Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beknopte maar goede uitleg, Mayan."
"Zelftester...Als je 100% zeker bent dat je vriend clean was, laat je ouders dan is pisse, mss komen zij ook wel positief uit.. :P"
"2x 2pakjes in de maand ofzo.. maar dan wel gedeeld met vriendin"
"Volgens mij heeft het vorige week bij mij tog een gaatje in me vulling gebrand"
"http://www.psychedelic.be/forum/showthread.php?t=35130 Ivm het verplaatsen van de coffeeshops, is er nog steeds geen akkoord bereikt."
"Van hash word ik meestal gewoon wat rustiger, terwijl wiet dan weet harder "inslaat" en een meer high gevoel veroorzaakt. Misschien vind je het gevoel tussen de 2 te groot en denk je daarom dat je het amper voelt?"
"Enkel bommetjes. Snuif nooit. En nee hoor, heeft niets met para te maken. Ik rook mn joint, en kwartiertje erna begint dit gevoel op te komen(zit er totaaal niet mee in mn hoofd). Ik dacht er ook totaal niet aan dat dit zou terugkomen bij het roken van een joint, het kwam er gewoon. En het voelt echt alsof er een grote krop zit waardoor ik moeilijk kan ademen, het is als het ware "dichtgeslibt". Bedankt al voor de reacties."
"Heb ondertussen terug al enkele keren dex gebruikt. De eerste keer dat ik terug dex nam, leek het alsof mn keel vrijer kwam, leek te komen "openstaan". Heb er voor de rest geen last van gehad. Wel krijg ik terug het verstikkend gevoel als ik de dag erop alcohol drink of een joint rook. Ook krijg ik het als ik op andere tijdstippen(niet na dexgebruik) een joint rook.. Elke keer weer het verstikkend gevoel, het gevoel alsof mn keel wordt toegenepen.. Ik hoop dat ik hierdoor de wiet niet moet afzweren .. Ook heb ik gemerkt dat het gevoel wat licht terugkomt na het gebruik van een bepaalde hoeveeldheid(enkele bommetjes na elkaar, meer dan 3a400mg, 2 dagen doorgaan e.d.). Iemand nog een idee wat dit zou kunnen zijn? Volgende week maar afspraak met dokter. Groetjes"
"Lake zei: Afgelopen weekend 63 uur wakker gebleven van 2 lijntjes.. Klik om te vergroten... wooow zijn er zoveel uren in een weekend :P"
"OFFT: GHB + alcohol, goedzo jongen. Tot op de spoed. ONT: Nog nooit van gehoord."