Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hehe spaceman ^^, dat gaat ook altijd . Maar! Ik heb al eens gehad dat een dokter geheimhouding heeft verbroken bij een vriend van me :/... De dokter heeft het toen gewoon tegen de ouders gezegd omdat: "Het leven van de patiënt in gevaar was, en als hij niets gezegd zou hebben hij misschien medeplichtig aan moord zou geweest zijn." Onzin natuurlijk, maarja zo te zien kunnen ze het toch makkelijk breken. Dat van dat zout zal ik dan maar eens proberen"
"JJJ zei: teeuwen zei: Heeft iemand eigenlijk ooit de pruimmethode probeerd? Ze dus 30 minute op kauwen? Wil wel eens weten of er mensen zijn die vinden dat het werkt? En als het werkt, beter of slechter dan roken? Klik om te vergroten... Het heeft op mij wel effect, maar niet echt sterk, tot nu toe... Ik kauwde dan +- 10 bladeren ongeveer 20 minuten (het is heel smerig). En dat gaf vooral een licht paddo-achtig gevoel, met verminderd kortetermijngeheugen, beetje veranderd gevoel voor ruimte en een dromerig gevoel. Niet echt een uitgesproken lekker gevoel trouwens, meer gewoon raar. Het duurde maar kort, hooguit een halfuur. Maar ik moet het altijd nog eens met een grotere hoeveelheid proberen. Klik om te vergroten... Huhu, het is normaal net zoals bij extracte, hoe meer bladeren hoe meer effect dus, of dat lijkt mij toch zo. Maar als ik het goed lees moet je ook een half uur kauwen en nie t20 min ^^ dus mss ligt daar ook het probleem ?"
"Vraagje, ik heb zelf juist paddo's gekweekt maar ik heb ze iets te laat geoogst, toen ik ze liet drogen is het keukenpapier zwart geworden van de sporen. Zijn deze paddo's nog te eten of zullen ze geen effect meer hebben?"
"en hebben ze dan nog evenveel effect? of moet ik er meer van eten?"
"Wat is nu het beste? Ik bedoel dan, wat levert relatief gezien het meeste paddo's op in jullie ervaring? Ik wil ze gerust alle2 proberen maar als ik zo wat rondkijk en hoor, denk ik dat rogge (doordat je een casinglaag gebruikt) meer oplevert. Jullie mening?"
"Ja ok, maar het is toch zeker niet dat de rogge methode minder opbrengt dan de PF-Tek methode ofwel ^^?"
"sky zei: teeuwen zei: Ja ok, maar het is toch zeker niet dat de rogge methode minder opbrengt dan de PF-Tek methode ofwel ^^? Klik om te vergroten... Ik merk niet echt een verschil. Klik om te vergroten... Ja maar jij werkt dan eigenlijk toch eerder op de rogge methode eh... Want je gebruikt een casinglaag EN verkruimelt het. Ik bedoel gewoon puur de Pf-Tek methode ZONDER casinglaag en gewoon als cakejes te late staan"
"Ik heb mijn mexicaanse kweekset (smartshop) nu 4 keer gesoaked, dus hij is zowat op. Maar nu zat ik zo te denken, ik heb al veel opgezocht en vond dat wanneer je de PF-TEK methode doet, en deze op is, je hem ook buiten kan planten en hij daar soms kan hergroeien. Nu zat ik zo te denken, kan je dit mss ook doen met de kweekset van de smartshop? Het weer is op het moment niet zo goed, maar als ik hem probeer nog iets langer te bewaren aan goede condities, en hem over een half maandje in een bos ergens zou planten, heeft iemand het ooit geprobeerd?"
"De Sjeik zei: Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dat werkt. Wat volgens mij wel mogelijk is, is een stukje mycelium wegsnijden, en dat verder kweken (op agar?), om er vervolgens een nieuw substraat mee te koloniseren. Klik om te vergroten... Ja dat weetk , maar als je goed nadenkt, wat doe je dan? Je pakt een beetje van de cultuur en je laat hem terug groeien op voedingsbodem. Maar als je hem helemaal zou planten en je bemest hem goed, en zorgt voor goede grond, dan doe je feitelijk juist hetzelfde he, maar dan in het groot..."
"Weet iemand een goede site waar je efedrine kan kopen? Of ECA-stacks mag ook? Want ik vind wel zo een paar sites, maar echt betrouwbaar lijken ze mij niet. Of mss iemand die er nog heeft en verkoopt?"