Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik bezoek dit forum geregeld en lees dan alleen wat topics door, maar zit nu met een vraag die ik niet kan vinden Bij de drugs wat ik heb geprobeerd heb ik nooit echt een super ervaring gehad, vooral niet bij weed en paddo's. Waarschijnlijk komt dit omdat ik niet zo super in me vel zit, en diep over dingen kan nadenken. Met de genoemde drugs kom ik nog slechter in me vel te zitten. Paddo's vind ik eigenlijk te ver gaan kwa werking. Ik heb kratom trouwens geprobeerd, werking is best OK, maar het is vies, en krijg er soms giga maagpijn van. het is ook best redelijk duur. vraag: Ik zoek een drugs wat je een euforisch gevoel geeft, maar ook luchtig is zeg maar, gewoon happy feeling met niet echt te veel visuals, maar gewoon nuchter en euforisch voelen . Hebben jullie tips ? Cheers!"
"ik vind Grolsch Kanon toch wel da bomb, zeer lekker! En Guiness op nummer 2"
"hoe oud is je plantje Mastadox. Hij ziet er lekker vol uit. Salvia plantje schijnt nog voller te worden als je hem topt. Mn plantje is nog erg klein, en dus niet fotogeniek."
"Petrovic zei: Oom Klaas zei: Petrovic zei: Dat is het zeker. Aan 50mg heb je een lekkere boost, en met 100mg ga je behoorlijk hard. Klik om te vergroten... Huh, is 't zo potent dan. Dan is 't wel interessant om eens wat te testen Is 't ook zo net als met caffeine bijvoorbeeld dat een hogere dosis snel leid tot bonkend hoofd enzo? Klik om te vergroten... Zo heb ik het niet evaren. het zorgt er voornamelijk voor dat er adrenaline wordt gereleased, een beetje ephedra achtig omschijven mensen het. Ik vond het een lekkere speedy rush geven. Klik om te vergroten... Interessant! kan je wel een beetje normaal slapen na de rush? De dosis die je opgeeft, is dat voor oraal gebruik? Kan je het ook nasaal gebruiken zonder dat je neus in brand vliegt van de pijn ?"
"Ik heb alle pagina's van dit topic doorgenomen , maar nog niet duidelijk antwoord gekregen op de vraag of het te combineren is met alcohol, dus zeg maar 7-8 biertjes over een hele avond. ben benieuwd."
"Merk je er lichamelijk nog wat negatieve effecten van, bijv maagkramp, misselijk etc. ? En zou je er 'bad' op kunnen gaan ondanks je je aan de juiste dosering houd (100 - tot 200 mg)? cheers."
"Gistermiddag wat 4fmp in poedervorm (98.7 % puurheid volgens leverancier) ingenomen d.m.v. bommetje/capsules Ik heb alleen ervaring met weed/paddo's dus vond het wel (erg) spannend hoe ik zou reageren op 4fmp. Ik heb een jaar geen drugs gebruikt. Ik heb het daarom gewoon eerst thuis geprobeerd. Eerst 10 mg genomen in een bommetje om te kijken of ik er niet overgevoelig voor ben. Ik voelde na een uurtje niks vreemd dus daarna een capsule ingenomen met 80 mg. Na een kwartiertje voelde ik een hele lichte euforische rush, wat tintelingen in me de hoofd en benen, zeer aangenaam kan ik wel zeggen, vooral die tintelingen! Toch was ik wel beetje bang voor het onbekende wat nog komen zal, maar achteraf vond ik het effect erg meevallen (wat ik OK vond). Ik besloot me ex vriendin te bellen, we zijn nog goede vrienden , ze was bezig in haar vaders moes/recreatietuintje in een relaxte groene omgeving. Ik ben er heen gefietst, ik voelde me op de fiets vrij normaal (iets scherper dan normaal), maar had niet het idee dat ik extra energie had ofzo. Eenmaal in de tuin, stoeltje gepakt en nog een capsule van 80 mg ingenomen (inmiddels 170mg in me lichaam). De tintelingen werden snel al iets sterker, ook werd ik wat prateriger. Ik heb de hele middag op de stoel gezeten, naar boompjes/plantje en omgeving gekeken en gepraat, dat was erg relaxed. Geen behoefte gehad om dingen te doen wat energie kost. Eind van de middag naar huis gegaan, me hongergevoel bleef uit door de 4fmp. Toch maar wat gaan eten rond 20:00 Mijn hartslag was gewoon de hele dag OK, ik had alleen een droge mond. Verder wat grotere pupillen dan normaal. Maar m'n ex had niks in de gaten gehad. De rush heeft zo'n 6 uur geduurd. Ik heb wel geslapen, veel lichter dan normaal, toch voel ik me ik nu de volgende dag helemaal fris, uitgeslapen en helemaal normaal. Voor herhaling vatbaar dus Het is een toegankelijk drugje voor mensen met weinig drugservaring zoals ik , het is absoluut geen heftig spul. Ik ben wel bewust onder de 200mg gebleven. Vraagje, het lijkt me niet verstandig vanwege RC status om dit elke week te doen (zou ik ook niet willen denk ik), wat zal een beetje acceptabele gezonde tussenpoos zijn voor je lichaam om te gebruiken? 1x per maand misschien?"
"hoe slecht kan dit spul voor je lichaam zijn vraag ik me af (bij doseringer lager dan 200mg), en dat bij maandelijks gebruik ofzo. Ik heb geen zin dat bijv. m'n zaad niet meer werkt over 10 jaar, begrijp je."
"Mijn ouder zijn ook streng. Ik loog vroeger daarom over alles om een zo goed mogelijk antwoord te geven, om zo niet om me flikker te krijgen. Ik zal je vertellen, wees gewoon jezelf en probeer niet te liegen. Als je ouders het niet accepteren dat je af en toe blowt, so be it, uitleggen waarom je blowt en verder schijt aan hebben. Het is moeilijk, maar wel het beste voor JEZELF. cheers..."
"ik las ergens dat als je onder invloed bent van MDMA , en al in negatieve mooth zat, je tijdens de trip nog dieper in een negatieve gedachtenspiraal komt. Klopt dat? Albino, welke pep bedoel je dan precies?"