Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
106 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paradox zei:
Werd er zeer relaxed van, algemeen gevoel van tevredenheid en lopen ging makkelijker.
Wel kreeg ik een kater daarna van 1,5 dag ofzo, ff serotonine tekort hehe
Klik om te vergroten...


Damn, weer een voorbeeld van tegengestelde verhalen.
Iedereen loopt te verkondigen dat het 'speedy' is en dat men geen kater heeft.

Nu vertel jij me weer het tegenover gestelde! :P


Heb zelf ook 4-FMP kunnen regelen.. ben het van plan deze maand te doen op een verjaardag waar iedereen aan de MDMA gaat.

Ik wil is iets anders, maar er wel vanuit kunnen gaan dat ik niet TE speedy wordt, en op hetzelfde niveau blijf als de rest.


Mensen ervaringen met het gebruik op feesten én thuis!
Wat is het verschil? Wat is lekkerder?

Wat raden jullie als hoeveelheid aan? Heb poedervorm!

Cheers!
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb 4fmp ervaring thuis en op festival. Beide relaxed, dus eigenlijk maakt het niet uit waar je het gebruikt. Stiekem toch vind ik het thuis (alleen) het prettigste , maar dat komt misschien ook omdat mn vrienden geen drugs gebruiken , en zich er een beetje voor afschuwen (maar wel alcohol zuipen bij het leven op festivals...)
Ik weeg 86 kg, en neem gemiddeld een dosis zon 180 mg.
Ik had totaal geen kater/dip de volgende dag(en).

edit: slapen gaat lastig/niet, enige 'nadeel' vind ik
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Kan er iemand mij vertellen of 4-FMP ook zo'n invloed heeft op hoe je muziek ervaart? Bij MDMA vind ik dat helemaal geweldig, dat gevoel die muziek helemaal doordringt.. Is dat bij 4-FMP ook? Of is het in mindere mate of gewoon helemaal niet?
Klik om te vergroten...
Bij mij in mindere mate in vergelijking met MDMA, maar de muziek klinkt nog steeds goddelijk mooi. :hearteyes:
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vond 4-fmp leuk! Warm gevoel, tevredenheid, het gevoel dat je op rolschaatsen loopt (bewegen gaat vloeiender) en een lang aanhoudende paal in je broek*

* Niet altijd handig
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paradox zei:
Ik vond 4-fmp leuk! Warm gevoel, tevredenheid, het gevoel dat je op rolschaatsen loopt (bewegen gaat vloeiender) en een lang aanhoudende paal in je broek*

* Niet altijd handig
Klik om te vergroten...

Pardon ? :tearsofjoy:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toch kan een blauw wiebertje met 4fmp geen kwaad doen mij :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het ook gedaan maar ik vond het niet zoooo de moeite. (Zowiezo is het minder vet dan MDMA.)

Wel blij en actief enzo, maar niet zoveel meer dan dat. Bepaald niet het gevoel van 'n dikke lijn pep met wat MDMA erbij. Ik ga binnen een 2-tal maanden nog eens kijken voor 'n gram 4-FMP en m'n doseringen niet laten maken door iemand die helemaal waus is, dat zal misschien helpen. Ook 'n aardig deel ervan tegen de grond gekletst. :(
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laatst geprobeerd op een psytrance-feestje. Was erg lijp. Veel energie en erg sociaal. Dansen als een malle. Vooral een drug die heel "lichamelijk" voelt (het blijft een amfetamine). Niet zo intens als MDMA maarrr je hebt dan ook geen last van een emo-dip naderhand én de inslag en de uitwerking is veel geleidelijker vergeleken met het reeds bekende snoepgoed. Zeker voor herhaling vatbaar!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heerlijke drugs :hearteyes:
Fit, vrolijk en even alles om je heen kunnen vergeten maar niet te sterk.

Nog meer 4 fmp fanaten?
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, ik vind het ook prettig spul. De euforische rush had wat intenser gemogen, en vooral langer mogen aanhouden, maar een groot voordeel is dat ik er vrij goed op kan slapen. Dat houdt in dat ik vrij snel in slaap val na er een nachtje op normale hoeveelheden (2 x 100 mg) op doorgetrokken te hebben.. als ik het inneem en een uurtje later te bed ga, gaat het natuurlijk niet werken, maar dat is het idee ook niet. Ook heb ik nooit last van een emotionele kater, integendeel.

Heb al maanden een nieuwe batch van 2 gram liggen die ik, hopelijk, met oud & nieuw eens ga proberen. Deze is een stuk 'vochtiger' dan de voorgaande batch, ook ruikt deze wat anders en is de kleur eerder grijzig van aard dan gebroken wit. Komt wel bij dezelfde supplier vandaan, dus ik verwacht niet echt moeilijkheden.
P
PixelJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Heerlijke drugs :hearteyes:
Fit, vrolijk en even alles om je heen kunnen vergeten maar niet te sterk.

Nog meer 4 fmp fanaten?
Klik om te vergroten...

