Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLijst Ia Nieuw wetsvoorstel

Lijst Ia Nieuw wetsvoorstel

106 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet alleen hij. ( uit de politiek)
Eén groot gedeelte van het kabinet eveneens.
En misschien zelfs wel zwaarder nog, dan deze.
Maar waar wij nu het grootste nadeel van ondervinden, is deze clown.....
Wat er straks nog zal blijken om eveneens een wanproduct te zijn, dat gaat aan de orde komen, als over enkele maanden de rekening van alle verstrekte leningen terugbetaald moet gaan worden.
Want er ontstaat nu, een verhoging van de staatsschuld. En niet zo'n beetje óók.
En dan gaat er weer de bezuinigingsgeest uit de fles worden gelaten!
Heere Jezus erbij gehaald, of niet.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wellicht dat dan is wat meer softdrugs legalisatie van de grond komt. Handige manier om extra geld in het laadje te krijgen met belaste opbrengsten van de productie daarvan.
L
LiefhebbertLid
01-01-2024, 00:00
#3
@8️⃣6️⃣
Dan had ik het toch goed, toen ik vanmorgen de telegraaf las over het wetsvoorstel en ze hadden het over drie groepen dacht meer ik aan amfetamines, canabinoides en cathinones.
Niets aan de hand dus
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer, ik hoop wel dat het anders gaat. Als bepaalde partijen voor legaliseren van XTC zijn (bijv. Groen LInks, D66, FVD en ook Partij voor de Dieren dan zit je toch wel op 56 zetels, de PvdA is een beetje onduidelijk alleen die krijg je toch wel mee, dat zijn er dan al 75! Jammer dat die partijen nooit met elkaar samen zullen werken, alleen bij een beetje stemming zou het toch wel eens goed kunnen vallen.

M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
en 6apb?
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Grapperhaus is zelf wereldvreemd.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jmths zei:
Ketamine heeft een Fenethylamine basisstructuur maar valt niet onder de Fenethylamine analoogwet van Grapperhaus vanwege de Cyclohexaan (/6 hoekige) ring die aan de Fenethylamine molecuulstructuur hangt.
Klik om te vergroten...
Ik doelde inderdaad op arylcylohexylamines
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jmths zei:
Minister Grapperhaus: “Achter designerdrugs zit een keiharde wereld waarin mensen worden geïntimideerd en bedreigd, waarin onze woonwijken en ons milieu ernstig in gevaar worden gebracht en zware criminelen enorme financiële winsten maken die via witwaspraktijken onze legale economie dreigen te corrumperen. Deze wetswijziging helpt in de aanpak van deze ondermijnende criminaliteit."

This guy.. Ik krijg soms het gevoel dat hij op het spectrum ligt. 🙄
Klik om te vergroten...

Vasthoudendheid, stugheid en overtuigd van het eigen gelijk komen in het spectrum voor, tenminste dat vind ik.

Om echt onder een diagnose te vallen moet je een cluster aan symptomen hebben.

Ik zou liever zien dat dat Grapperhaus wordt neergezet als een kortzichtige fanaticus die hoe dan ook zijn missie wil voltooien. En daar hoef je echt geen ASS diagnose voor te hebben.

Verder is het projecteren van een geestelijke aandoening op wie dan ook nogal treurig. Er zullen ongetwijfeld mensen op dit forum met precies dezelfde diagnose zitten.
L
LiefhebbertLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
en 6apb?
Klik om te vergroten...
Is de vierde op deze lijst: https://www.changingperspective.info/nieuws/lijst-stoffen-verboden/
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat word kopen dus
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik die slampamper van een Grappenhaus alleen al zie, ( praten hoeft niet want dat maakt het nog erger,van dat het al is) , dan doet hij me denken aan de Aryan Brotherhood lui, die in een een of andere EBI zijn opgesloten met 3 x levenslang....
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Grapperhaus is gwn in de macht van de Nederlandse drugs en criminelen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
In de macht, deze man?
Ik denk juist dat hij juist niet in dev machtssfeer van drugscriminaliteit zit...
Want dan zou hij beslist niet zulke impopulaire beslissingen nemen...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
SwissTargetPrediction

KOM MAAR OP GRAPPERHAUS!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
SwissTargetPrediction

A NEW AGE OF OPIOIDS HAS RISEN!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
SwissTargetPrediction

A NEW AGE OF OPIOIDS HAS RISEN!
Klik om te vergroten...
Uitleg? :)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Verveelde me gwn dus was gaan kutten op swiss
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
ATGC zei:
Ik zou liever zien dat dat Grapperhaus wordt neergezet als een kortzichtige fanaticus die hoe dan ook zijn missie wil voltooien. En daar hoef je echt geen ASS diagnose voor te hebben.
Klik om te vergroten...
Het is helemaal niet aardig om iemand als een kortzichtige fanaticus neer te zetten.
ATGC zei:
Verder is het projecteren van een geestelijke aandoening op wie dan ook nogal treurig. Er zullen ongetwijfeld mensen op dit forum met precies dezelfde diagnose zitten.
Klik om te vergroten...
Hoezo is dit treurig? Een spectrum is dimensionaal toch.

Als je visie op de wereld dermate zwart wit is moet je misschien ook jurist worden en een eenzijdig gefixeerde religie gaan aanhangen.

Mij hoor je niets slecht over autisten zeggen hoor, die hebben in ieder geval een realistisch rechtvaardigheidsgevoel.
Spoiler
benzzzy zei:
en.m.wikipedia.org

AL-38022A - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
Rekt
Klik om te vergroten...
benzzzy zei:
SwissTargetPrediction
Klik om te vergroten...
benzzzy zei:
SwissTargetPrediction
Klik om te vergroten...
Geef ze nou maar niet teveel ideeën hé.. :tearsofjoy: :handok3:
Maar dat is inderdaad een tendens die al waarneembaar is.
Stonologie zei:
Uitleg?:)
Klik om te vergroten...
RC downer drugs (GABA en Opioïde agonisten) die het grootste gezondheidsrisico voor de maatschappij vormen worden vrijwel geheel ontzien door analoog wetgeving en vormen zogezegd een aanzienlijk groter zelfregulatie risico. Zelfregulatie in de zin van verslaving en marktwerking.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jmths zei:
RC downer drugs (GABA en Opioïde agonisten) die het grootste gezondheidsrisico voor de maatschappij vormen worden vrijwel geheel ontzien door analoog wetgeving en vormen zogezegd een aanzienlijk groter zelfregulatie risico. Zelfregulatie in de zin van verslaving en marktwerking.
Klik om te vergroten...
Dat zeker ja.. amfetamines verbieden maar benzo’s legaal laten is ook echt not done.. wtf.
R
RomanempireLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonologie zei:
Worden verboden, staan er ook wel bij toch??
Klik om te vergroten...

Deze specifieke stoffenreeks zie ik niet staan, waar moet ik het uit opmaken dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."