#1
idk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levertZoals?
idk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levertZoals?
Weten die van PostNL ΓΌberhaupt wat er kan inzitten π€π€idk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levert
Bekende vendor, vandaag op de postβ¦Ik heb gisteren iets besteld en nu is het nog niet ontvangen door post.nl.
Bekende vendor.
Die is er al. Sinds het verbod is de vraag nog hoger dan daarvoor. Zag er laatst hier een grafiekje over voorbij komen.Ik hoop dat 3-MMC een revival maakt hierdoor
Idd, hier hetzelfde!Bekende vendor, vandaag op de postβ¦
Daar zat ik ook aan te denken, willen ze geen risico lopen dat het spul nog onderweg is terwijl verboden. Maar wie ziet dat normaal gesproken.. Om al de bestellingen tegen te houden vanaf vrijdagavond al (pakket was immers al aangemeld voor verbod) dan lijkt er snel wat anders aan de hand. We zullen het nooit weten, en het is niet belangrijk ookπidk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levert
En deze gek drukt dus op de groene knop om te kijken hoe het met jouw bestelling gaatπ€ͺππ»βπββοΈBekijk bijlage 53936
XRay scan jonguhWeten die van PostNL ΓΌberhaupt wat er kan inzitten π€π€
jawel ik wil mijn stufff hieerrrrrrDaar zat ik ook aan te denken, willen ze geen risico lopen dat het spul nog onderweg is terwijl verboden. Maar wie ziet dat normaal gesproken.. Om al de bestellingen tegen te houden vanaf vrijdagavond al (pakket was immers al aangemeld voor verbod) dan lijkt er snel wat anders aan de hand. We zullen het nooit weten, en het is niet belangrijk ookπ
ππ»βπββοΈBekijk bijlage 53936
In u kot gij ππIk wil gratis drugs. Ff aanmelden in het depot hier vannacht π.
Ik denk dat je 2mmc bedoeltik lees dat 2cmc vergelijk baar is met 3cmc?
Niet perse anders zou 1P-LSD slap zijn maar bij de cathinone klas is dat wel zo. Van 4MMC naar 3MMC en nu 2MMC.Is het niet zo hoe hoger een getal in een RC hoe heftiger het effect?
Er zij genoeg reports over met de zoekfunctie zo gevonden.op wat baseren ze dan dat het vergelijkbaar is?
bestelling van 11 sept is vandaag verzonden zonder de 3cmc dusDaar zat ik ook aan te denken, willen ze geen risico lopen dat het spul nog onderweg is terwijl verboden. Maar wie ziet dat normaal gesproken.. Om al de bestellingen tegen te houden vanaf vrijdagavond al (pakket was immers al aangemeld voor verbod) dan lijkt er snel wat anders aan de hand. We zullen het nooit weten, en het is niet belangrijk ookπ
Van de twee op 10/9 heb ik er eentje laten annuleren. De andere zou deze week verstuurd worden. Heb gezegd dat ze maar moeten kijken wat ze er extra bij stoppen (dat zal wel bij kijken blijven). De rest is nog steeds onderweg ofzo..bestelling van 11 sept is vandaag verzonden zonder de 3cmc dus
Nou, dan heb je nooit ouderwetse 4mmc gehad. π€Nou van 4-MMC naar 3-MMC is niet perse een downgrade. Vind de positieve effecten eigenlijk vrij vergelijkbaar. Craving is bij beide net zo erg. De kater die je ervan krijgt ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."