Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Immo zei: Je kan altijd nog porno ster worden. Klik om te vergroten... Op HBO/VWO, makkelijk."
"SchilDpadDo zei: Later ook een die constant van de brug zou springen als ze een beetje negatieviteit had. Kijk, als vriend troost ik haar dan , maar uiteindelijk denk je ook constant , ja kom hier, ik duw je wel . Ach, ik kan het hier prima met mezelf vinden. Klik om te vergroten..."
"Nou eh.. fijn dat je een fijn leven hebt nu.. laat je 'ex' dit maar niet lezen dan. verder lijk je me niet echt een verantwoordelijk persoon, maar goed."
"Misschien is t al uit.."
"Drientje zei: Veel meisjes zijn nog erg preuts opgevoed en dus zul je moeten leren wat we nou echt bedoelen als we iets zegggn. Klik om te vergroten... Ja of to the point komen"
"Ware liefde? Dat zou iedereen moeten ervaren, en niet per se in de vorm van een relatie als in man-vrouw, man-man, vrouw-vrouw ofzo, maar oprechte onvoorwaardelijke liefde vooral voor jezelf en de medemens"
"Ik vond 4-fmp leuk! Warm gevoel, tevredenheid, het gevoel dat je op rolschaatsen loopt (bewegen gaat vloeiender) en een lang aanhoudende paal in je broek* * Niet altijd handig"
"Re: LSD of PADO'S Andrew zei: gNuxx zei: ZOIETS DOMS HEB IK ECHT NOG NOOIT GEHOORD!!!! (in mijn ogen dan) Klik om te vergroten... Kan jij horen met je ogen? Klik om te vergroten... Ja met paddo's kon ik dat trouwens wel :P"
"Haha mensen stop hier toch mee Ga gewoon andere tripreports lezen dan"
"Wat een steeeeereotypes zeg! - Ik, man, ben soms ook wel onzeker en reageer soms ook wel emotioneel ipv logisch - Mijn empathisch vermogen is verre van belabberd - Ik denk ook teveel - Ik hou niet van voetbal of sport in het algemeen - De wc-bril laat ik omhoog maar ik ken geen vrouw die dit erg vind - Mijn vriendin zegt/vind niet dat ze te dik of lelijk is, want zij voelt zich prima met haar lichaam - Ik ben geen klootzak - Ik luister heel goed hey, misschien ben ik wel een mens!"