#1
@Megadude
Ik heb alle standpunten zojuist doorgenomen (nou ja, sommige partijen hebben het alleen over softdrugs), en dan kom ik op 44 stemmen vóór een liberaler harddrugsbeleid, terwijl de rest op zijn minst het huidige harddrugbeleid wil handhaven en er ook partijen zijn die handel en gebruik van harddrugs juist harder willen aanpakken.
Die 87 zetels gaat echt puur om het softdrugsbeleid.
Dus ik deel je positivteit niet.
Dat liberaler softdrugbeleid betreft vooral de achterdeurpolitiek van de coffeeshops, en ik kom niet eens in de shop omdat ik liever wat groter inkoop om de kosten zo laag mogelijk te houden alsmede dat ik geen belasting over mijn wiet betaal of dat er een coffeeshop een flinke winstmarge rekent.
En dat wil ik graag zo houden, het leven is al duur genoeg.
Ik heb alle standpunten zojuist doorgenomen (nou ja, sommige partijen hebben het alleen over softdrugs), en dan kom ik op 44 stemmen vóór een liberaler harddrugsbeleid, terwijl de rest op zijn minst het huidige harddrugbeleid wil handhaven en er ook partijen zijn die handel en gebruik van harddrugs juist harder willen aanpakken.
Die 87 zetels gaat echt puur om het softdrugsbeleid.
Dus ik deel je positivteit niet.
Dat liberaler softdrugbeleid betreft vooral de achterdeurpolitiek van de coffeeshops, en ik kom niet eens in de shop omdat ik liever wat groter inkoop om de kosten zo laag mogelijk te houden alsmede dat ik geen belasting over mijn wiet betaal of dat er een coffeeshop een flinke winstmarge rekent.
En dat wil ik graag zo houden, het leven is al duur genoeg.
