Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP

4-FMP

615 antwoorden
103 weergaven
18-5-2026
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
rallie zei:
Wat n hoop interessante info is hier te vinden zeg over 4-FMP :sunglasses:

Ik heb die ingredienten lijst van die N-Eye-Zzz is wat beter bestudeerd maar volgens mij hebben ze dat gewoon gekopieerd van een of ander vaag New-Age kruidenmengsel om te verdoezelen dat er 4-FMP in zit (als dat echt zo is..)

Ayurveda is volgens Wikipedia een hindoeïstische gezondheidsleer uit India :tearsofjoy:
Het zijn allemaal kruiden die gebruikt worden in de Ayurvedische geneeskunde, In de Ayurveda werkt men met enkelvoudige kruiden of een combinatie van meerdere kruiden. Het aantal verschillende kruiden kan oplopen tot 40.
In Ayurvedische kruidencombinaties gaat het om de totale werking van de combinatie van kruiden.
Maar die kruiden(combinaties) zijn meer tegen lichamelijke klachten dan dat je er echt van uit je bol zou gaan haha dus ik weet niet wat nou de waarheid is.. wie wel?
:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Nou goed er stond ook dat het een Ayurvedisch power blend (kracht mengsel) was.
Dus dat verklaard waarschijnlijk de krachtige combinatie van verschillende kruiden. Wat dan wel weer raar is dat het lichamelijke klachten moet tegen gaan ja. Ik kan het niet echt meer plaatsen nu LOL.

Maar goed we zullen merken wat het word. 29 November trouwens Mexicaantjes (Paddo's), dit wordt mijn eerste keer en dat is natuurlijk net voor het verbod :grin:. Ook worden er binnenkort sporen geplant van een ander soort. :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, ik was eerst wat sceptisch over dit stofje, gezien de nogal naar speed neigende werking.
Maar nu ik de verhalen zo lees moet ik dat beeld misschien toch maar even bijstellen.
Vooral de omschrijving dat het "minder aggressief" is dan speed klinkt goed... dat het iets subtieler is vind ik een erg goede eigenschap! :grin:
Half december krijg ik waarschijnlijk een sampletje 4-fluor, al bevalt het denk ik dat ik misschien een grammetje of 2 in ga slaan.

Hoe staat het overigens met de "legale" positie hiervan op dit moment?
Ik las hier al dat er wat websites zijn waarop het aangeboden wordt, ik vraag me overigens wel af in hoeverre dit betrouwbaar is, maargoed...

We zien wel, eerst even m'n sampje afwachten/uittesten. :wink:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Super lekker spul voor op een feestje zoals hier al is gezegd. Het geeft inderdaad een wat speedy MDMA-rush, erg lekker gevoel.
Ik vind het gevoel ook zeker niet veel milder dan speed of MDMA, maar je bent wel in staat om normaal te doen. het is tegen het randje aan van de hele tijd zeggen hoe mooi je alles vindt zoals bij MDMA.

Je moet wel oppassen dat je niet te veel neemt, ik nam de eerste keer 200 mg tegelijk en had het snikheet, 40 graden lichaamstemperatuur en erg veel last van mijn hart.
120 mg nemen en na 3 uurtjes bijdoseren is precies goed :)

En jammer dat het echte gevoel maar 3 uurtjes doet. De tijd erna is het inderdaad een slap aftreksel van speed.
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#4
getest, wel leuk spul.
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb aan de smartshopeigenaar waar ik mijn neyezz heb gekocht eens gevraagd wat erin zat, hij dat het geheime product er niet op vermeld staat (opzich ook niet zo gek).
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ga het dit weekend even testen op een feest, ben benieuwd :)
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb nu sinds een paar weken een paar keer ervaring opgedaan met dit spulletje. Ben er erg positief over!

De eerste keer heb ik n capje van 120 mg genomen, in mn eentje. Na ongeveer 40 minuten begon ik me subtiel wat anders te voelen. Wat meer energie in de benen, lichtjes in het hoofd. Het gevoel bouwde vervolgens in dik een half uur op naar de top die toch wel 2,5 uur aanhield. Zoals meer mensen hier hebben gezegd is het een soort combinatie tussen speed en mdma. Met als voordeel dat het in vergelijking met die twee stofjes vrijwel geen kater oplevert de dag erna.

