Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Daar heeft u gelijk in . Ik scande het even snel. Ik zal extra leesvaardigheid toepassen bij het lezen van de - door mij gewaardeerde - bijdrages aan dit forum. Wellicht dat de disso's got me"
"Probeer eens 3-MEO-PCP dat is zeker niet saai.....ketamine in overdrive zeg maar. Die vendor zag er verder wel schoon en georganiseerd uit. Als je wel eens andere drugsbusts ziet is het allemaal wel vaak heel erg rommelig."
"Ja, ik houd gelukkig geen precieze controle op wat er allemaal wel en niet getest is door diegene. Maar goed, voor jou is het dus wel lekker voor een uurtje, alleen pas op want als je meer neemt kan je in een zelf gegraven hole vallen. (kleine samenvatting) Bij mij doet het echt veel langer Kan met 30 mg een hele nacht zoet zijn."
"Altijd gewoon zwijgrecht, afgewisseld met wat domme antwoorden. Wout: "Waarvoor is die weegschaal?" Antwoord: "Om te wegen" Wout: "Nee, maar wat weeg je er dan mee?" Antwoord: "Zwijgrecht" En het is ook wel eens handig van te voren er vanuit te gaan dat iets opgepakt kan worden. Bedenk van te voren hoe jij jezelf indekt."
"Ja, zal ool wel meer speedy zijn, net zoals 2-FA of 2-FMA. Grappig dat het zo blijkbaar werkt. Of is dat geen wet van meden en perzen?"
"3CMC vond ik meer ook een beetje richting coke gaan, en alleen hoeveelheden van 200 mg (ik + 100 kg) of pluggen 150 mg vond ik leuke effecten geven van 1,5 uur of zo. XTC is bij meer iets van 3 uur echt vol door. Ik heb nu wel Blue Bliss gekregen (en dat vond ik nog meer richting XTC gaan dan 6-APB. XTC is nog steeds vol die mep/klap na een half uurtje. Van opeens slaat het in, je voelt het opkomen en dan bam dan ben je er. Ik heb gehoord dat XTC de serotonine er gewoon wordt uit geperst. Bij 6-APB en consorten wordt heropname geremd. Geen idee of dat werkelijk zo is. Graag mensen die daar meer van weten, of ze me daarover kunnen inlichten. Ik zal ook nog wel een rapportje schrijven. TLR. Nee, geen XTC met die harde klap (is zeker lekker om af en toe helemaal van het padje af te zijn), alleen ook zeker voordelen Blue Bliss is langer, redelijk zelfde gelukzalige liefhebbende effect en in ieder geval niet dat lethargische/lamlendige van alleen 5-MAPB. (Blue Bliss een soort mixje van 5-MAPb, 2-FMA en 5 Mipt of zoiets. Verder nauwelijks dippie."
"Fluetizolam, bij mij werkt het gewoon goed. Alleen ik heb gewoon geen tolerantie. Het enige verschil met etizolam wat ik merk, is dat het sneller werkte. Voor de rest 3,5 tot 4 uur slaap, net wat ik nodig had."
"Ja, alles IV is veel beter. Het is meer puur. Alleen de dosis dient een stuk lager te zijn. 20 mg keta IV is oraal dan 150 mg."
"150 mg lijkt mij in orde hoor. Heb zelf pellets (roze honingraatvorm van de buitenkant) van 150 mg, does the trick. Inderdaad maar kort 1,5 uur. Dat was het dan ook. Maar zeker leuk als je ff wel gaan. Niet bijpakken, anders blijf je vaak bezig. Zoek je wat langer (VEEL LANGER zeg 8 uur!) dan zou ik 6-APB of 5-APB met 2-FMA als combi proberen als zijn die eerste 2 juist enorme serotonine slurpers. Echt goede 6-APB niet meer te vinden (ik had echt goede 5-APB Hci, oh wat jammer dat ik daar niet meer van heb besteld toen). Wat je vindt is meestal 5MAPB of 5MEAPB of zoiets. Wellicht 2C-B-Fly met 2-FMA dan? Hmm, ik krijg hier gewoon een goed idee voor mijn volgende onderzoek ."
"Ik heb zowel 1P-LSD blotters als 1cP-LSD dots gehad. Die dots zijn iets hoger gedoseerd 150 mcg ipv 100 mcg. Ja, als je 1,5 blotter neemt zit je er ook aan. Vind blotters iets handiger in gebruik (die dots laat je sneller vallen, zijn echt klein). Alleen die blotters wijken inderdaad soms iets af qua werking."