Ik heb het op oud en nieuw geprobeerd en vond het super, niet tijdens het vuurwerk hoor, gewoon in een disco, was echt super gezellig! Ik voelde mezelf echt heel relaxt, lekker dansen, veeeel energie, en gezellig praten met vrienden. Ik wilde ook iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, haha!! Ik had overigens de N-Eye-Zzz, ik had rond 00:30 de eerste genomen, ik had eerst wat geblowd maar dat werkte redelijk snel uit "ineens", rond 1:00 voelde ik me "nuchter", toen pakte ik de tweede en toen ging het heel snel berg opwaards, het was echt heeeel super.

3 uurtjes geslapen maar dat boeide niet want ik had echt nog energie genoeg!

Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer :wave: :wink:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neuro zei:
Laatst geprobeerd op een psytrance-feestje. Was erg lijp. Veel energie en erg sociaal. Dansen als een malle. Vooral een drug die heel "lichamelijk" voelt (het blijft een amfetamine). Niet zo intens als MDMA maarrr je hebt dan ook geen last van een emo-dip naderhand én de inslag en de uitwerking is veel geleidelijker vergeleken met het reeds bekende snoepgoed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Klik om te vergroten...

Samen met neuro en nog een andere held voor het eerst 4-fmp genomen. Euforische rush, alsof je ineens een praatkick hebt na veelteveel koffie :grin: Energie voor 10 en vrolijkheid alom. Geen alles overheersend orgasmisch gevoel maar een milde versie ervan. Vond het alsof je weinig mdma op hebt en wel een klein beetje speed (is me verteld, zelf nog nooit gehad). Kauw wel met mijn kaken maar dat is omdat ik denk ik ietsje teveel had gehad. (130mg ongeveer en4 uur later nog wat). Had een kopje paddothee op toen we naar het psytrance feest gingen, alleen was het een wat slappe dosis. Verveelde me op een of andere manier met 4fmp. Visueel vervelen bedoel ik dan. Volgende keer acid erbij, al moet ik dat goed timen. Dat is voor mij de LSD 4-5 uur eerder innemen dan de 4fmp. Waarom? Omdat ik toen ik half 8 in de ochtend kruipend thuiskwam ik tot 10 uur ontzettend heb gezweet. Koortsig zweet. Hele nare gedachten ook, gewoon omdat je wil slapen maar je lichaam moeite heeft met een middel dat lastig wordt als het begint uit te werken.

Wat mij betreft:

Voordelen:
- energie om de hele nacht te dansen
- Je ziet er niet als een complete mongool uit met strakke kaken enzo.
- GEEN DIP de dagen erna. Ik blijk best gevoelig voor dips te zijn met MDMA en hier geen centje pijn.
- Je kunt nog normaal met mensen praten. Ik sprak met jongens en meisjes die niet doorhadden dat ik iets anders had dan bier:P

Nadelen:
- Verrot gehemelte
- en twee drie dagen pijn in je kaken.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#13
PixelJunkie zei:
Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk :wink:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog een voordeel:
Combineert perfect met 2C'tjes, ja ook voor het uitgaan.
Met name met 2C-I (vergelijkbare duur).


Fijn spul ja (Y) En goed aan te komen :) when necessary.
P
PixelJunkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wonderland zei:
PixelJunkie zei:
Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk :wink:
Klik om te vergroten...

Dank voor het advies, ik dronk sowieso niet vaak, wilde het gebruik beperken tot een paar keer per jaar, dit kan geen kwaad verwacht ik?

Ik wilde alleen suggereren dat ik alcohol niet meer
nodig vind, hiervan blijf je vele malen 'helderder'!
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

Anon zei:
Voor een losse gram vind ik 50 echt te veel..

35 imo.
Klik om te vergroten...
JEetje, hier is 't niet meer dan 25-27,50.
c
craktesiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik merk weinig van 4 fmpikheb een keer halfgrammetje weg gesnoven alen ging niet zo hard en over de prijs :Pik betaalde20 de gram
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
2C-Em zei:
Nog een voordeel:
Combineert perfect met 2C'tjes, ja ook voor het uitgaan.
Met name met 2C-I (vergelijkbare duur).
Klik om te vergroten...

Kun je wat nader ingaan op de combi 4-FMP / 2C-I? :)

De reden dat ik dat vraag is dat deze specifieke combi er eentje is die wellicht in de nabije toekomst werkelijkheid wordt. Ik moet erbij zeggen dat mijn ervaring met hallucinogene middelen zich tot op heden beperkt tot enkele paddo-sessies. Het is dan ook zo dat ik de 2C-I eerst eens aan een test ga onderwerpen zonder daar andere middelen bij te gebruiken, in het kader van 'de kat uit de boom kijken'. Ik heb echter wel vaker gelezen dat het gebruik van stimulantia in combinatie met hallucinogenen géén al te geliefde combi is (hoewel dit uiteraard per persoon verschilt) omdat dit de kans op een 'gejaagde' trip vergroot. Het is overigens wel zo dat ik, zeker in het geval van 4-FMP, geen gejaagdheid ervaar, maar eerder een energieke staat van relaxedheid. Geestelijk is het naar mijn mening vrij 'mellow' spul, maar wel op een prettige manier. Hoe dan ook, lijkt me wel vet als je een klein verslagje van deze combi geeft!
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had je me mail nou nog gehad over me ervaring met 4FMP? :confused:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik betaal slechts 12,50 de gram :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."