Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbod 3-CMC en EUTYLONE

Verbod 3-CMC en EUTYLONE

237 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Hmm… de aankondiging is vandaag om 9 uur gepubliceerd, maar op 4 september ondertekend. De wet was al langer in de maak natuurlijk.
Klik om te vergroten...
In het artikel staat dat het uiterlijk verboden wordt op 18 februari 2023. Gaan we 2023 twee keer beleven of had de notulist een zwaar weekend gehad?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
HappyMind zei:
In het artikel staat dat het uiterlijk verboden wordt op 18 februari 2023. Gaan we 2023 twee keer beleven of had de notulist een zwaar weekend gehad?
Klik om te vergroten...
Hahah, is dat zo? Er staat ook: ‘Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de datum van uitgifte van het Staatsblad waarin het wordt geplaatst.’ Morgen dus
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Hahah, is dat zo? Er staat ook: ‘Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de datum van uitgifte van het Staatsblad waarin het wordt geplaatst.’ Morgen dus
Klik om te vergroten...
Stukje naar beneden scrollen in het artikel, onder het kopje "Kaderbesluit 2004/757/JBZ

Of misschien interpreteer ik het verkeerd, kan ook haha
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Stukje naar beneden scrollen in het artikel, onder het kopje "Kaderbesluit 2004/757/JBZ

Of misschien interpreteer ik het verkeerd, kan ook haha
Klik om te vergroten...
Er staat volgens mij dat ze het hadden moeten verbieden per 18 februari 2023 (volgens de EU richtlijnen), maar ze zijn dus te laat.

Had jij trouwens geen ban aangevraagd @HappyMind? Staat me iets van bij…
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Er staat volgens mij dat ze het hadden moeten verbieden per 18 februari 2023 (volgens de EU richtlijnen), maar ze zijn dus te laat.

Had jij trouwens geen ban aangevraagd @HappyMind? Staat me iets van bij…
Klik om te vergroten...
Wil je me weg hebben?! 😂 Grapje. Maar dat klopt, hij gaat ergens vandaag in.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Wil je me weg hebben?! 😂 Grapje. Maar dat klopt, hij gaat ergens vandaag in.
Klik om te vergroten...

Huh wacht wat? Wat heb ik gemist?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Huh wacht wat? Wat heb ik gemist?
Klik om te vergroten...
Dat ehhh denk ik dan wel ja! Voila:
HappyMind zei:
Verstandig om de bromazolam te laten liggen als je alcohol en coke het gebruikt want ik vind bromazolam vrij potent. Slaap lekker!

Ot: hier wel een bromazolam na een weekend wat echt niet de bedoeling was qua gebruik van stimulanten. Ik wil aankomende dagen goed gaan reflecteren op afgelopen week en wat/hoe precies heeft geleid tot de keuzes die ik heb gemaakt.

Vanaf as maandag ben ik even een maand weg van DF. Door een vrijwillige ban en meer tijd voor mezelf en oa even geen onnodige confrontaties met drugs. Ik voel dat het nodig is. Maar ik ga jullie zeker missen, lieve mensen. Take care 🌻 Tot snel!
Klik om te vergroten...
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
HappyMind zei:
Dat ehhh denk ik dan wel ja! Voila:
Klik om te vergroten...

Ik had het net heel stalkerig al gevonden in je post historie inderdaad 😳

Take care! Hopelijk lukt het om er goed op te reflecteren.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
OT: ik ben voor dit soort berichten dus wel ècht gevoelig hè. Nog een dag om deze drugs te kopen.

Jaja, dat verslaafde koppie begint al te malen.
Maar nee... ik wil helemaal niet gebruiken 😂
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
OT: ik ben voor dit soort berichten dus wel ècht gevoelig hè. Nog een dag om deze drugs te kopen.

Jaja, dat verslaafde koppie begint al te malen.
Maar nee... ik wil helemaal niet gebruiken 😂
Klik om te vergroten...
3cmc vond/vind ik zelf niet zo erg als 3mmc en ze geven het zelfs weg 1.4Gram
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
PinkFluffyUnicorn zei:
Idd toch nog snel laatste bestelling gemaakt 🤭
Klik om te vergroten...
ik beken
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jammer dat dit soort verkooptechnieken toch werken. En dan zijn 3-cmc en eutylone denk ik nog stoffen die niet heel erg gemist gaan worden. Ook wel gemeen van die vendors dat ik vandaag een heel rijtje e-mails binnenkrijg terwijl ik me toch echt heb afgemeld voor dat soort berichten.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
PinkFluffyUnicorn zei:
Idd toch nog snel laatste bestelling gemaakt 🤭
Klik om te vergroten...
Kreeg het cadeau bij mijn recente laatste bestelling.

Ga het natuurlijk wél uitproberen, maar denk niet dat het gemist gaat worden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga lekker niks kopen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Ik ga lekker niks kopen
Klik om te vergroten...
Stoer hóór!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Stoer hóór!
Klik om te vergroten...
Stoer hoor dat je Fred stoer noemt!! 💪 😜
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
3cmc vond/vind ik zelf niet zo erg als 3mmc en ze geven het zelfs weg 1.4Gram
Klik om te vergroten...

Ga me nou niet zitten opnaaien 😂

Zoals ik me erop gedroeg en de katers ervan kreeg... meh... weinig verschil. Ik begon hooguit ietsje minder snel stemmen te horen op 3cmc.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet niet wat ik mis dus zal ook niks kopen.
Uiteindelijk is het allemaal FOMO en chasing the dragon 😆
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Ga me nou niet zitten opnaaien 😂

Zoals ik me erop gedroeg en de katers ervan kreeg... meh... weinig verschil. Ik begon hooguit ietsje minder snel stemmen te horen op 3cmc.
Klik om te vergroten...
sorry zo was het niet bedoeld
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
OtherShore zei:
Jammer dat dit soort verkooptechnieken toch werken. En dan zijn 3-cmc en eutylone denk ik nog stoffen die niet heel erg gemist gaan worden. Ook wel gemeen van die vendors dat ik vandaag een heel rijtje e-mails binnenkrijg terwijl ik me toch echt heb afgemeld voor dat soort berichten.
Klik om te vergroten...

Ja dat werkt dus niet. Been there, done that.

Ik ben zowel van telefoonnummer gewijzigd vanwege dealer sms'jes en appjes als van mailadres vanwege die agressieve marketing van de vendors.

Dan kom je er ineens achter hoeveel instanties je je mailadres moet doorgeven zeg.... 😮

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."