#1
Wie stelt, bewijst. Dus onderbouw je statement!Want?
Wie stelt, bewijst. Dus onderbouw je statement!Want?
Iedereen weet dat Ketamine rommel is in vergelijking met MXE.Waarom zou een nieuwe drug niet prettiger kunnen zijn dan een bestaande?
wat doet dat?Ik wil ook zo graag weer eens aan de MXE. 😓
Daar noem je er een!Iedereen weet dat Ketamine rommel is in vergelijking met MXE.![]()
Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.Wie stelt, bewijst. Dus onderbouw je statement!
Honderden canaboiden, 6-APB, 3-FA, coke dan weer niet zo'n goeie vervanger, 1p-LSD is letterlijk LSD, 4-AcO-DMT is is letterlijk truffels/paddos (4-HO-DMT). Nee, er zijn geen goeie RC tegenhangers. :')Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Wat coke en wiet betreft ben ik het met je eens. De rest van wat je opnoemt heeft juist meerdere tegenhangers, die op zichzelf ook weer uniek zijn.Bedoel vooral gewoon wiet, mdma, speed, coke, lsd, truffels/paddo's.... Er zijn geen betere rc tegenhangers.
Disso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langerwat doet dat?
pffff beter niet kopen danDisso maar 10 keer zo lekker dan Keta. En duurt ook veel langer
Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?Ik heb al bij enkele vendors een uitverkoop gezien omdat zij al verwachten de deuren te moeten sluiten. Ik heb zelf 3mmc, 5-apb, 5-mapb en NEP ingeslagen.
Van 5-apb/5-mapb wil ik misschien nog een grotere voorraad inslaan later. Voor de verslavende cathinones is het denk ik beter dit niet te doen...
Bij de vendors die ik zag was het soms tot 50% ofzo. Maar dit leek wat scammy dus ik heb het bij mijn vertrouwde vendor zonder korting gehaald. Het waren btw maar één of twee vendros vgm, weet het niet meer zo goed.Waren het goede aanbiedingen? Of maar paar procent minder ?
Bezno;s vind ik vooral geweldig na een middagje stimulaten neemt. laatste dosis van pluminus 40mg 3mmc/pep/coce/ 2 uur later neem je 2 mg etizolam en binnen 3 kwartier lig ik te slapen. Tot zover het positiefe..Zelf veel gebruikt? En zo ja, nare ervaringen als je zegt: ‘de ergste dingen’? Excuses als je dit al eerder hebt vermeldt, dan heb ik het niet gezien. Ben erg geïnteresseerd vandaar!
Er zijn weinig middelen waarvan ik hoop dat ze verboden raken, maar 2C-P is er wel eentje van. Dat spul werd voor 10 euro verkocht in zakjes per 100 milligram. Maar het is echt veel te lastig te doseren. 8 milligram is een lage dosis en 12 milligram kan al een overdosis zijn. Daar komt nog bij dat de piek pas na 3 uur volgt (dus dan denken mensen 'ik voel nog niks, dubbele dosis!'), en dat de trip 10-20 uur duurt.Evenals 2C-P wat overal te koop was.
Die stoffen worden allemaal niet verboden (voorlopig)Vaak als ik RC's koop gebruik ik een beetje en dan blijft de rest weer liggen. Zo ook bij mijn laatste aankoop: 4-ho-met. Dat spul heeft me eigenlijk vooral doen herinneren dat ik de 'real deal' (psilo) weer eens moet gaan doen.
Enige uitzonderingen zijn 1P-LSD en ALD-52, maar ja dat is letterlijk LSD. Als ik nog wat in ga kopen voor een eventueel verbod, dan zijn het deze.
Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer een bestelling 1p gedaan.Nee dan kan je echt veel beter lysergamides of 4x-tryptamines hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."