#1
Paradox zei:Werd er zeer relaxed van, algemeen gevoel van tevredenheid en lopen ging makkelijker.
Wel kreeg ik een kater daarna van 1,5 dag ofzo, ff serotonine tekort hehe
Damn, weer een voorbeeld van tegengestelde verhalen.
Iedereen loopt te verkondigen dat het 'speedy' is en dat men geen kater heeft.
Nu vertel jij me weer het tegenover gestelde! :P
Heb zelf ook 4-FMP kunnen regelen.. ben het van plan deze maand te doen op een verjaardag waar iedereen aan de MDMA gaat.
Ik wil is iets anders, maar er wel vanuit kunnen gaan dat ik niet TE speedy wordt, en op hetzelfde niveau blijf als de rest.
Mensen ervaringen met het gebruik op feesten én thuis!
Wat is het verschil? Wat is lekkerder?
Wat raden jullie als hoeveelheid aan? Heb poedervorm!
Cheers!