Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BadassPsycho zei: Ik heb de opiumlijst doorgelezen en je hebt idd gelijk. Wat ik dan vreemd vind is dat ze wel tegelijkertijd verdwenen. Het is in andere landen wel een gereguleerde stof. Bedankt voor je antwoord Klik om te vergroten... Misschien een domme vraag, maar kan het zijn dat je je hebt vergist met de A-pvp (flakka) ?"
"ik ben hier nog een beetje mee aan het experimenteren, en ben er ook nog niet helemaal over uit hoe het moet. ik heb NEP, A-PHP en A-PIHP gehad. In alle 3 was ik diep teleurgesteld, waarschijnlijk heb ik iets niet goed gedaan. Misschien niet goed verdampt? Of verbrand? Ik heb geen idee.. ze lijken me juist zo tof na alle verhalen die ik gelezen heb. Zijn er nog meer van dit soort stofjes die leuk zijn om te proberen? Ik gebruik daarbij een glazen methpijpje. Iemand tips? Hoe ver moet je je vlam van je pijpje afhouden?"
"benzzzy zei: O-pce Klik om te vergroten... Dat is meer een downer toch? Ben meer opzoek naar de uppers"
"benzzzy zei: Née een stimulerende disso. Als je aphp niks vind zal er niet veel zijn dat jouw voldoening geeft. Klik om te vergroten... Ik denk oprecht dat a-php en a-pihp super tof kunnen zijn door al de verhalen, heb toen ik a-php snoof ook gekke dingen gezien en toen was het wel fijn😅 ik denk alleen dat ik zelf iets niet goed doe tijdens het verdampen waardoor het niet goed lukt."
"Ganggang💯 zei: Als je op zoek bent naar een stimulant dan ga je een disso niet hard vinden. Klik om te vergroten... Nee denk ik ook niet, heb je tips?"
"Snuffelaar zei: Hexen al geprobeerd? Gebruik je een aansteker met blauwe vlam? Klik om te vergroten... Nee nog niet geprobeerd, heb gelezen dat de cravings echt heftig zijn. Nee met een normale aansteker, waar haal ik een aansteker met een blauwe vlam en wat is het verschil? Verbrand het dan niet juist nog sneller?"
"Ganggang💯 zei: Wat vapen betreft niet, ik ben gelukkig ver bij die roa vandaan gebleven. Heb wel een andere tip voor je. De subreddit r/researchchemicals staat vol met vape tips en dergelijke. Klik om te vergroten... Thanks! Zal er eens naar kijken"
"Snuffelaar zei: Veel hogere temperatuur. Dus je hebt minder nodig en verspilt op die manier niets. Gewone aansteker verbrand niet alles wat verspilling is. Klik om te vergroten... Maar dat spul moet juist niet verbranden, het moet verdampen, daar is het waarschijnlijk ook mis gegaan"
"Snuffelaar zei: Geld ook voor vapen. Er komt meer los door de hogere temperatuur. Klik om te vergroten... Oke dan ga ik dat proberen, maar hoe ver moet ik die vlam er onder houden dan?"
"Buu zei: De meest hardcore legale RC upper die je kunt vapen momenteel is A-PHP. Indien je nog A-PVP of MDPV kan vinden zullen die nog iets sterker zijn. Klik om te vergroten... A-php heb ik dus gehad maar vertel me alsjeblieft wat ik verkeerd doe want ik vind em echt niet zo hard als iedereen zegt.. ik gebruik zo'n glazen pijpje en houd de aansteker er net zo lang onder tot het smelt en er damp van af kom, en blijf dat pijpje een beetje rond draaien. Die 2 die je noemt weet ik dat ze verboden zijn en zulke goede connecties heb ik niet helaas. Heb wel iets gelezen over mdphp, is dat de moeite waard?"