Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een 0.01g weegschaaltje waarmee ik alles afweeg. alleen de laatste tijd werkt ie niet meer goed. Het display blijft op 0.00 staan ookal heb ik wel degelijk wat op het schaaltje liggen. pas bij een dikke bult ik gok 200mg geeft het display 0.05 aan. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?"
"OtherShore zei: Herkalibreren heb je al geprobeerd? Een 0.01 g weegschaaltjes is meestal niet accuraat genoeg voor drugs. Dan moet je eigenlijk een 0.001 g weegschaal hebben. Verder zijn weegschalen vaak onbetrouwbaar bij lage gewichten. Dat kun je enigszins ondervangen door bijvoorbeeld een bakje op de weegschaal te plaatsen, daarin je monster te leggen en dan vervolgens het gewicht van het bakje van het totaal af te trekken. Klik om te vergroten... Dit ga ik proberen thanks"
"Cisse zei: Iemand tips voor een instant energie gever ( die idealiter ook niet opspoorbaar is met drugstest) Merci Klik om te vergroten... Dextro😝"
"Torchic zei: Als je met die instelling gaat dan krijg je bovenstaande problemen die jezelf beschrijft😉 Klik om te vergroten... Mindless zei: Met die instelling eet ik mezelf ook altijd ziek bij de all you can eat buffet. Ik bedoel, ik kán gewoon op tijd stoppen, lekker gegeten hebben en daarna ook nog een beetje fit en gezond zijn. Maar nee... het kost me allemaal al genoeg, dus ga ik voor de volle 100%, dan maar ziek. Klik om te vergroten... MetalGuy zei: En vandaar het antwoord: op het moment dat je er niks meer aan vindt, naar jezelf luisteren! Punt. Echter, lijkt het mij, zo te lezen, goed dat je grenzen leert stellen. Maar wie ben ik om je dat te vertellen? Het advies is al gegeven. Klik om te vergroten... Ik neem aan dat jullie dat ook niet doen? Tegenwoordig 100+ euro betalen voor een festival en dan ook nog het vervoer. Laten we het niet hebben over de consumpties ter plaatse. Dan ga je niet weg na een aantal uur omdat je je moe voelt. Als je het in de context van een all you can eat zet dan snap ik dat je niet voor de volle 100% gaat 😉😂"
"Dirkjan zei: Weet je waarom? Het is TE ENG om het over te hebben. Een beetje als atoomwapens. Je wilt het ontkennen dat het bestaat. Maar het bestaat. En het is ontzettend griezelig Klik om te vergroten... Wat ik me dan aanvraag wat voor chemische reactie deze substantie aanricht in het brein. Te absurt voor woorden dat je zoiets kan maken"
"Het zou vast niet verstandig zijn. Al geef ik toe het zelf wel gedaan te hebben. Als je het doet denk er om dat je niet teveel neemt wanneer je je niet meer “nuchter” gaat voelen."
"Hallo allemaal, ten eerste ik ben nieuw op dit forum. ik zit al een poosje met een vraag in mijn hoofd…. ik neem namelijk sinds kort bijna elk weekend 3mmc of cocaïne. Alleen nu vraag ik me af hoeveel potentiële schade ik aanbreng op me lichaam. Ik ben doordeweeks actief (werk en sportschool elke dag) en in het weekend houd ik wel van een feestje. Voor verslaving ben ik niet zo bang. Ik ben eerder benieuwd naar de schade aan mijn lichaam. Wellicht valt dit wel mee omdat ik doordeweeks veel fysiek werk verricht en dat mijn hart daarom wel tegen iets kan. ik hoor het graag, groetjes"
"Binnenkort ga ik naar een festival. Alleen duurt deze 11 uur en inc busreis 13 uur. Hoe doen jullie dat met evt gebruik van middelen. want het lijkt me dat als je om 11:00 al begint dat je zo’n beetje rond het avonddeel met je ziel onder je arm loopt nou lees ik vanalles over speed of andere goedjes maar daar wil ik liever niet aan. De bedoeling is enkel 3m en xtc. Wellicht is dit al eens besproken op het forum ik kon het zo snel even niet vinden. anyways wat is jullie advies met betrekking tot dosering of begintijd?"
"Lezen en leren zei: Wie is wel eens opgelicht bij de aankoop van drugs? Vertel je verhaal ter lering en vermaak! Klik om te vergroten... X aantal pillen gekocht voor mezelf en vrienden. 240mg werd beloofd. Geen sprake van dat dat in de buurt kwam van 240mg. Bericht gestuurd als reactie “jawel man gewoon 240” daarna nooit weer reactie 😂😂"
"FredKroket zei: Ik doe iets wat niet mag maar toch doe ik het. Kunnen jullie niet lezen ofzo? Klik om te vergroten... Waarom is iedereen zo onvriendelijk op dit forum"