!!! Maar ook heel fijn want soms zit je vast in negatief patroon. Hiermee kun je jezelf daaruit halen. Je krijgt doorgaans geen waanvoorstelingen.
Je denkt verder dan je eigen comfortabele zone waardoor je wereld groeit.

Jammer dat zovelen zich focussen op de negatieve effecten van drugs.
Dit zou echt een wondermiddel kunnen zijn mits goed gebruikt.
Het kan ook heel gevaarlijk zijn mits niet goed gebruikt vergeet dat nooit.
p
polderpassieLid
01-01-2024, 00:00
#19
sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Klik om te vergroten...


sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Klik om te vergroten...


:hearteyes:

Dan hebben wij hetzelfde meegemaakt.

Mijn triprapportje:

Zaterdag 01-06-2013

Ik had een rotdag. De avond ervoor wat methxetamine genomen zonder precies te weten wat het zou gaan doen behalve dat het op ketamine lijkt. Het deed niet zo veel. Steeds nam ik iets erbij maar nooit méér dan 50 mg per keer. Geslapen en zaterdag wou ik niet echt normaal zijn want mijn hoofd voelde vol met leegte.

Dus in de ochtend nam ik weer kleine beetjes zonder heftig effect totdat iets op me insloeg, of eigenlijk werd ik wakker op de keukenvloer en hoorde de buren op de bg (ik op 1 hoog) zo duidelijk praten, ik heb er zeker 4 uur naar liggen luisteren terwijl ik in een foetushouding naast de kattenbak lag met mijn hoofd in de korrels op de grond, stoorde me niet, ik lag lekker.

later ebte het gevoel weer weg. Ik verveelde me weer. Drugs zou de leegte wel weer opvullen dacht ik, niet wetend wat er ging komen.

Ik nam iets meer dan 50 mg. Ik weet niet hoeveel ik nam. 2 uur later weer een flinke lijn en toen begon mijn reis.

Vertellen hoe het voelt is zoiets als aan een blinde uitleggen wat zien is.
Ik kan alleen maar dingen concluderen.

Ik ben een computer met oneindige mogelijkheden. Tijd bestaat niet en ruimte ook niet. Wat is=is. Ik hoef maar iets te willen en het gebeurt, net als je dromen kunt sturen, als je maar weet hoe. Je perceptie van dingen en je zintuigen (waarnemingen) zijn oneindig wb mogelijkheden. GOD dat ben ik zelf. Over een ander kan ik niks bepalen. COntrole over dingen heb ik in zoverre dat ik vertrouwen moet hebben dat alles gebeurt zoals het gebeurt en dat ik met de flow mee moet gaan. Voor de dood ben ik niet meer bang. Problemen die ik had heb ik niet meer. Ik ben gestorven en herboren, geherprogrammeerd. Ik heb dimensies gezien waarvan ik het bestaan niet wist.

Nu begrijp ik dingen beter en vraag ik me niet zoveel meer af en ben ik niet meer zo bang als dat ik ooit was. Doch, ik raad mensen dit niet aan want voor hetzelfde geld denk je dat je kunt vliegen........

Gelukkig was ik een eend en kon ik alleen maar kwaken. Dat was wel grappig, gelukkig kwam ik daar weer uit want is best vreemd, zo'n vreemde eend in je lijf.
:grin:

Het is alsof je een i-pod bent met touch-screen en je kunt gaan waar je wilt door maar te wijzen.

Er was ook een moment dat ik heel bang was en dat ik voelde dat de maden me opaten. Ik heb zelfs de voordeur opengezet omdat mijn katten anders zouden omkomen van de honger. Ik was er echt van overtuigd dat ik doodging maar het was OK. Want het was niet het einde.

Ik kreeg nog een vreselijke lachkick ná een val van 300 kilometer door de ruimte en het kwartje viel zo hard als dat ik landde. Ik was GOD en de baas over mijzelf. Ik had alles in eigen had (zoals die i-pod). Ik begreep in een keer alles. Angst sloeg om in alwetendheid, bijna in arrogantie want ik weet iets wat anderen niet weten en nooit zullen weten, zo voelde het. Alsof mijn leven pas begonnen was na het beleven van deze trip.


Ik ben ervan overtuigd dat dit het beste is wat me ooit is overkomen en ik begrijp nu het begrip verlichting etc. Echter, ik zou het niet meer durven want het was heeeeeeeeeeeel heftig!!! En tevens heel gevaarlijk.

Waarschuwing: Als je van plan bent door te snuiven en een paar dagen in de trip te blijven zorg dat je genoeg eet en drinkt want je hebt geen honger en dorst meer.
Zorg dat er iemand bij is die je tegenhoudt als je bv wilt gaan vliegen (had ik moeten doen ff afkloppen.)
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone

Dit staat nu zeker ook op mijn verlanglijstje! Maar ik wil toch keta eerst proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."