Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cerberus zei: 2C-B ontbreekt het zeer energetische van MDMA, maar geeft wel een euforisch gevoel, net zoals veel psychedelica op lage doseringen. Het maakt je ook gevoeliger voor prikkels omdat het psychedelisch is, in tegenstelling tot MDMA die je minder gevoelig maakt voor prikkels uit de omgeving. Een lage dosis (8 mg?) is wel je best shot denk ik om een gelijkaardig effect te hebben zonder aan je serotoninesysteem te prutsen. En zal je niet teveel overprikkelen. Meestal bij lage doseringen 2C-B is gelijk wat je doet (zitten, dansen) wel chill. Kanna is een SSRI trouwens, prutst dus wel beetje met serotonine, en dus gevaarlijk om rond dezelfde periode als XTC te gebruiken. Klik om te vergroten... 2cb gebruikt toch geen serotonine?"
"benzzzy zei: Lichaamsgewicht in kg x 0.9=....+50mg Eventueel een Redose van 50% de boven genoemde dosering. Klik om te vergroten... Ben benieuwd hoe je tot deze formule komt."
"glijmiddel op basis van siliconen, droogt niet uit"
"Zijn er inmiddels al meer ervaringen met de liquid variant. Sta op het punt er een aantal te bestellen maar hoor graag of het voldoet aan de verwachtingen van de poeder 6apb"
"De planning is duidelijk 😁Vanavond wordt het 6apb (1 flesje liquid) met een lage dosis xtc achter de hand. We eindigen met 3,5 ml ghb. Dus gezellig wordt het zeker. 😬 Ben komende twee weken vrij dus genoeg tijd om bij te komen"
"Zijn mensen die onlangs bij deze vendor hebben besteld en al hebben getest?"
"Extase zei: Grammetje 6-APB. Komen we +- 1,5 jaar mee vooruit Veel meer hebben wij niet nodig Klik om te vergroten... is dit een wens of kun jij dit ook nog vinden? Ik zie alleen nog de liquid variant"
"ik wil dit weekend 2cb gebruiken [12mg)] en volgende week xtc. Is dit dan niet verstandig qua serotonine?"
"benzzzy zei: 12mg? 12 gram is een beetje veel. Klik om te vergroten... Aangepast"
"Jonkimo zei: merk je er ook minder van wanneer je recent X hebt genomen? Klik om te vergroten... ik heb even geleden vrijdag xtc genomen en de zondag 2cb. Ik vond de 2cb weinig aan omdat ik me erg leeg voelde door de xtc. Het lege gevoel werd als het ware versterkt door de 2cb. Minder leuke ervaring, kan het beter omdraaien"