Het is erg chill spull en het voelt toch echt wel een beetje aan als wegspacen op mdma. Muziek klinkt beter, je kan er heerlijke praatkicks van krijgen, je voelt je licht in je hoofd, en hebt meer nog dan bij xtc daadwerkelijk van die fysieke rushes/rillingen door je hele lichaam :sunglasses: Na de eerste keer heb ik het nog 3 x met vrienden gedaan en die setting was erg leuk! Zij waren er ook erg enthousiast over, een aantal vond het voor een feest zelfs relaxter dan xtc omdat je hierbij toch meer bij de realiteit bent en er gewoon nuchter uitziet. Kaakspieren doen ook niet raar enzo, vrijwel geen grotere pupillen.

Advies qua begindosis is wat mij betreft 150 mg, dan voel je 'm wel lekker :) Evt 3 uur later nog 100 of 150 mg erbij nemen. Persoonlijk heb ik wel erg veel moeite met slapen erna. Toen 't na een uurtje of 4 was redelijk was uitgewerkt had ik toch nog heel veel energy. Je voelt dat je lichaam moe is en zou moeten slapen, maar je hebt nog wel veel energy in je benen en in slaap komen bleek lastig. Ook mijn vrienden hadden dit. Het spul kan ook n beetje op je maag gaan werken in de zin van dat je er lichte oprispingen van krijgt. Bij xtc heb ik hier normaal gesproken geen last van. Ook krijg je er gegarandeerd een droge bek van (t/m de dag erna) en had ik soms nog last van lichte keelpijn en groene rochels. Heb meerdere keren gemerkt dat t de dag erna erg negatief werkte op mijn eetlust, kreeg vrijwel geen hap door mn keel, o.a. doordat deze erg droog aanvoelde. Desondanks is t vergeleken met xtc en speed redelijk katerloos en wegen de voordelen mijns inziens heel erg goed op tegen de nadelen die ik zojuist heb genoemd.

Dosissen boven de 300 mg per nacht kan ik afraden, sowieso kom je dan heel erg lastig in slaap (ik althans wel) en je hebt dan toch wel een redelijke brakheid. Schadelijkheid is nog weinig over bekend, maar zal wel samenvallen met die van gewone amfetamine. Iig trekt het niet je serotonine leeg zoals bij mdma, al merk je wel dat het licht op je serotonine werkt qua effect :sunglasses:

Overigens is het hemels om te combineren met wat GHB! Beste om daarvan wat te nemen als de piek net wat minder wordt. Van de 4-FMP zelf kan je al behoorlijk geil worden, maar met GHB erbij krijgt dat nog een flinke boost erbij! (Voor Hemi: you definitely should try! :wink:) Vond de combi nog beter aanvoelen dat het gevoel van alleen mdma! Al met al is het een erg interessant stofje en had ik me er vooraf minder bij voorgesteld. Uiteindelijk geheel onterecht :wink: Try it and you know it! :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
van het weekend geprobeerd, prettig spul inderdaad, vooral in combi met keta ga je lekker
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel grappig dat de menigen verdeelt zijn, voor diegene die er niets aan vinden ... jammer voor jullie.
Voor diegene die het wel top vinden .... mazzel voor jullie.
Mijn menig is dat de 4FMP een goed zuiver produkt is, voor mij is de MDMA tijd voorbij.
4FMP brengt me weer terug naar vroeguuhhhhhh ...

1iemand zei tegen me: Dit is gewone amfetamine, die niet werkt. Tsja ... jij snapt er niets van.
Neem nog een bakkie 'thee'....

