Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In het nieuwe aankomende wetsvoorstel inzake nieuwe psychoactieve stoffen (NPS) , wordt gesproken over "Lijst Ia". Lijst Ia: Substanties die zijn afgeleid van 2-fenethylamine, cannabimimetica of synthetische cannabinoïden en substanties afgeleid van 4-aminopiperidine. Welke substanties (welke nu populair zijn in de rc-wereld) zijn afgeleid van 2-fenethylamine en 4-aminopiperidine? Link naar wetsvoorstel: Wetsvoorstel Blokhuis en Grapperhaus plaatst groepen designerdrugs op lijst Ia van de Opiumwet Producenten en handelaars in drugs zijn creatief in het vinden van manieren om de Opiumwet te omzeilen. Dat doen zij bijvoorbeeld door het ontwikkelen van nieuwe psychoactieve stoffen (NPS), ook wel designerdrugs genoemd. Dit zijn nieuwe stoffen die sterk lijken op harddrugs die al op lijst I... www.rijksoverheid.nl Alvast bedankt voor de antwoorden Groet Liefhebbert."
"MDMAZING zei: en 6apb? Klik om te vergroten... Is de vierde op deze lijst: https://www.changingperspective.info/nieuws/lijst-stoffen-verboden/"
"Deze lijst met stoffen wordt straks in één klap verboden - Changing Perspective Het kabinet wil een lijst met honderden stoffen verboden maken. De wet gaat gelden voor stoffen die lijken op mescaline, cannabis, speed, of fentanyl. www.changingperspective.info"
"Natozlato zei: Wat een onzin. Als je het slikt is het effect ook lekker. Drugs spuiten is voor junks. Klik om te vergroten... De meeste mensen snuiven die zooi, en dat is slecht voor je neus (neusschot), je slijmvliezen en je longen, dan kan je het beter spuiten."
"Mijn ervaring is dat 3-mmc zeer goed is op te lossen in water. Groet Liefhebbert"
"Zijn de mensen hier er zich van bewust dat er een miljoen microgrammen in één gram zitten. Bij microdosering is het wel belangrijk dat het klopt en je niet loop te trippen op je werk. Bij een echte trip vind ik het niet boeiend, die neem je omdat je wil trippen, mijn ervaring is dat een hogere dosis wat langer duurt en giftig is het niet."
"@8️⃣6️⃣ Dan had ik het toch goed, toen ik vanmorgen de telegraaf las over het wetsvoorstel en ze hadden het over drie groepen dacht meer ik aan amfetamines, canabinoides en cathinones. Niets aan de hand dus"