Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLijst Ia Nieuw wetsvoorstel

Lijst Ia Nieuw wetsvoorstel

106 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Grapperhaus is ook zeker niet fatsoenlijk.
Klik om te vergroten...
Liefhebbert heeft je niet lief. Maar dat vind ik niet zo lief van liefhebbert. Ik snap ook dat je Grapperhaus niet lief hebt, maar lief was je bericht ook niet en daar mag liefhebbert een mening over (lief)hebben. Lief blijven doen, ookal heeft Grapperhaus ons ook niet lief.

Anders lief je maar lekker op!

Sorry ben erg lang wakker..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
VJ_LSD72 zei:
Neem nog een wijntje ouwe koekwaus.
Klik om te vergroten...
Als hij daadwerkelijk na een koek waus is geworden kan hij beter geen wijntje drinken.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is totaal geen reden om lief te zijn tegen iemand die een groot deel fatsoenlijke mensen criminaliseerd stigmatizeerd en het leven moeilijk maakt.

Liefde komt wederzijds en van zijn kant komt niks meer dan haat.
Hij is een afschuwelijk mens en de wereld is beter af zonder hem.
M
Minister GrapperhausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aangezien ik nog wel eens slecht begrepen word wil ik bij deze mijn plan van aanpak toelichten.

b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laten we maar even vergeten dat die criminelen en al het gezeik daar rondom een product is van criminalizatie.
Dat criminalizatie haast geen effect heeft op drugs gebruik behalve dit onnodig gevaarlijker maakt en dat dit compleet op te lossen is met regulatie.

Grapperhaus is hier de crimineel.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet alleen hij. ( uit de politiek)
Eén groot gedeelte van het kabinet eveneens.
En misschien zelfs wel zwaarder nog, dan deze.
Maar waar wij nu het grootste nadeel van ondervinden, is deze clown.....
Wat er straks nog zal blijken om eveneens een wanproduct te zijn, dat gaat aan de orde komen, als over enkele maanden de rekening van alle verstrekte leningen terugbetaald moet gaan worden.
Want er ontstaat nu, een verhoging van de staatsschuld. En niet zo'n beetje óók.
En dan gaat er weer de bezuinigingsgeest uit de fles worden gelaten!
Heere Jezus erbij gehaald, of niet.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wellicht dat dan is wat meer softdrugs legalisatie van de grond komt. Handige manier om extra geld in het laadje te krijgen met belaste opbrengsten van de productie daarvan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."