:hearteyes:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog even een vraagje waar nog niet heel uitgebreid antwoord op gegeven is: er wordt hier zo nu en dan de link met MDMA getrokken bij 4-fluor, maar leegt 4-fluor je 'serotoninedepots' ook?
Als in: dat je je serotonine weer 3 maanden moet gaan bijvullen na gebruik?
Ik stel deze vraag, omdat ik benieuwt ben of je 4-fluor kunt 'afwisselen' met MDMA (in een tijdsbestrek van bijv. om de 2 maanden) zonder dat het elkaar beïnvloed.
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er komt bij gebruik van 4fmp wel serotine vrij maar minder als bij mdma.

gr
r
rallieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pak Suiker zei:
Nog even een vraagje waar nog niet heel uitgebreid antwoord op gegeven is: er wordt hier zo nu en dan de link met MDMA getrokken bij 4-fluor, maar leegt 4-fluor je 'serotoninedepots' ook?
Als in: dat je je serotonine weer 3 maanden moet gaan bijvullen na gebruik?
Ik stel deze vraag, omdat ik benieuwt ben of je 4-fluor kunt 'afwisselen' met MDMA (in een tijdsbestrek van bijv. om de 2 maanden) zonder dat het elkaar beïnvloed.
Klik om te vergroten...

Mijn eigen ervaring is dat het elkaar niet echt beïnvloed.
Ik heb een heerlijke 4FMP ervaring gehad vorige week woensdag.. en afgelopen weekend voelde ik echt niet minder van de genuttigde mdma kristallen hoor:wink:

Helaas voelde ik de brakheid de dag na de kristallen wel, en die blijft bij de 4FMP toch redelijk achterwege bij mij (mits je geslapen hebt natuurlijk)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb vanavond rond 1uur met een vriend van me 190mg genomen. Het is idd echt een heeeerlijk spulletje. Zeker een grote aanrader. Echt heerlijk is het. Mdma gevoel maar net iets anders, vaag maar tergelijkertijd toch ook heerlijk helder in je hoofd. Helemaal rustig. Muziek is geweldig. Echt voor herhaling vatbaar!!
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Methylone was ooit ook legaal..

Gewoon niet om bronnen vragen, wie zoekt zal vinden..
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tis inderdaad gewoon nog steeds te krijgen, zal waarschijnlijk net zo'n rush op zijn als bij Methylone destijds, zodra er een verbod op komt.

Maar we zullen zien natuurlijk...... :grin: Hopelijk blijft het nog even zo.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ehm...nee.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
youperdepoep zei:
Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet... :wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Het effect van 4fmp is echt niet te vergelijken met pep of mdma! De rush is echt totaal anders!
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik kreeg dit mailtje terug

Yes, we have 4-FMP in stock. Thank you. Best Regards,


:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#19
honingolie zei:
Het feit dat je vriendjes er veel harder op gingen dan jij zegt genoeg over een foute dosering..

@Plimu 4-fluor wil je niet snuiven, en 100mg is dan uberhaupt teveel van het goede :wink:
Klik om te vergroten...

Het feit dat wij veel harder gingen dan zij ( ja ik ben er 1 van) was NIET te wijten aan een foute dosering. Mogelijk is deze 'vervuild' geraakt met 2cb. Komt neer op 2x normale caps a 80mg p/s. En 1 cap met een sterker goedje (wellicht 2cb).

Het effect was veeeeel sterker dan 4fmp. Voor mij beter dan MDMA. Energiek, erg love gevoel, intens muziek (echt intens), slecht geheugen :rolleyes: en veel buiten adem?. Een vage blur voor iemands ogen zien, zelf ook vaag zijn, beetje sprookjes achtig. Dit effect krijg je niet van veel 4fmp. Een test zou uitwijzen wat er daadwerkelijk inzit. Een 4fmp + 2cb combi lijkt echt extreeem veel op wat wij hebben meegemaakt.

Niets is zeker, maar dit was wel de mooiste drugs ervaring die ik heb gehad :tearsofjoy: (en dat wel door een fout, geldt helaas niet voor iedereen)
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb dit van het weekend getest ongeveer 200mg echt heerlijk spul. De beschrijving van Spor op pagina 1 is een hele goede omschrijving.

Maar dit lijkt verder niet op methylone

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."